تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816234197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راحت‌ترین راه برای دریافت شهروندی ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی::

دریافت شهروندی ترکیه یکی از مهمترین درخواست‌هایی است که در چند سال اخری با آن روبرو بوده‌ایم. دریافت پاسپورت ترکیه مزایای بسیار زیادی را برای افراد دارد و محرومیت‌های پاسپورت ایرانی را رفع می‌کند. یکی از روش‌هایی که برای دریافت شهروندی این کشور مد نظر قرار دارد، سرمایه گذاری ملک در ترکیه است. در صورتی که برای خرید ملک در وان ترکیه اقدام کنید، می‌توانید در شهری باشید که فرهنگی مشابه به ایران دارد و به محض مهاجرت به این شهر، شوک فرهنگی شما را اذیت نخواهد کرد. توصیه می‌شود در این مسیر با کسانی که تجربه دارند، مشورت کنید.



سرمایه گذاری ملک در ترکیه

یکی از راه‌هایی که برای دریافت شهروندی ترکیه مد نظر قرار دارد، سرمایه‌گذاری ملک در ترکیه است. برای اینکار نیاز به 400 هزار دلار دارید تا ملکی را در ترکیه خریداری کنید. زمانی که ملک خریداری شد، شما می‌توانید شهروندی ترکیه را بدست بیاورید. همچنین، این شهروندی به همسر و فرزندان زیر 18 سال می‌رسد. سرمایه‌گذاری ملک در ترکیه به شما کمک می‌کند در مدت زمان بسیار کوتاه شهروند این کشور شوید و از مزایای آن استفاده کنید.

خرید ملک در وان ترکیه

وان شهری در ترکیه و نزدیک به ایران است و معمولا، برای کسانی مناسب است که بودجه محدودی دارند و می‌خواهند در این کشور زندگی کنند. شرایط زندگی در وان ترکیه تقریبا مشابه به ایران است و ورود به این شهر برای مهاجرت باعث شوک فرهنگی نمی‌شود. در صورتی که برای خرید ملک در وان ترکیه اقدام کنید، می‌توانید وارد پروسه دریافت پاسپورت ترکیه شود. این مسئله بسیار ارزشمند است و به شما کمک می‌کند زندگی خوبی را در خارج از کشور آغاز کنید.



سرمایه‌گذاری در اوراق دولتی

یکی دیگر از روش‌هایی که برای دریافت شهروندی ترکیه پیش روی شما قرار دارد، سرمایه‌گذاری در اوراق دولتی است. برای اینکار باید مبلغ 500 هزار دلار آمریکا اوراق دولتی خریداری کنید و به مدت 3 سال اجازه بهره‌برداری از آن را ندارید. پس از سه سال، این مبلغ به شما پس داده می‌شود، اما هیچ سودی به شما تعلق نمی‌گیرد. همچنین، در زمان بازگشت مبلغی بابت صدور پاسپورت و کارهای اداری از شما کم می‌شود. این روش نیز می‌تواند به شما کمک کند هر چه زودتر اقامت این کشور را دریافت کنید.

مزایای دریافت پاسپورت ترکیه

دریافت شهروندی ترکیه مزایای بسیار زیادی را برای افراد به همراه دارد و به آنها کمک می‌کند از امکانات متعددی بهره‌مند شوند. برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:

با استفاده از پاسپورت ترکیه، به راحتی می‌توانید به کشورهای دیگر دنیا سفر کنید.

بانک‌های ترکیه تحریم نیستند و می‌توانید پرداخت‌های بین‌المللی انجام دهید.

شما می‌توانید با پاسپورت ترکی خود در اپلکیشن‌ها و سایت‌های مختلف ثبت نام کنید و هیچ محدودیتی در این رابطه برای شما وجود نخواهد داشت.

با دریافت پاسپورت ترکیه از حق بازنشستگی در این کشور برخوردار خواهید بود.

پس از دریافت پاسپورت ترکیه، هزینه تحصیلات برای شما رایگان خواهد بود.



چگونه برای دریافت شهروندی ترکیه اقدام کنم؟

در صورتی که به دنبال دریافت شهروندی ترکیه هستید، روش‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. یکی از این روش‌ها سرمایه گذاری ملک در ترکیه است که شما می‌توانید برای خرید ملک در وان ترکیه اقدام کنید. این ملک باید حداقل 400 هزار دلار ارزش داشته باشد و به مدت 3 سال به نام شخصی باشد که قرار است اقامت ترکیه را دریافت کند. همچنین، ساختمانی که خریداری می‌شود باید مهر رسمی شهرداری ترکیه را داشته باشد. همچنین، می‌توانید از طریق سرمایه‌گذاری در اوراق دولتی برای دریافت شهروندی اقدام کنید. هر یک از این روش‌ها نیازمند مشاوره تخصصی هستند و شما باید به یک شرکت معتبر مراجعه کنید.

شرکت MTC HOME با همکاری مدیران موفق و با تجربه توانسته است خدمات گسترده‌ای را در زمینه سرمایه‌گذاری، خرید ملک و خدمات حقوقی و مالی در تجارت بین‌المللی به کسانی ارائه دهد که قصد دارند در خارج از مرزهای ایران فعالیت کنند. ارائه مشاوره جهت سرمایه‌گذاری در بخش املاک ترکیه، خرید خانه‌های ویلایی به صورت نوساز، پیش فروش پروژه‌های درحال ساخت از جمله خدماتی است که توسط این تیم ارائه می‌شود. همچنین، این تیم کاری خدماتی مانند طی کردن مراحل قانونی خرید ملک و دریافت سند مالکیت و ثبت شهرداری، دریافت پاسپورت و اقامت دائم ترکیه و افتتاح حساب بانکی را نیز برای متقاضیان انجام می‌دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن