تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819793205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل خبرگزاري فارس خبر داد گشايش قريب‌الوقوع دفتر منطقه‌اي خبرگزاري فارس در واشنگتن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل خبرگزاري فارس خبر داد گشايش قريب‌الوقوع دفتر منطقه‌اي خبرگزاري فارس در واشنگتن
خبرگزاري فارس: مديرعامل خبرگزاري فارس گفت: به منظور توسعه همه جانبه خبرگزاري فارس و انعكاس سريع رويدادهاي بين‌المللي، به زودي و با همكاري وزارت امور خارجه، دفتر منطقه‌اي اين خبرگزاري در واشنگتن آغاز به كار مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، حميدرضا مقدم‌فر، ظهر امروز در آيين گشايش نخستين دفتر نمايندگي شهرستاني خبرگزاري فارس در كاشان با اشاره به اينكه بايد نگاه‌ها به پوشش اخبار در سطح كشور متحول شود، افزود: خبرگزاري فارس به عنوان نخستين رسانه مستقل كشور توانسته در كمتر از پنج سال به پربازديدترين و تاثيرگذارترين خبرگزاري در سطح كشور تبديل شود.
وي با تاكيد بر اينكه اين خبرگزاري ماهانه بيش از 11 ميليون بازديدكننده را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: خبرگزاري فارس با تاثيرگذاري و انعكاس سريع رويدادهاي ايران توانسته گوي سبقت را از ديگر رسانه‌هاي كشور ربوده و اخبار اين خبرگزاري همه در چارچوب اصول اصلي نظام جمهوري اسلامي، ارزش‌هاي انقلابي، ولايت فقيه و اصولگرايي منعكس مي‌شود.
مقدم فر به انعكاس اخبار در پايگاه خبرگزاري فارس به چهار زبان اشاره كرد و افزود: زبان‌هاي فارسي، انگليسي و عربي از زبان‌هاي اصلي انتشار اخبار در سايت خبرگزاري فارس هستند و به زودي زبان تركي استانبولي نيز به جمع زبان‌هاي اين خبرگزاري افزوده خواهد شد.
مديرعامل خبرگزاري فارس، اين خبرگزاري را از جهت اثرگذاري در مخاطبين، يك رسانه موفق خواند و تصريح كرد: فارس به عنوان يك رسانه اصولگرا و پرمخاطب توانسته منافع ملي را در كنار پوشش همه جانبه خبرها حفظ كند و با انتشار برخي اخبار كه شايد پيش از اين در رسانه‌هاي ديگر منتشر شده و بازخورد مناسبي نداشته است با انتشار در وب سايت انگليسي خود، مرجع خبر براي مهم‌ترين رسانه‌هاي بين المللي تبديل شود.
وي با تاكيد بر اينكه در حال حاضر خبرگزاري فارس به عنوان يك منبع موفق و موثر خبري در سطح داخل و خارج كشور به حساب مي‌آيد، اظهار داشت: بيش از يك سوم مطالب، تحليل‌ها و اخبار روزانه رسانه‌هاي مكتوب كشور از خروجي خبرگزاري فارس تامين مي‌شود و طبق اظهار نظر مقامات بين‌المللي و نيروهاي حاضر در دفتر منطقه‌اي بيروت، اين خبرگزاري به عنوان يكي از منابع انتشار ديدگاه‌هاي جمهوري اسلامي در ميان كشورهاي جهان به شمار مي‌رود.
مقدم‌فر نگاه‌ها به فارس در كشورهاي اروپايي و ديگر كشورهاي جهان را يك نگاه خاص خواند و تصريح كرد: بسياري از اين كشورها با اذعان به اينكه از طريق فارس از مواضع رهبري، حاكميت و تصميمات جمهوري اسلامي ايران مطلع مي‌شوند. اين موضوع بدان معني است كه خبرگزاري فارس از بدو تاسيس خود توانسته به اهداف خود دست پيدا كند و اين در حالي است كه اين خبرگزاري نسبت به كار و خروجي خبري كه از آن برخوردار است، داراي نيروها و امكانات بسيار محدودي است.
وي با تاكيد بر اينكه امروز ديگر دوران جنگ سخت‌افزاري به پايان رسيده و جنگ نرم افزاري آغاز شده است، اظهار داشت: ما در دفاع مقدس با سلاح‌هاي غيرپيشرفته و با روحيه انقلابي و بسيجي كه در ميان رزمندگان وجود داشت، توانستيم كشورهاي متجاوز را از تجاوز خود پشيمان كنيم و امروز نيز بايد با برنامه‌ريزي و تغيير نگرش‌ها به جنگ‌ها به وسيله ابزار رسانه‌اي به دفاع از خود بپردازيم.
مقدم‌فر با اشاره به اينكه دشمنان ايران با آگاهي از اينكه رسانه‌ها با تغيير تفكر انسان‌ها مي‌توانند تغييرات رفتاري متعددي را در آنان به وجود آورند، افزود: امروز ديگر نقش رسانه‌ها تنها نقش اطلاع رساني نيست و رسانه ها به ابزاري براي تغيير نگرش، تفكر و فرهنگ ملل مختلف تبديل شده‌اند و كشورهاي غربي با سرمايه‌گذاري‌هاي كلان، اين رسانه‌ها را تقويت مي‌كنند.
وي ادامه داد: يكي از مهم‌ترين نمونه‌هاي تاثيرگذاري رسانه‌ها بر افكار عمومي بحث انرژي هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران است و آنها در چند سال گذشته سعي بر اين داشته‌اند كه دستيابي به انرژي هسته‌اي را به عنوان يك امر قبيح نشان دهند و ادعاهاي دروغين بسياري را در برابر اين موضوع اعلام كرده‌اند.
مديرعامل خبرگزاري فارس به اهداف پشت پرده ارائه جايزه‌هاي سنگين به دو رسانه الشرق‌الاوسط و العربيه توسط رژيم صهيونيستي اشاره كرد و ادامه داد: اين رسانه‌ها در جنگ 33 روزه خوش خدمتي خود را به رژيم اشغالگر قدس نشان دادند و اين نيز يكي ديگر از ابعاد تاثير رسانه‌ها بر افكار عمومي را شامل مي‌شود.
در پايان اين مراسم، دفتر خبرگزاري فارس در كاشان با حضور مسئولان محلي افتتاح شد.
انتهاي پيام/م
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن