تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819412424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايتاليا ميزبان گروه موسيقي فاخته مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايتاليا ميزبان گروه موسيقي فاخته مي شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): گروه موسيقي "فاخته" به سرپرستي "رضا موسوي زاده" 19 تا 22 تيرماه سال جاري در كشور ايتاليا برنامه اجرا مي كند.


به گزارش روابط عمومي گروه فاخته ، رضا موسوي زاده ، سرپرست اين گروه، با اعلام اين خبر گفت : اين گروه موسيقايي 19 و 20 تيرماه در شهر "ترامو" و 21 و 22 همين ماه در شهر ميلان به اجراي موسيقي مي پردازد.
وي افزود:"ترامو شهري باز، به سوي جهان" عنوان جشنواره موسيقي كشور ايتاليا است كه از ما براي اجراي موسيقي ملي ايراني دعوت شده است .
عضو هيات مديره كانون نوازندگان خانه موسيقي در ادامه صحبت هاي خود گفت : در اين كنسرت چهار روزه قرار است قطعاتي مانند سر نهان،مطرب غمها، عشق نواز، غباري در بيابان ،رنگين كمان دردستگاه هاي مختلف اجرا شود.
اين نوازنده و آهنگساز خاطرنشان كرد: همچنين در اين برنامه قرار است موسيقايي اشعاري از حافظ به زبان فارسي و ايتاليايي خوانده شود كه من اجراي سه تار اين اشعار را همراهي مي كنم .
وي ادامه داد: قطعات اين گروه موسيقايي به دو صورت بي كلام و همخواني اجرا مي شود.
موسوي در ادامه صحبت هاي خود از برگزاري كنسرت گروه فاخته در روسيه خبر داد و گفت : قرار است 13 مهرماه امسال به مناسبت بزرگداشت شهر آستارا خان نيزبه اجراي موسيقي بپردازيم.
اين نوازنده تار در پايان خاطرنشان كرد : همچنين گروه موسيقي فاخته آبان ماه امسال در تالار وحدت و آذرماه در شهرستان همدان نيز اجراي برنامه موسيقي خواهد پرداخت .
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن