تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823513947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چیز درباره غواصی در کیش


واضح آرشیو وب فارسی::



اگر قصد سفر به کیش را دارید، اما نمی‌دانید برای غواصی کجا بروید یا چه اقداماتی انجام دهید، این مطلب از تریپ برای شما نوشته شده است. پس با ما همراه باشید تا با این ورزش جذاب در جزیره کیش آشنا شویم.

غواصی؛ جذاب ترین تفریح آب‌های آزاد

منظور از غواصی‌کردن، هنر و توانمندی افراد در شناوربودن روی آب و شیرجه‌زدن به اعماق دریاست. برای تجربه این فعالیت مهیج و بی‌نظیر لازم نیست شناکردن بلد باشید؛ بلکه کافی است دریایی امن و تجهیزاتی خاص در اختیار داشته باشید تا لذت مهمانی زیر آب را لمس کنید. خوشبختانه جزیره زیبای کیش تمام این شرایط را برایتان فراهم کرده است. در این جزیره کلوپ‌های آموزشی متعددی هم برگزار می‌شود که به تجربه هر چه بهتر این فعالیت کمک می‌کند.

بهترین سواحل کیش برای غواصی

سواحل مرجانی کیش نیاز به معرفی ندارند؛ هرکسی که فقط یک‌بار با بلیط کیش به این جزیره سفر کرده باشد، خیلی خوب می‌داند که سواحل آرام و درخشان کیش در هیچ‌جای دیگری دیده نمی‌شود. حالا برای اینکه بدانید از میان سواحل کیش کدام یک برای غواصی مناسب‌تر است، ادامه مطلب را همراه ما باشید.

  1. ساحل دامون

ساحل آرام دامون هم می‌تواند گزینه‌ای دیگر برای تجربه غواصی در کیش باشد. این ساحل جذاب نه تنها آدرنالین خونتان را حسابی بالا می‌برد، بلکه اسباب آرامش و رهایی‌تان از دغدغه‌های روزمره را هم فراهم می‌کند.

  1. ساحل سیمرغ

ساحل زیبا و نقره‌ای سیمرغ گردشگران زیادی را مجذوب خود می‌کند. این ساحل از همسایگان دیواربه‌دیوار پارک دلفین‌های کیش، بزرگ‌ترین پارک دلفین ایران است. ساحل سیمرغ برای سفرهای خانوادگی و تجربه گروهی غواصی یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

  1. ساحل مرجان

غواصی در ساحل مرجان کیش به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در ذهنتان تبدیل خواهد شد. این ساحل چشم‌نواز و شیشه‌ای در ضلع شرقی جزیره کیش قرار دارد. آب این ساحل آنقدر زلال و شفاف است که شما می‌توانید حرکت هر موجود ریز دریایی را در زیر آب رصد کنید.



  1. ساحل اسکله تفریحی

حرفه‌ای‌ترین خدمات و امکانات غواصی در کیش را شاید تنها در ساحل اسکله تفریحی آن بتوانید پیدا کنید. این اسکله در شمال شرقی جزیره قرار دارد و از نظر سازگاری با محیط‌زیست، رتبه اول را از آن خود می‌کند.

  1. ساحل میرمهنا

این ساحل هم وسعت بسیار زیادی دارد، هم تفریحات متنوع‌تری را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این ساحل که نماد آن اسکله میرمهناست، در شمال غربی جزیره قرار گرفته است.

غواصی در کیش خطر دارد؟

بیشترین خطری که گردشگران را در غواصی تهدید می‌کند، آبزیان خطرناکی هستند که حتی یک تماس ساده با بدن آن‌ها می‌تواند اسباب بیماری و ناخوشی را فراهم کند. عروس دریایی و کوسه جزء همین موجودات محسوب می‌شوند. برای اینکه هزینه غواصی در کیش برای شما به قیمت جان و سلامتی‌تان تمام نشود، بهتر است 4 نکته مراقبتی زیر را به خاطر بسپارید:

  1. از تنهایی غواصی‌کردن در تجربه اول اجتناب کنید.
  2. جهت دریافت آموزش‌های حرفه‌ای به کلوپ‌های مجهز سر بزنید.
  3. با بدنی که برای غواصی آماده نیست، به عمق دریا نروید.
  4. از دست‌وپازدن بیهوده، حبس‌کردن نفس یا دوری از مربی در زیر آب خودداری کنید.

هزینه غواصی کیش

غالبا هزینه‌های غواصی معمولی در مقایسه با نوع حرفه‌ای آن کمتر است. به طور کلی قیمت غواصی در کیش چیزی معادل 650 هزار تومان محاسبه می‌شود. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما و خرید آن هم می‌توانید به شکل آنلاین به سایت تریپ مراجعه کنید.

بهترین کلوپ های کیش برای غواصی

تمامی کلوپ ‌های غواصی کیش خدماتی حرفه‌ای به بانوان و آقایان ارائه می‌دهند. به‌این‌ترتیب، هر دو گروه در کنار هم می‌توانند با تکیه بر آموزش‌های تخصصی و بهره‌مندی از تجهیزات کافی این فعالیت مفرح و بانشاط را تجربه کنند؛ بااین‌تفاوت که غواصی بانوان تحت نظارت مربی خانم و در قایق‌هایی مجزا با آقایان صورت می‌پذیرد. در ادامه معرفی کوتاهی از بهترین کلوپ‌های غواصی کیش خواهیم داشت.

  1. کلوپ غواصی مارینا

در کلوپ غواصی مارینا خدمات تفریحی و آموزشی مطابق با استانداردهای روز جهانی ارائه می‌شود. این مجموعه که در نوار ساحلی مرجان قرار دارد، به دلیل محیط دوستانه، تنوع بالای حیات دریایی و مربیان حرفه‌ای مورد توجه و استقبال بیشتری قرار گرفته است.

  1. مرکز غواصی کیش

یکی از مقاصد ایده‌آل برای ماجراجویی در دنیای زیر آب مرکز غواصی کیش است. افتتاح این مجموعه به سال 1370 برمی‌گردد. در مرکز غواصی کیش غیر از آموزش غواصی تفریحات مهیج دیگری مانند جت‌اسکی و اسکی روی آب هم در انتظار گردشگران خواهد بود.

  1. کلوپ غواصی ناتیلوس

غواصی تنها تفریحات آبی کیش در کلوپ ناتیلوس نیست. این مجموعه ضمن ارائه آموزش‌های تخصصی در حوزه غواصی، تفریحات مهیجی نظیر جت اسکی، قایق تندرو، چتر پاراسل، شاتل و بانانا را شامل می‌شود.



  1. کلوپ غواصی مرجان

امنیت گردشگران در کلوپ غواصی مرجان حرف اول را می‌زند. این مجموعه ضمن برخورداری از موقعیت مکانی مناسب، آموزش غواصی را در حوزه‌ها و سطوح مختلف به علاقه‌مندان این رشته ورزشی ارائه می‌دهد.

  1. کلوپ غواصی کشتی یونانی

کلوپ غواصی کشتی یونانی پرچم‌دار مراکز تفریحی کیش است. این مجموعه علاوه‌بر دسترسی آسان، تیمی بسیار حرفه‌ای و مجرب برای آموزشی غواصی در اختیار دارد. پاراسل، فلای‌بورد، شاتل، بنانا و جت‌اسکی از دیگر تفریحات جذاب این مجموعه هستند.

  1. کلوپ غواصی نگین

کلوپ غواصی نگین در ساحل اسکله، یکی از زنده‌ترین و پرهیجان‌ترین سواحل کیش قرار دارد. ویژگی برجسته این کلوپ اجرای فعالیت‌های مفرح آبی طبق برنامه‌ای دقیق و ازپیش‌تعیین‌شده است.

  1. کلوپ غواصی اسکوبا

آخرین معرفی ما از بهترین کلوپ‌های غواصی کیش به مجموعه اسکوبا اختصاص دارد. این کلوپ در فاصله بسیار کوتاهی با ساحل معروف مرجان واقع شده است. پارکینگ، کافی‌شاپ و غرفه عکاسی موجود در این کلوپ، آرامش و رفاه بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  1. کلوپ غواصی آکواریوس

بهترین کلوپ غواصی کیش از نظر خلوتی و آرامش آکواریوس است. شما در این مجموعه بدون ایستادن در صف‌های طولانیِ انتظار می‌توانید به عمق دریاها سفر کنید. جذابیت منحصربه‌فرد آکواریوس همسایگی آن با مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش است.

  1. کلوپ سیشل کیش

این کلوپ در پارک ساحلی سیمرغ قرار دارد و به لطف بهره‌گیری از قایق‌های مخصوص، تجربه‌ای بدیع و ایمن را از غواصی برای کودکان رقم می‌زند.

  1. کلوپ سی‌من کیش

این کلوپ تجهیزاتی مدرن و به‌روز دارد و همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا غروب آفتاب خدمات آموزشی خود را به کودکان و بزرگسالان ارائه می‌دهد.

بهترین فرصت غواصی در کیش

برای غواصی شرط آفتابی‌بودن هوا و طوفانی‌نبودن دریا اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل هم بهترین فصل برای تجربه لذت‌بخش غواصی کیش فصل بهار و تابستان است.

برای رزرو غواصی کیش توصیه می‌شود در برنامه‌ریزی‌های خود روی ساعات اولیه روز حساب کنید. معمولا آماده‌شدن برای غواصی زمان می‌برد و هرچه دیرتر برای غواصی اقدام کنید، احتمال کنسل‌شدن آن بیشتر خواهد بود. بهترین زمانی که می‌توانید برای غواصی در کلوپ حاضر شوید، صبح زود است.

سفر به کیش با ارزانترین بلیط هواپیما

با خواندن این مطلب دیگر آماده‌اید که سفر مهیج خود را به جزیره زیبای کیش رقم بزنید. شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش و رزرو هتل یا تور، به وبسایت www.trip.ir مراجعه کنید. آژانس هواپیمایی تریپ با برگزاری بهترین تورهای داخلی و ارائه ارزانترین بلیط هواپیما، سفری اقتصادی اما باکیفیت را برایتان در نظر دارد. فراموش نکنید که پیش از رزرو، روی هر بلیط کلیک کرده و از شرایط کنسلی هر ایرلاین اطمینان یابید. مشتاق دیدار شما در نگین خلیج فارس هستیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن