تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820367890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار انتخاباتي در «انتخاب» روزنامه جديد اصولگرايان تحول خواه و آغاز فعاليت انتخاباتي / خاتمي هنوز تصميمي نگرفته/ شرط كروبي براي حضور در انتخابات/ چهره ي تازه ي اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري كيست؟


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: اخبار انتخاباتي در «انتخاب» روزنامه جديد اصولگرايان تحول خواه و آغاز فعاليت انتخاباتي / خاتمي هنوز تصميمي نگرفته/ شرط كروبي براي حضور در انتخابات/ چهره ي تازه ي اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري كيست؟
خبرگزاري انتخاب : اصولگرايان تحول خواه به زودي با روزنامه اي تحت عنوان «پنجره» و در آستانه انتخابات رياست جمهوري وارد عرصه اطلاع رساني و رقابت هاي انتخاباتي خواهند شد.●


اصولگرايان تحول خواه به زودي با روزنامه اي تحت عنوان «پنجره» و در آستانه انتخابات رياست جمهوري وارد عرصه اطلاع رساني و رقابت هاي انتخاباتي خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرويس سياسي خبرگزاري «انتخاب»، صاحب امتيازي و مدير مسئولي روزنامه در آستانه انتشار «پنجره» بر عهده عليرضا زاكاني نماينده مجلس و از نزديكان قاليباف است.

پس از توقيف روزنامه «تهران امروز» وابسته به شهردار تهران، اين نشريه به عنوان جايگزين «تهران امروز» آغاز به كار خواهد كرد.

● از سوي ديگر، شنيده هاي خبرنگار «انتخاب» حكايت از آن دارد كه ستاد محمد باقر قاليباف به صورت پنهاني، فعاليت خود را آغاز كرده است.

● شهردار تهران، طي روزهاي آتي سفرهاي استاني و انتخاباتي خود را آغاز كرده و همچنين دستور تسريع ساخت پروژه هاي عمراني شهرداري را صادر كرده است.

قاليباف در دوره نهم انتخابات رياست جمهوري، پس از استعفا از فرمانداري ناجا به عنوان كانديدا در اين انتخابات شركت كرد كه موفق به اخذ راي كافي نشد.

● همچنين شنيده شده، محسن رضايي و احمد توكلي دو كانديداي دوره گذشته انتخابات، از كانديداتوري قاليباف حمايت كرده اند.

● در همين حال، خبرنگار «انتخاب» در تماس با برخي چهره هاي اصلاح طلب، كسب اطلاع كرد كه هنوز ستادي براي سيد محمد خاتمي تشكيل نشده است.

بنابراين گزارش، خاتمي هنوز هيچ تصميمي براي شركت در انتخابات ندارد و عملاً، نظر وي ، حمايت از كانديداي واحد در جبهه اصلاحات است.

● حجت الاسلام كروبي دبير كل حزب اعتماد ملي در جلسه ي مجمع روحانيون مبارز - كه به عنوان مهمان حضور داشته - حضور خود در انتخاابت رياست جمهوري را منوط به عدم كانديداتوري خاتمي اعلام كرده است.

● علي لاريجاني كه به تازگي رياست مجلس شوراي اسلامي را عهده دار شده و بسياري از ياران وي، در پست هاي حساس مجلس و مرتباط با اين قوه مشغول به كار شده اند، هر چند در حال حاضر تاكتيك ائتلاف با دولت و احمدي نژاد را برگزيده، اما احتمال حضور وي در انتخابات آينده، بعيد نخواهد بود.

● فعاليت ستاد انتخاباتي دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهور فعلي ايران نيز، وارد دوره تازه اي شده و به زودي علاوه بر تسريع عمليات عمراني در شهرستان هاي مختلف، روزنامه اي وابسته به بذرپاش تحت عنوان «وطن امروز» را تا اوايل مهر منتشر خواهد كرد. احمدي نژاد همچنين قصد دارد درماههاي آتي، سفرهاي استاني خود را افزايش دهد.

● به گزارش خبرگزاري «انتخاب»، همچنين شنيده شده جبهه اصولگرايان به جز چهره هايي چون لاريجاني، قاليباف، احمدي نژاد و ... به دنبال طرح يك شخصيت سياسي - انديشه گي جديد براي معرفي به عنوان كانديدا در انتخابات رياست جمهوري است.
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن