تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816306203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندارگيلان:توسعه بخش گردشگري از سياست هاي راهبردي استان گيلان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندارگيلان:توسعه بخش گردشگري از سياست هاي راهبردي استان گيلان است
رشت - خبرگزاري مهر: روح الله قهرماني چابك گفت: توسعه بخش گردشگري از سياستهاي محوري و اولويت دار استان گيلان است زيرا در اين استان نيازي به توليد مزيت نيست بلكه بايد ازبين مزيتها انتخاب و سرمايه گذاري كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، قهرماني استاندار گيلان ظهرچهارشنبه در همايش معاونت هاي سرمايه گذاري و طرح هاي سازمان ميراث فرهنگي كشور در رشت، افزود: گيلان به دليل داشتن موقعيت جغرافيايي و طبيعي ممتاز از پتانسيل خوبي براي سرمايه گذاري در بخشهاي مختلف صنعتي، كشاورزي، خدمات و به خصوص گردشگري را دارد كه از ويژگيهاي مهم اين استان مي توان به دسترسي آسان و ارزان اشاره كرد.

وي همچنبن با اعلام اينكه گيلان به ظاهر يك استان است اما در واقعيت يك ايران است، گفت: نمونه هايي از جاذبه هاي ديدني كشوردر اين استان ديده مي شود كه مي تواند براي گردشگران داخلي و خارجي جذاب باشد.

استاندار گيلان در خصوص سرمايه گذاري حوزه گردشگري دراين استان گفت: يكي از سياست هاي اصولي استان گيلان تقويت سرمايه گذاران خارجي و داخلي است زيرا توسعه صنعت گردشگري يكي ازصنايع پيشرو و ممتاز در جهان است .

قهرماني بيان داشت: هدايت اعتبارات عمراني، تقويت منابع انساني، ايجاد زيربناها و بسترهاي لازم از جمله موارد توسعه سرمايه گذاري داخلي و خارجي در حوزه گردشگري است.

استاندار گيلان همچنين با اشاره به اينكه امروزه صنعت گردشگري يكي از بخش هاي مهم اقتصادي به شمار مي آيد، افزود: گيلان به دليل برخورداري از موقعيت مناسب جغرافيايي و اقليم بسيار خوب در طول سال پذيراي حجم بالاي مسافران از اقصي نقاط كشور است و با توجه به اينكه در سند چشم انداز توسعه، گردشگري مورد تأكيد است برنامه ريزي ها بايد در جهت توسعه گردشگري باشد.

قهرماني اظهار داشت: برخورداري از تأسيسات و امكانات مربوط به امر گردشگري از قبيل هتل، متل‌، مجتمع هاي بين راهي، كمپينگ و سرويس هاي بهداشتي از اولويت هاي مهم توسعه گردشگري محسوب مي شود .

وي تأكيد برضرورت گسترش و توسعه صنعت گردشگري گفت : احداث مجتمع هاي گردشگري مناسب با توجه استعداد و شرايط جغرافيايي مناطق مختلف استان ضمن ايجاد اشتغال و كار آفريني باعث جذب گردشگران در اين مناطق مي شود .

قهرماني يادآورشد: در حال حاضر مشكل بيكاري يكي از دغدغه هاي مهم مسئولان و مردم است كه اين معضل از طريق سرمايه گذاريهاي مولد در بخش هاي اقتصادي مختلف قابل حل است و يكي از بخش هايي كه اشتغال وسيعي را بطور مستقيم و غير مستقيم ايجاد مي كند، صنعت گردشگري است و اين صنعت با وجود نقش كليدي كه در توسعه اقتصادي، ‌اجتماعي و فرهنگي دارد بسيار حساس است .

رئيس ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گيلان در حاشيه اين همايش اعلام كرد: اين اولين همايش روساي سازمان و معاونين سرمايه گذاري و طرح هاي و مديرعامل شركت هاي توسعه استانهاي سراسر كشور در استان برگزار مي شود.

محمدحسين مهدي پور افزود: اين همايش با حضورقائم مقام سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور، معاون سرمايه گذاري و طرحهاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، مشاور رئيس سازمان و دبير كميته طبيعت گردي كشور، استاندار گيلان وجمعي از مسئولان درهتل كادوس رشت برگزار شده است.

وي گفت: در اين همايش كشوري كه به مدت دو روزه در رشت برگزار مي شود، برنامه هاي اكوتوريسم، طبيعت گردي، برنامه هاي صندوق حفظ احياء و بهره برداري از بناها واماكن تاريخي - فرهنگي، برنامه هاي كانون اتومبيل راني و جهانگردي وهزار مجتمع سرويس هاي بهداشتي در سطح كشورمورد بررسي قرار مي گيرد.

مهدي پور بيان داشت: برگزاري كارگروههاي همچون مناطق نمونه گردشگري، تهيه بسته هاي سرمايه گذاري اصل 44 و خصوصي سازي، مجتمع هاي خدماتي و رفاهي و سرويس هاي بهداشتي و هتلها، بانك اطلاعات سرمايه گذاري و گردشگري و اعتبارات طرح هاي عمراني از ديگر برنامه هاي اين همايش است.

اين مقام مسئول ادامه داد: بازيد از شهرتاريخي ماسوله، موزه خانه روستايي و ديگر مناطق زيبايي گردشگري استان گيلان از جمله برنامه اي تفريحي اولين همايش سراسري معاونت هاي سرمايه گذاري و طرح هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور است.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن