تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820594553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير راديو سراسري معارف: براي معرفي معارف اسلامي، نيازمند همكاري حوزويان هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مدير راديو سراسري معارف: براي معرفي معارف اسلامي، نيازمند همكاري حوزويان هستيم
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:مدير راديو معارف گفت: استفاده و بهره‌مندي اين راديو از وجود بزرگان حوزه، سطح مخاطبان را بالا برده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" حجت‌الاسلام لطفي نياسر، در ديدار با مدير حوزه علميه قم، گفت: راديو معارف درسال 77 با توليد 3 ساعت برنامه راه‌اندازي شد و خوشبختانه امروز با توليد18 ساعت برنامه و 4 ساعت تكرار و نيز دو ساعت پخش برنامه‌هاي شبكه خبر، تمام شبانه روز در حال اجراي برنامه براي مخاطبان است.
مدير راديو سراسري معارف با اشاره به ويژگي‌هاي اين راديو افزود: راه‌اندازي راديو معارف اتفاق مهمي در عرصه رسانه‌اي ايجاد كرد و توقع مردم را از سطوح معرفتي بالا برده و تشنگي نسبت به معارف اهل بيت (ع) در آنان به وجود آورد و در اين راستا نيازمند همكاري حوزويان هستيم.
وي خاطرنشان كرد: جايگاه حوزه و مراجع از مباحثي بود كه مردم از آن غافل بودندو لذا راديو معارف اين مباحث را به خوبي مطرح و به مخاطبان شناساند.
به گزارش ايسكانيوز به نقل از مركز خبر حوزه ،حجت‌الاسلام لطفي نياسر افزود: راديو معارف خدمات متقابل به حوزه و علما داشته است، چون در گذشته همكاري روحانيون با رسانه كم بود، اما اين راديو توانست طلاب را به عرصه رسانه‌اي وارد نمايد.
مدير راديو معارف يادآور شد: رسانه‌ها بسياري از مسائل چالشي موجود در جامعه را نمي‌توانستند مطرح كنند، ولي اين راديو با استفاده از نظريات حوزويان توانسته است مباحثي ماند گلدگوئيست، بهائيت، وهابيت و مباحث سود بانكي را مطرح كند و لذا بسياري از رسانه‌ها با الگوگيري از راديو معارف وارد اين مباحث شدند.
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن