تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819432683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران: مشروعيت مسوولان در عمل به دستورات رهبري است در مبارزه با مفاسد اقتصادي، بيش از همه قوه قضائيه بايد با اقتدار عمل كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران: مشروعيت مسوولان در عمل به دستورات رهبري است در مبارزه با مفاسد اقتصادي، بيش از همه قوه قضائيه بايد با اقتدار عمل كند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: در مبارزه با مفاسد اقتصادي، بيش از همه اين قوه قضائيه است كه بايد با اقتدار به وظايفش عمل كند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا «احمد‌علي مقيمي» افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادي از مطالبات مستمر و جدي رهبر معظم انقلاب از قواي سه‌گانه است كه در اين ميان قوه قضائيه نقش ويژه‌اي دارد؛ ليكن آ‌ن‌گونه كه بايد اين مهم عملياتي نشده است.

وي اضافه كرد: مشروعيت مسؤولان كشور در عمل به دستورات رهبري و التزام عملي به ولايت فقيه است؛ لذا مسؤولان قوا سه‌گانه توجه كنند تا كنون در عمل چه حركتي در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادي و اجراي فرمان هشت ماده‌اي رهبري انجام داده‌اند.

مقيمي افزود: بزرگ‌ترين نشان التزام عملي به ولايت فقيه، پايان دادن به شعارها و عمل به فرامين است.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي هم‌چنين با اشاره به طرح تحول اقتصادي گفت:‌ كميته اقتصادي جمعيت ايثارگران، وضعيت موجود اقتصادي ‌كشور را اعم از نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها، چالش‌ها و …بررسي و ارزيابي كرده است كه همين موضوع مقدمه‌اي است تا در صورت انتشار طرح تحول اقتصادي، ‌اين موضوع مورد بررسي كارشناسي قرار گيرد.

وي افزود: با توجه به پشتكار و تلاش شبانه‌روزي دولت نهم و اقدامات آن در توجه به مشكلات معيشتي مردم اميد مي‌رود مشكلات و معضلات اقتصادي با نظرات كارشناسي همراه با تأمل يكي پس از ديگري رفع شود و با توجه به سند چشم‌انداز، ايران اسلامي به عنوان كشور اول منطقه و الگوي موفق اقتصادي و سياسي در جهان باشد.

دكتر مقيمي خواستار تسريع دولت در مهار تورم كنوني شد و گفت: دولت مي‌تواند با تمهيدات و بستر‌سازي مناسب اين معضل را آسان كند كه از جمله اقدامات رفع قوانين و مقررات بازدارنده توليد، افزايش سرمايه‌گذاري براي توليد كالاهايي كه بيشترين ارتباط را با بخش خارجي دارد، افزايش ارزش پول‌ ملي، مبارزه ‌با انحصار، رانت‌خواري و مفسدان و سوءاستفاده كنندگان اقتصادي كه تجارت خارجي را در انحصار خود دارند و … به مقدار قابل توجهي افزايش سطح قيمت‌ها را كنترل كنند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در ادامه با اشاره به انتصاب دكتر حداد عادل به عنوان مشاور عالي رهبر فرزانه انقلاب گفت: دكتر حداد عادل از دانشمندان فرهنگي و سياسي كشور هستند كه مشي‌شان در اعتدال، تواضع و فروتني موجب شده تا با كثيري از نخبگان كشور ارتباط و تعامل داشته باشند و همين ارتباط و تعامل موجب مي‌شود تا ايشان بتوانند نقشي كارآمد، مؤثري در مشاورت رهبري داشته باشند.

وي در ادامه با اشاره به اقدام اتحاديه اروپا از خارج كردن منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي گفت: ‌امروز غرب از كوچك‌ترين مستمسكي براي فشار بر مردم ايران استفاده مي‌كند و اين اقدام اتحاديه اروپا در همين راستا ارزيابي مي‌شود.

مقيمي افزود: افزايش جنگ‌ رواني، فشارهاي اقتصادي، تحريم‌هاي سياسي تا تهديدات احتمالي نظامي از سوي تيم حاكم بر دستگاه سياسي آمريكا و صهيونيزم جهاني تا پيش از برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا تا پايان سال ميلادي محتمل به نظر مي‌رسد كه مقابله با آن محتاج وحدت ملي، آرامش سياسي و تدبير و برنامه‌ريزي نهادهاي مسؤول كشور است.

انتهاي پيام
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن