تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820716897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان آموزش و پرورش همدان: استكبار سرمايه‌هاي معنوي ما را نشانه گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان آموزش و پرورش همدان: استكبار سرمايه‌هاي معنوي ما را نشانه گرفته است
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان آموزش و پرورش استان همدان گفت: امروز دنياي استكبار به واسطه تسلط بر سرمايه‌هاي مادي، ابررسانه‌ها و قلم‌ها را اجير و تجهيز كرده است و سرمايه‌هاي معنوي ما را نشانه گرفته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، ابراهيم سحرخيز ساعتي پيش، در آيين اختتاميه طرح ولايت دانش‌آموزي خواهران استان همدان گفت: درحالي كه آموزش و پرورش در حال بازسازي نقش پرورشي و تربيتي خود است، نهاد بسيج پيش از آموزش و پرورش حركت تربيتي خود را آغاز كرده است.
وي با اشاره به ضرورت تشكيل دوره‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي نظير طرح ولايت افزود: امروز هجمه فرهنگي دشمن وسيع است و از آن جا كه جمعيت ايران اسلامي جمعيتي جوان و به عنوان يك سرمايه عظيم به شمار مي‌آيد، هميشه مورد طمع دشمنان بوده است.
سحير‌خيز افزود: آينده ايران به عنوان نماد مقاومت در منطقه بزرگ خاورميانه كه قطب جهان اسلام است، وابسته به جوانان است و انتظار مي‌رود كه دشمنان براي اين جوانان برنامه‌ريزي‌ها كرده باشند.
وي با اشاره به تاريخ گذشته حكومت‌هاي اسلامي، به شكست تاريخي مسلمانان در اندلس اشاره كرد و گفت: تاريخ نشان داده است كه اگر دشمن تمدن اسلامي را عقب رانده است همه ريشه در سرمايه‌گذاري بر روي جوانان و بي‌اعتنا كردن آنان به فرهنگ و تمدن اسلامي و انحطاط اخلاقي آنان داشته است.
رئيس سازمان آموزش و پرورش تأكيد كرد: ديگر زمان آن رسيده كه بي‌توجهي به جوانان يكباره به فراموشي سپرده شود و اين انقلاب بايد به عنوان الگوي مقاومت جهان اسلام از تجارب گذشته خود درس بگيرد.
وي تصريح كرد: بسيج نه به عنوان يك نهاد بازدارنده در عرصه نظامي بلكه به عنوان يك نهاد جوشيده از ملت، ريشه در جاي‌جاي اين سرزمين دارد و اگر اين ريشه از مردم منفك شود، آن گاه بايد انتظار هجمه دشمنان را داشت.
سحرخيز گفت: امروز دنياي استكبار به واسطه تسلط بر سرمايه‌هاي مادي، ابررسانه‌ها و قلم‌ها را اجير و تجهيز كرده است تا سرمايه‌هاي معنوي ما نابود سازد.
وي اضافه كرد: هم‌اكنون دشمن در عرصه‌هاي مختلف، بسته‌هاي فرهنگي بسيار ارزان و قابل دستيابي مهيا كرده است و تنها راه مبارزه در اين برهه، غني‌كردن انديشه‌هاي سرمايه‌هاي ملي كشور يعني جوانان است.
سحرخيز تصريح كرد: آموزش و پرورش صرفاً وظيفه متخصص كردن دانش‌آموزان را ندارد، بلكه تربيت و پرورش روح و روان آنان را بر عهده دارد.
وي تأكيد كرد: امروز در كشور بالندگي، شور و شعف جوانان موج مي‌زند و اين نشاط، نشان از آينده اميدوار كننده دارد.
رئيس سازمان آموزش و پرورش خطاب به دانش‌آموزان شركت كننده در طرح ولايت دانش‌آموزي گفت: شما سفيران آموزش و پرورش در مدارس هستيد و وظيفه داريد ديگران را به حلقه تلاش و معرف متصل كنيد.
در اين همايش، حسن نوروزي رئيس سازمان بسيج دانش‌آموزي سپاه استان همدان به ارائه آمار و برنامه‌هاي برگزاري طرح ولايت دانش‌‌آموزي استاني خواهران پرداخت و يادآور شد طرح ولايت دانش‌آموزي برادران در هفته آينده برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/ر
 پنجشنبه 3 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن