تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819578232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز توزيع كارت كنكور كارداني به كارشناسي / زمان اعلام نتايج


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: آغاز توزيع كارت كنكور كارداني به كارشناسي / زمان اعلام نتايج
معاون سازمان سنجش ضمن تشريح جزئيات كنكور كارداني به كارشناسي گفت: كارتهاي ورود به جلسه آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته در 30 شهرستان كشور در صبح و بعدازظهر امروز و فردا توزيع مي شود.


بولتن جواني:

دكتر حسين توكلي افزود: كارتهاي ورود به جلسه آزمون در 30 شهرستان كشور در صبح و بعدازظهر چهارشنبه 19 تيرماه و پنج شنبه 20 تيرماه صبحها از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر و بعدازظهرها از 14 تا 19 در حوزه هاي مربوط توزيع مي شود.

وي اضافه كرد: داوطلباني كه محل توزيع كارت آنها تهران است ضرورت دارد بر اساس جدول شماره 3 مندرج در اطلاعيه با توجه به سال تولد و شماره شناسنامه براي دريافت كارت اقدام كنند.

معاون سازمان سنجش افزود: توزيع كارت داوطلباني كه محل توزيع كارت آنها به جز تهران است نيز به شرح زير است:

توكلي گفت: متولدين سالهاي 1366 و سالهاي بعد از آن چهارشنبه 19 تيرماه، متولدين 1365 بعدازظهر چهارشنبه 19 تيرماه، متولدين 1362 و 63 و 64 صبح پنج شنبه 20 تيرماه و متولدين 1361 و قبل از آن نيز عصر 5 شنبه 20 تيرماه براي دريافت كارت خود اقدام كنند.

وي افزود: كارت ورود به جلسه آزمون به شخص داوطلب و در قبال ارئه كارت ملي شناسنامه و هر كارت معتبر عكس دار ارائه خواهد شد.

توكلي در مورد داوطلبان مرد و زن آزمون كارداني به كارشناسي نيز به مهر گفت: در امتحان پذيرش دانشجو از دوره كارداني به دوره كارشناسي ناپيوسته رشته هاي تحصيلي فني و مهندسي، علوم پايه، پزشكي، كشاورزي، منابع طبيعي، علوم انساني هنر و دامپزشكي سال جاري 396 هزار و 22 نفر ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد 175 هزار و 477 نفر زن و 220 هزار و 545 نفر مرد هستند.

وي اضافه كرد: اين آزمون در 63 كد رشته امتحاني برگزار مي شود آزمون داوطلبان رشته هاي مختلف تحصيلي فني و مهندسي، علوم پايه شامل 17 كد رشته امتحاني با تعداد 214 هزار و 772 داوطلب كه 65 هزر و 168 نفر زن و 149 هزار و 614 نفر مرد هستند، صبح جمعه 21 تيرماه برگزار مي شود.

معاون سازمان سنجش افزود: داوطلبان گروههاي پزشكي، كشاورزي و منابع طبيعي، علوم انساني و هنر، دامپزشكي با تعداد 181 هزار و 250 داوطلب كه از اين تعداد 110 هزار و 19 نفر زن و 70 هزار و 93 داوطلب مرد هستند در 46 كد رشته امتحاني در بعد ازظهر جمعه 21 تيرماه به رقابت با يكديگر مي پردازند.

توكلي تاكيد كرد: دربهاي ورود به جلسه آزمون در صبح جمعه رأس ساعت 7 و در بعدازظهر آن رأس ساعت 14:30 بسته مي شود لذا داوطلبان بايد قبل از بسته شدن دربها در حوزه هاي امتحاني مربوط حاضر باشند.

وي در مورد زمان اعلام نتايج آزمون گفت: نتايج نهايي اين آزمون نيمه دوم شهريور ماه توسط سازمان سنجش آموزش كشور اعلام مي شود.

منبع:خبرگزاري مهر

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//77 - 77 - 68//www.BornaNews.ir
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن