تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823522744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقت سفارت پرتغال چگونه گرفته می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی::

کشور پرتغال یکی از زیباترین مقاصد مهاجرتی در اروپا است. در واقع مهاجرانی که قصد سفر به پرتغال را دارند؛ اغلب دریافت ویزای تحصیلی، کاری یا توریستی دارند. بنابراین این افراد باید حتما جهت انجام هماهنگی‌های لازم وقت سفارت پرتغال را دریافت کنند.اما بسیاری از مراجعه کنندگان با سردرگمی به دنبال این هستند که وقت سفارت پرتغال چگونه گرفته می‌شود؟ به همین خاطر این افراد اطلاعات کاملی هم در رابطه با نحوه اخذ وقت سفارت پرتغال ندارند! بنابراین اگر شما تمایل دارید که با چگونگی گرفتن وقت سفارت پرتغال و همچنین نحوه مراجعه به سفارت آشنایی پیدا کنید؛ می‌توانید اطلاعاتی که در ادامه کارشناسان ما ارائه کردند را مطالعه کنید.


وقت سفارت پرتغال چگونه گرفته می شود؟

وقت سفارت پرتغال در تهران

همانطور که احتمالاً در جریان هستید؛ سفارت و کنسولگری اصلی کشور پرتغال در شهر تهران واقع شده است. به همین خاطر هم برای گرفتن وقت سفارت پرتغال باید حتما از پیش به تهران مراجعت کنید. البته ساکنین تهران هم نمی‌توانند به صورت حضوری و ظرف یک روز از سفارت پرتغال وقت بگیرند. بلکه همه افراد باید با مراجعه به کنسولگری یا کارگزاری سفارت پرتغال در تهران نسبت به دریافت وقت اقدام کنند. با وجود پاندمی کرونا و همچنین فراهم شدن بستر آنلاین، سفارت پرتغال هم در حال حاضر به صورت غیر حضوری به مراجعه کنندگان وقت می‌دهد. بنابراین اگر قصد دریافت وقت از سفارت این کشور را داشته باشید؛ باید حتما به سایت کارگزاری سفارت پرتغال مراجعه کنید. این کارگزاری در حال حاضر مشغول به فعالیت در زمینه ارائه وقت سفارت چندین کشور دیگر هم هست و به همین خاطر نیازی به نگرانی در رابطه با این مسئله وجود ندارد.

وقت سفارت پرتغال vfs

کارگزاری vfs که در شهر تهران واقع شده است؛ مسئول تعیین وقت‌های سفارت پرتغال بوده و همه افراد برای دریافت وقت به سایت این کارگزاری مراجعه می‌کنند. علاوه بر تعیین وقت‌های سفارت پرتغال، این کارگزاری برای ارائه وقت چندین سفارت دیگر هم فعالیت می‌کند. البته از آنجایی که سایت این کارگزاری در دسترس همه افراد است؛ گرفتن وقت سفارت‌ شنگن مختلف چندان دشوار نخواهد بود. بلکه شما می‌توانید به سادگی و با چند کلیک وقت مورد نظر خود را دریافت کنید. مهم‌ترین مسئله در زمینه گرفتن وقت سفارت پرتغال ارائه مدارک لازم و کافی جهت مراجعه حضوری است.بنابراین اگر هنگام مراجعه مدارک کافی نداشته باشید؛ وقت شما سوخت خواهد شد.

آموزش گرفتن وقت سفارت پرتغال

به طور کلی برای گرفتن وقت سفارت پرتغال باید به کارگزاری‌های سفارت این کشور در شهر تهران مراجعه کنید. البته در حال حاضر گرفتن وقت کاملا آنلاین است و به همین خاطر باید این کار را از طریق سایت انجام بدهید‌ البته نکته مهم همان اقدامات لازم برای مراجعه به سفارت و همچنین استفاده از فرصت یکباره خود است. در واقع بهتر است که در روز مراجعه به سفارت پرتغال حتماً نکات لازم را رعایت کنید.از جمله مهم‌ترین این نکات می‌توان به حضور به موقع در سفارت پرتغال یعنی ۱۵ دقیقه قبل از وقت تعیین شده و همچنین داشتن پوشش رسمی اشاره کرد. بنابراین بهتر است که حتما رعایت این نکات را جدی بگیرید و همچنین مقداری پول نقد و مدارک لازم را در روز مراجعه به همراه داشته باشید.


وقت سفارت پرتغال چگونه گرفته می شود؟

گرفتن وقت سفارت پرتغال از شرکتVFSGlobal

همانطور که پیش از این هم توضیح دادیم؛ برای دریافت وقت سفارت پرتغال باید به سایت شرکتVFSGlobal مراجعه کنید.در واقع این شرکت به عنوان کارگزاری رسمی کشور پرتغال در ایران مشغول به فعالیت است. البته اغلب وقت‌هایی که شما می‌توانید از طریق این کمپانی دریافت کنید؛ برای یک ماه آینده خواهد بود. همچنین پس از دریافت وقت سفارت یک کد رهگیری برای شما ارسال می‌کند که در روز مراجعه باید حتماً پرینت این کد رهگیری را در کنار سایر مدارک خود ارائه بدهید.با وجود اینکه کمپانی VFSGlobal به صورت حضوری خدمات ارائه نمی‌کند؛ اما بهتر است اطلاعات کاملی در رابطه با آدرس و ساعات کاری این شرکت داشته باشید. دفتر شرکت VFSGlobal در تهران، میدان هروی، خیابان شهید موسوی (گسلتان 5)، مجتمع تجاری هروی، طبقه چهارم واقع‌شده است و در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر در زمینه ارائه وقت سفارت پرتغال و چندین مورد از دیگر کشورهای اروپایی به ایرانیان فعالیت می‌کند.

گرفتن وقت سفارت پرتغال از شرکت‌های مهاجرتی

علاوه بر این که امکان گرفتن وقت سفارت از کارگزاری رسمی وجود دارد؛ بسیاری از شرکت‌های مهاجرتی هم در حال حاضر خدمات ارائه وقت سفارت را بر عهده گرفته‌اند. همچنین تا حدودی می‌توان گفت که گرفتن وقت سفارت پرتغال از شرکت‌های مهاجرتی به مراتب ساده‌تر خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه حضوری یا مراجعه از طریق سایت هماهنگی‌های لازم را با کارشناسی شرکت مهاجرتی جهت تعیین وقت سفارت پرتغال انجام بدهید. البته وقت تعیین شده از طرف این شرکت‌ها به هیچ وجه قابل برگشت نیست و باید در زمان مناسب از آن استفاده کنید‌.

وقت فوری سفارت پرتغال

اضطراری‌ترین حالتی که میتوانید وقت سفارت پرتغال را دریافت کنید؛ ظرف دو هفته خواهد بود. در غیر این صورت همه وقت‌ها برای یک ماه آینده صادر می‌شوند. بنابراین در صورتی که شما مدارک لازم در رابطه با نیاز فوری به دریافت وقت سفارت را داشته باشید؛ می‌توانید از این مدارک با همین هدف استفاده کنید. معمولاً افرادی که نیاز به دریافت وقت فوری سفارت پرتغال دارند؛ با شرکت‌های مهاجرتی همکاری می‌کنند. اما بهترین روش دریافت وقت سفارت پرتغال مراجعه به کارگزاری رسمی آن است.

مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت پرتغال

همانطور که توضیح دادیم؛ برای دریافت وقت سفارت پرتغال باید حتما یک سری از مدارک مهم را ارائه کنید‌. در واقع بدون ارائه این مدارک امکان دریافت وقت برای افراد وجود نخواهد داشت. در روز مراجعه به سفارت کارمند سفارت از شما این مدارک را دریافت می‌کند تا نسبت به صدور یا عدم صدور ویزای مورد نظرتان تصمیم نهایی را اتخاذ کند. در صورتی که مدارک شما کافی باشد؛ مشکلی برای صدور ویزا وجود نخواهد داشت. در ادامه مهمترین مدارکی که برای دریافت ویزا در روز مراجعه به سفارت به آنها نیاز خواهید داشت را ارائه کرده‌ایم.

  • پاسپورت معتبر با حداقل 3 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی
  • ارائه پاسپورت‌های قبلی در صورت وجود
  • 2 قطعه عکس
  • مدارک اثبات‌کننده تمکن مالی
  • مدارک اثبات‌کننده داشتن اقامت قانونی در پرتغال مانند دعوت‌نامه از میزبان پرتغالی یا بلیت هتل
  • بیمه مسافرتی معتبر
  • عدم سو سابقه کیفری
  • با توجه به نوع ویزای درخواستی مدارکی مانند گواهی ازدواج، گواهی تولد، شناسنامه و …

هزینه گرفتن وقت سفارت پرتغال

در حالت کلی هزینه گرفتن وقت سفارت پرتغال با توجه به نوع ویزا و همچنین سن افراد تعیین خواهد شد. اما معمولاً هزینه دریافت ویزا در سفارت برای افراد بالای ۱۲ سال حدود ۸۰ یورو، برای افراد بین ۶ تا ۱۲ سال ۴۰ یورو و همچنین برای افراد زیر ۶ سال کاملاً رایگان است.بنابراین شما باید با توجه به نوع ویزای درخواستی و همچنین سن و سال خودتان پول نقد به همراه داشته باشید.توجه کنید که هزینه کارگزاری ارائه وقت سفارت پرتغال کاملا متفاوت بوده و خود شرکت این هزینه را تعیین خواهد کرد. بنابراین برای گرفتن وقت سفارت از کارگزاری هم مسلما باید مبلغ مشخصی را جهت خدماتی که شرکت ارائه می‌کند پرداخت کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن