تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815172993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون آموزش حوزه علميه قم: حوزه، ارتباط طلاب با مردم و زمان تحصيل را مديريت كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معاون آموزش حوزه علميه قم: حوزه، ارتباط طلاب با مردم و زمان تحصيل را مديريت كند
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: معاون آموزش حوزه علميه قم در اردوي آموزشي طلاب ممتاز مقطع ديپلم مدارس علميه قم گفت: حوزه، ارتباط طلاب با مردم و زمان تحصيل را مديريت كند.
به گزارش روز يكشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" حجت‌الاسلام‌والمسلمين بهجت‌پور معاون آموزش حوزه علميه قم در اين مراسم گفت: مي‌توان از همه ايام در حوزه بهره گرفت و اين كه دروس و علوم حوزوي نياز به تعطيلات گسترده ندارد اثبات نمي‌خواهد، بلكه اگر طلاب مايل باشند و نظام مديريتي حوزه آمادگي داشته باشد مي‌توان همه سال را تحصيل كرد.
وي يكي از محاسن حوزه علميه قم و حوزه‌هاي ايران را ارتباط طلاب از همان سال‌هاي اول با مردم بيان كرد و افزود: بايد در اين زمينه به حد تعادل برسيم، نه آن چنان گرم تحصيل بود كه ارتباط با مردم قطع شود و نه چنان تحقيق را به حاشيه برانيم كه دورة به ثمر رسيدن طلبه طولاني باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين بهجت‌پور گفت: با مديريت خوب مي‌توان در حوزه مقدمات و سطح را به 5 سال تقليل داد و هزينه چنين طرحي اثبات يا عدم اثبات آن است.
معاون آموزش حوزه علميه قم تعطيلات زياد حوزه را باعث اُفت تحصيلي طلاب بيان كرد و افزود: نظام آموزشي حوزه 170 روز بسته شده، اگر 350 روز تحصيل ادامه داشته باشد و از فرصت‌ها به خوبي بهره‌ برده شود مي‌توان دوره تحصيلي را كوتاه كرد.
به گزارش ايسكانيوز به نقل از مركز خبر حوزه ،وي يادآورشد: براي استفاده از فرصت نوآوري با چند شعار توهمي جلوي رشد طلبه را گرفته‌اند و چه كسي و كجا گفته‌اندكه بايد تابستان، پنج‌شنبه‌ها، عيد نوروز و يا بين روزهاي تعطيلي بايد تعطيل باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين بهجت‌پور گفت: حوزه علميه علاوه بر اين كه رسالتي نسب به عموم مردم دارد، خود حوزه نيز بايد بالنده شود و دانش و شيوه‌هاي انتقال مفاهيم ديني به طلاب، بازبيني شود.
وي افزود: برخي از طلاب بايد براي شكوفايي و بالندگي حوزه هزينه شوند و گام ورود به اين عرصه استفاده درست و مديريت زمان است.
معاون آموزشي حوزه علميه قم گفت: افرادي كه توانسته‌اند نقش مؤثري ايفا نمايند، نوع استعداد خود راشناخته و به سمت مسائلي كه آمادگي آن را نرفته‌اند./د/184/120
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن