تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819396154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجتمع گاز پارس جنوبي با دانشگاه خليج فارس بوشهر همكاري مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مجتمع گاز پارس جنوبي با دانشگاه خليج فارس بوشهر همكاري مي كند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: همكاري مجتمع گاز پارس جنوبي و دانشگاه خليج فارس بوشهر در زمينه هاي آموزشي، پژوهشي، امكانات آزمايشگاهي و فني گسترش مي يابد.

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به منظور گسترش تعامل با دانشگاه خليج فارس بوشهر نشست مشتركي با حضور مديرعامل اين شركت و رييس دانشگاه خليج فارس بوشهر برگزار شد.
همايون شكوه صارمي مدير عامل شركت مجتمع گاز پارس جنوبي در اين نشست به پتانسيل بسيار بالاي دانشگاه در زمينه هاي تحقيقاتي و پژوهشي اشاره كرد و گفت: شركت مجتمع گاز پارس جنوبي و دانشگاه خليج فارس بوشهر مي توانند در زمينه هاي آموزشي، پژوهشي و آزمايشگاهي با يكديگر همكاري كنند.
وي پارس جنوبي را مهد تكنولوژي هاي جديد خواند و ارتباط بيشتر دانشگاه با صنعت به ويژه در زمينه نفت، گاز و پتروشيمي را خواستار شد.
حسن تاجيك، رييس دانشگاه خليج فارس بوشهر نيز در حاشيه اين نشست با اشاره به امضاي تفاهم نامه پژوهشي بين دانشگاه خليج فارس و مجتمع گاز پارس جنوبي هدف از اين بازديد را پيگيري مصوبات و مفاد تفاهم نامه پژوهشي، بازديد اعضاي هيات علمي اين دانشگاه از اين مجتمع و ارزيابي مصوبات و تصميمات گرفته شده، عنوان كرد.
وي خاطر نشان كرد: درادامه همكاري دانشگاه و مجتمع گاز پارس جنوبي در زمينه پژوهش قرار است دو نفر از اعضاي هيئت علمي اين دانشگاه به شوراي تحقيقات مجتمع گاز پارس جنوبي ملحق شوند .
وظيفه شورا، برنامه ريزي و كارشناسي در زمينه هاي آموزش ، پژوهش، امكانات و تجهيزات آزمايشگاهي است.
رييس دانشگاه خليج فارس بوشهر ضمن اظهار اميدواري نسبت به فراهم كردن زمينه هاي مساعد پژوهشي در آينده اي نزديك، به امكانات آزمايشگاهي و فني دو طرف اشاره كرد و گفت: قرار است شركت مجتمع گاز پارس جنوبي تستهاي معمول و روتين سالانه خود را به دانشگاه اعلام كند و دانشگاه نيز امكانات آزمايشگاهي خود را به اين شركت اعلام كند تا بخشي از فعاليت هاي پژوهشي مجتمع گازي در دانشگاه صورت پذيرد.
تاجيك خواستار ارتباط بيشتر دانشگاه با صنعت شد و گفت: با معرفي اساتيد و پتانسيل هاي دانشگاه به صنعت بويژه صنايع نفت، گاز و پتروشيمي در سطوح مختلف بالادستي، پايين دستي و ميان دستي مي توانيم از پتانسيل هاي يكديگر براي رشد و
توسعه استان بوشهر بهره بگيريم همچنين در صورت ارتباط بيشتر دانشگاه نيروهاي زبده تري به عرصه صنعت خواهد فرستاد و قسمتي از فعاليت هاي تحقيقاتي صنايع نيز در دانشگاه انجام مي شود.
وي در پايان ضمن مثبت ارزيابي كردن اقدامات صورت گرفته و نقش سازنده ديدگاه علمي مديريت شركت مجتمع گاز پارس جنوبي گفت: ديدگاه علمي مديريت مجتمع پارس جنوبي الگوي مناسبي براي صنايع مختلف استان بويژه منطقه پارس جنوبي است و باعث رشد و شكوفايي صنعت و دانشگاه خواهد شد.
چون براي جبران محروميت هاي تحميل شده به كشور بايد با عزمي راسخ وارد صحنه شد تا بتوانيم در زمينه هاي مختلف بخصوص در صنعت نفت، گاز و پتروشيمي به موفقيت هاي چشمگير نايل شويم .
در پايان نشست مذكور رييس دانشگاه خليج فارس و هيئت همراه از تاسيسات پالايشگاه اول شركت مجتمع گاز پارس جنوبي و اتاق كنترل بازديد كردند./د/184 /144/125
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن