تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816873697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فال روز دوشنبه 15 آذر 89


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: متولدین فروردین:
امروز بسیار امیدوارید و باور کرده اید هر چیزی به بهترین نحو خودش پیش می رود حتی اگر همیشه این چنین نبوده باشد.هم چنین شما امروز بسیار همدرد و مهربان شده اید و این شانس را دارید که به کمک افرادی که کم شانس تر از شما هستند بروید.چه در ازای کارتان پولی بگیرید و چه به صورت خیریه کار کرده و وقتتان را در اختیار آنها بگذارید.در حال شما نمونه ای عالی برای دیگران هستید. ..

متولدین اردیبهشت:
وظایف سنگین مربوط به آینده روی دوش شما سنگینی می‌کند و شما نمی‌دانید راهی که تازه برگزیده‌اید شما را به کجا می‌کشاند. شما نمی‌دانید که در مرحله بعدی چه قدمی‌‌ باید بردارید و هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید ناامیدی‌تان افزون می‌شود. به جای اینکه به دوردست‌ها نگاه کنید، بهتر است توجه خود را بر روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده متمرکز کنید.

متولدین خرداد:
حتی اگر امروز روز كاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب كنید كه بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی كه برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاستهای كاری صحبت كنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این كار در مورد رویاها و آروزهای خود با كسانی كه دركتان می‌كنند صحبت كنید و با آنها تبادل نظر كنید.

متولدین تیر :
شما معمولاً فرد راز نگه داری هستید، اما حالا در شرایط اضطراری و خاصی قرار گرفته‌اید كه می‌تواند منشأ مشكلات شود. شما می‌خواهید چیزهایی كه می‌دانید را به یك نفر بگویید، چرا كه اعتقاد دارید این حرف‌ها بهش كمك می‌كند. اما اگر شما بند را آب بدهید برخلاف قول خود عمل كرده‌اید. متاسفانه شما چه این راز فاش كنید و چه فاش نكنید باز هم در شرایط برزخی قرار می‌گیرید، تصمیم نهایی خود را به تعویق بیندازید.

متولدین مرداد :
جدا شدن از گروه دوستان و یا همکاران بهتان کمک می‌کند تا همه چیز را با دید تازه‌تری ببینید. حالا شما دوست دارید نسبت به مسائل بی‌توجه‌تر و بی‌تفاوت‌تر باشید. شما نمی‌توانید مدت زمان زیادی با کسی که سعی می‌کند کوچکترین مسائل جزئی زندگی شما را هم تحت نظر داشته باشد زندگی کنید. تغییر کردن امری اجتناب ناپذیر است، اما شما نمی‌توانید همه کارها را یکدفعه انجام دهید.

متولدین شهریور:
بخشی از چارت شماست كه كنترل كننده مسائل مالی می باشد. چه سورپریز جالبی! اگرچه هنوز پیغامی از سیاره ها راجع به منابع مالی شما، فرستاده نشده است، ماه جدید از راه رسیده و دست به كار شده است.

متولدین مهر :
علیرغم همه نگرانی که درباره آینده تان دارید، امروز روز بسیار خوشی خواهد بود. هرچه بدنیا عرضه کنید ده برابرش به شما بر می گردد، بنابراین هر چه مهربان تر و با درک بیشتر در ارتباط با دیگران باشید، بیشتر دیگران با شما مهربان تر خواهند بود. این یک فرمول بسیار ساده است که در زندگی شخصی و حرفه ای شما بدردتان خواهد خورد.

متولدین آبان :
شما ذاتاً بدبین نیستید ولی امروز ستاره ها شما را وادار می کنند که تمام امور مالی را با احتیاط انجام دهید. یک نفر ممکن است یک تعهد مالی بدهد که بعداً‌ قادر به انجامش نباشد. اگر بادیده اعتماد با آنها رفتار کنید می توانید خیلی به ضررتان تمام شود. در ضمن مواظب هر کس که سعی می کند از شما تعریف و تمجید کند باشید چون ممکن است قصد ونیتی در پس این تعریفها داشته باشند.

متولدین آذر :
با موجی از توقعات از جانب دیگران مواجه خواهید شد ولی سخت نگیرید. سعی کنید که آنچه که هستید باشید و نه آنچه که دیگران متوقع اند. پول و مشاجره،شراکت ونامه در طالع شما دیده میشود .

متولدین دی :
امروز شما به راحتی می‌توانید زیبایی‌های دنیای بچه‌ها را ببینید به خاطر اینكه شما می‌توانید كودك درون خودتان را هم ببینید. حتی اگر امروز مجبورید كار كنید، در زمان حال بودن را تجربه كنید و لذت ببرید. اگر در اطراف شما افراد جوان زیادی وجود دارند، شادی طبیعی آنها نیاز شما به شاد بودن و تفریح كردن را ارضا خواهد كرد و شما را راضی نگه خواهد داشت.

متولدین بهمن:
با وجود اینكه شما در حالیكه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فكر می‌كنید به فكر شادی كردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی تان بشود. هم اكنون واقعاً برایتان بهتر است كه از جذابیت‌های جدید خود استفاده كنید و بیشتر به جنبه های كاربردی‌تر زندگی توجه كنید تا بتوانید زیر بنای محكمی ‌برای مسافرت بزرگی كه قبلاً فقط تصورش را می‌كردید بسازید.

متولدین اسفند:
شما امروز به راحتی ممكن است در مورد مسائل مالی تصمیم اشتباهی بگیرید، بنابراین وقتی می خواهید در این مورد دست به كاری بزنید باید خیلی حواس خود را جمع كیند. از خریدهای ناگهانی استقبال نكنید، برای اینكه با بی احتیاطی پول خرج كردن برایتان دردسر به همراه دارد. در عوض به موفقیت و شادكامی فكر كنید و با احتیاط عمل كنید تا در مسیر درست خود قرار بگیرید.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن