تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820651197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهرك صنايع دستي در همدان ايجاد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهرك صنايع دستي در همدان ايجاد مي شود
همدان - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان صنايع دستي استان همدان گفت: تا پايان سال جاري نخستين شهرك صنايع دستي استان همدان احداث مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، اسدا.. بيات پيش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران كه همزمان با برگزاري مراسم اختتاميه پنجمين نمايشگاه بين المللي هنر و صنايع دستي در همدان برگزار شد، گفت: پنجمين نمايشگاه بين المللي صنايع دستي استان همدان با رويكرد توسعه صادرات صنايع دستي و بازاريابي كالاهايي كه هركدام به نوع خود مطلوب هستند برگزار شد.

وي با بيان اينكه توجه به مقوله صنايع دستي ضرورري است، اظهار داشت: براي توسعه اين هنر در استان همدان پرداخت يارانه به متقاضيان ايجاد كارگاه هاي صنايع دستي در دستور كار قرار گرفت.

بيات با اشاره به راه اندازي بازارچه هاي صنايع دستي در جوار مراكز ديدني همدان افزود: در سال جاري نمايشگاه سبد بافي در ملاير و منبت در تويسركان برگزار شد كه برپايي اين نمايشگاه ها در توسعه و رونق هنر و صنايع دستي استان تأثير گذار است.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري استان همدان از جمله برنامه هاي سال جاري اين سازمان را برگزاري جشنواره سفال لالجين در جشنواره تابستاني عنوان كرد و گفت: اين جشنواره به مدت يك هفته برگزار مي شود.
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن