تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820585248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرم افزار جاوا ارسال پیامک رایگان


واضح آرشیو وب فارسی:میهن دانلود:


نرم افزار جاوا ارسال پیامک رایگان


امروزه یکی از مهمترین راه های ارتباطی پیامک ها محسوب میشوند . پیام کوتاه کم کم به عادت اکثر مردم تبدیل شده است به طوری که حتی تبریک گفتن ها و ... هم از طریق ارسال پیام کوتاه انجام میشود .
سالانه در کشور ملیون ها پیامک ارسال میشود که این نشان از محبوبیت و استفاده ی بالا از این سرویس دارد . اگر شما هم از طرفداران پیام کوتاه و یا به اصطلاح اس ام اس باز باشید حتما با هزینه های ارسال پیامک آشنایی دارید . اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که روزی بتوانید برای ارسال هر پیامک هزینه ای بسیار ناچیز پرداخت کنید ؟ به قدری اندک که بتوان آن را رایگان نامید ؟
نرم افزار های زیادی برای کاهش هزینه ی اس ام اس وجود دارد که اکثرا یا غیر قابل استفاده هستند و یا کار با آنها اذیت کننده است . امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که با یک ایده ی جالب باعث رایگان شدن ارسال پیامک های شما خواهد شد . این نرم افزار که با استفاده از سرویس GPRS پیام کوتاه های شما را ارسال خواهد کرد به صورت جاوا (قابل نصب بر روی تمام گوشی ها) و با ظاهری ساده و کاربرپسند طراحی شده است .

برای دریافت برنامه ، توضیحات بیشتر و آموزش استفاده به ادامه مطلب مراجعه کنید
 قابل توجه كاربران ميهن دانلود در روزهاي اينده لينك هاي مطالب فقط براي كاربران سايت كه  اكانت VIP سايت را خريداري كنند نمايش داده ميشود,اما از ان جا كه ما به كاربران قديمي خود ارادت ويژه اي داريم از شما كاربران درخواست داريم در گروه ياهو ميهن دانلود عضو  شويد ضمن اين كه مطالب سايت براي شما در ايميلتان ارسال ميشود شناسه كاربري VIP  شما براي ورود به سايت به شكل مجاني براي شما ايميل خواهد شد در اين حالت شما هيچ هزينه اي نخواهيد پرداخت.همچنين جوايز ويژه اي براي اعضاي گروه در هفته به قيد قرعه شامل اكانت وب سايت هاي Hotfile ,Rapidshare توسط نماينده اين سايت ها در ايران توسط سايت Rapidha.com  به ايمل كاربران برنده شده ارسال خواهد شد. مزايا عضويت :
دانلود نرم افزار هاي روز دنيا به همراه كرك
بي نياز بودن از اكانت VIP در اينده براي دانلود از سايت
دانلود فيلم هاي مستند كيفيت بالا HD و غيره..
فال,اس ام اس,جوك,طالع بيني,داستان
اخبار روز دنيا به همراه اخبار ورزشي
عكس هاي بازيگران و فيلم هاي جديد
قرعه كشي محصولات فروشگاه + اكانت هاي مجاني
دانلود عكس هاي كيفيت بالا جديد با موضوعات مختلف
  براي عضويت رايگان در گروه اينجا كليك كنيد



ویژگی ها :
- ناچیز کردن هزینه های ارتباطات پیامک (تا مقدار یک دوازدهم هزینه کنونی)
- مجانی کردن امکان تایید رسید پیام (Delivery) در گوشی های فعال
- فشرده سازی بالقوه و بسیار زیاد حجم متن SMS ها برای صرفه جویی بیشتر در هزینه ها
- نبودن محدودیت پارت در SMS ها
- نبودن محدودیت زبانی و تفاوت قیمت نسبت به زبان نوشتاری SMS ها
- امکان نگه داری SMS فرستاده شده تا 4 هفته و یا بیشتر در صورت در دسترس نبودن مخاطب (رسیدن حتمی پیامک به مخاطب)
- سازگاری و پشتیبانی کامل از اپراتورهای داخل کشوری (ایرانسل و همراه اول) و خارج کشور
- قابل نصب بر روی تمامی گوشی های پشتیبانی کننده تکنولوژی جاوا
- نوشته شده به زبان های رایج دنیا فارسی و انگلیسی
- یکسان بودن هزینه ارتباطات و بدون محدودیت مکانی و اپراتوری که در واقع هر کسی در هر جای دنیا که باشد با همان هزینه ناچیز می تواند با مخاطب خود ارتباط داشته باشد.



چگونه ثبت نام کنیم؟
ثبت شماره و فعال کردن سیم کارت مجازی بدین گونه طراحی شده است تا هر فردی بتواند این کار را ضمن امنیت بالا به آسانی انجام دهد برای فعالسازی در این فرم مشخصات خود را مطابق راهنمایی ها پر کنید و سیم کارت خود را بصورت لحظه ای فعال نمایید.
به عنوان مثال فردی با شماره تلفن 09123456789 این برنامه را روی گوشی خود نصب و اجرا نموده است، در اولین اجرا برنامه از فرد شماره موبایل وی بهمراه پین کد (PIN Code) را می خواهد که فرد با ثبت نام در سایت بالا در عرض مدت کمی پین کد را دریافت می نماید که با وارد کردن این پین کد در برنامه می تواند از امکانات بهره مند شده و اس ام اس های خود را برای همیشه تقریبا رایگان کند.

برای دیدن فایل آموزش استفاده از برنامه اینجا کلیک کنید

برای استفاده ، این نرم افزار باید رو گوشی فرستنده و گیرنده نصب باشد .

تذکر : در صورتی که تنظیمات سرویس GPRS روی گوشی شما فعال نیست ، ابتدا با تماس با سرویس دهنده ی سیم کارت خود ، تنظیمات را دریافت کنید .

توجه : سایت میهن دانلود مسئولیت استفاده از این سرویس را بر عهده سازنده آن می داند و پیشنهاد میدهد پیامک های  حاوی اطلاعات شخصی و مهم را از این طریق ارسال نکنید .





عضويت در گروه

- Download Link

رمز:





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: میهن دانلود]
[مشاهده در: www.mihandownload.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن