تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820943227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس مركز كنترل ترافيك پليس‌راه: خواب‌آلودگي و ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه؛ علت حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رييس مركز كنترل ترافيك پليس‌راه: خواب‌آلودگي و ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه؛ علت حادثه
جام جم آنلاين: رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس‌راه كشور گفت: بر اثر سقوط يك دستگاه اتوبوس مسافربري در محور «قم ـ تهران» تا كنون 25 تن كشته شدند.


سرهنگ عليشاهي دقايقي پيش از مخابره اين خبر در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: يك دستگاه اتوبوس به شماره 891ع11ايران54 كه شب گذشته از يزد به سمت تهران حركت كرده بود مقارن ساعت 10:30 صبح امروز در 55 كيلومتري تهران بر اثر برخورد با گاردريل از روي پل حافظيه آزادراه قم ـ تهران به پايين سقوط كرد.

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس‌راه كشور تصريح كرد: بر اثر اين حادثه 20 تن در صحنه كشته و 15 تن ديگر به بيمارستان منتقل شدند كه اطلاعات دريافتي حاكيست 5 تن از مجروحان تا كنون فوت كرده‌اند.

وي اتوبوس را متعلق به يكي از شركت‌هاي مسافربري استان يزد عنوان كرد و به ايسنا گفت: بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌دهد علت حادثه عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه ناشي از خستگي و خواب‌آلودگي بوده است. اين در حاليست كه راننده اين اتوبوس در ساعت مجاز خود رانندگي مي‌كرد.

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس‌راه كشور با اشاره به اين كه راننده اصلي اتوبوس ياد شده زنده بوده و به بيمارستان منتقل شده است، خاطرنشان كرد: اتوبوس حادثه‌ديده همچنان در صحنه است و مأموران منتظر جرثقيل سنگين براي جابجايي اتوبوس هستند.

بر اساس اعلام اورژانس تهران، در اين حادثه 25 تن كشته و 25 تن ديگر مصدوم شده‌اند.
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن