تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 18 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821740410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماینکرفت: از بازی تا فضا؛ سفری علمی و سرگرم‌کننده


واضح آرشیو وب فارسی::

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که با بازی کردن می‌توانید یک دانشمند فضایی شوید؟ ناسا و ماینکرفت این رویا را به واقعیت تبدیل کرده‌اند. با شرکت در این بازی تعاملی، می‌توانید به اکتشافات فضایی بپردازید، دانش خود را افزایش دهید و در عین حال ساعت‌ها سرگرم شوید.



سفر به اعماق فضا با ماینکرفت و ناسا

ناسا و ماینکرفت دست به دست هم داده‌اند تا شما را به سفری هیجان‌انگیز در دل کیهان ببرند. در این همکاری جدید، گیمرها، آموزگاران و دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از بازی محبوب ماینکرفت، به دنیای شگفت‌انگیز تلسکوپ فضایی جیمز وب قدم بگذارند.

در این بازی، شما می‌توانید:

ستارگان و سیارات را از نزدیک ببینید: با استفاده از تصاویر واقعی که تلسکوپ جیمز وب گرفته است، می‌توانید به دنیای ستارگان و سیارات سفر کنید و به رازهای آن‌ها پی ببرید.
کهکشان‌های دوردست را کشف کنید: دورترین کهکشان‌هایی که تاکنون کشف شده‌اند، حالا در دسترس شما هستند. می‌توانید این کهکشان‌ها را از نزدیک ببینید و درباره آن‌ها بیشتر بدانید.
دانشمند شوید: با انجام آزمایش‌ها و ماموریت‌های مختلف، می‌توانید دانش خود را در زمینه نجوم و فضا افزایش دهید و به یک دانشمند واقعی تبدیل شوید.

پم ملروی»، معاون اداری ناسا، می‌گوید: «ما می‌خواهیم نسل جدیدی از دانشمندان و مهندسان را با این بازی الهام بخشیم.» او معتقد است که این همکاری می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا علاقه خود را به فضا و علوم پیدا کنند.

مایک دیویس»، مدیر پروژه جیمز وب، نیز از این همکاری بسیار هیجان‌زده است و می‌گوید: «ما امیدواریم که این بازی باعث شود مردم به فضا علاقه‌مند شوند و بخواهند در آینده به ما در اکتشافات فضایی کمک کنند.»

اگر به فضا و نجوم علاقه‌مند هستید، این فرصت را از دست ندهید و به دنیای ماینکرفت وب سفر کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن