تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823514974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چیز درباره هتل آوانتگارد شیشلی استانبول


واضح آرشیو وب فارسی::

افرادی که شهر زیبای استانبول را برای سفر انتخاب می‌کنند، هم‌زمان با خرید بلیط هواپیما استانبول باید به فکر رزرو هتل استانبول نیز باشند؛ زیرا انتخاب محل اقامت یکی از مهم‌ترین نکات سفر است. برای پیداکردن مناسب‌ترین هتل از بین هتل های استانبول، باید به چند نکته مهم شامل مکان و لوکیشن هتل، بودجه، هزینه هتل در فصل‌های مختلف، سطح کیفی امکانات و خدمات رفاهی و نظرات مسافران قبلی توجه داشته باشید. هتل آوانتگارد شیشلی استانبول از آن هتل هایی است که در بین گردشگران طرفداران زیادی دارد. در این مطلب، قصد داریم به معرفی کامل این هتل بپردازیم.



معرفی هتل آوانتگارد شیشلی و جاهای دیدنی نزدیک به آن

رزرو هتل آوانتگارد شیشلی (Avantgarde Hotel Sisli) یکی از هتل های چهارستاره و میان‌رده نوساز استانبول است که در منطقه شیشلی این شهر قرار دارد. فعالیت این هتل از سال 2020 آغاز شده است و در ساختمان 7طبقه آن 103 واحد اقامتی شامل انواع اتاق و سوئیت وجود دارد.

باتوجه‌به مناسب‌بودن قیمت این هتل نسبت به هتل های پنج‌ستاره لوکس و لاکچری و ارائه امکانات رفاهی باکیفیت، در بین خانواده‌ها و زوج‌های جوانی که به‌دنبال یک هتل خوب با قیمت مناسب هستند، محبوب شده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی استانبول 41 کیلومتر است و فاصله هتل تا ایستگاه مترو با پای پیاده فقط 5 دقیقه است. با اقامت در این هتل می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی واقع در منطقه شیشلی استانبول که در ادامه معرفی می‌کنیم، به‌راحتی دسترسی داشته باشید:

میدان تکسیم

مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید ترامپ

موزه آتاتورک

موزه نظامی استانبول

مسجد شیشلی

یادبود آزادی

کلیسای جامع روح‌القدس

گالری هنر مدرن ماچکا

مرکز خرید متروسیتی

پارک ماچکا

کاخ ایهلامور

مسجد تشویکیه

قصر احلامور

مرکز خرید آستوریا

کاخ زیرفون

بازار عتیقه‌جات مجیدیه‌کوی

علاوه‌بر این جاهای دیدنی در این منطقه و در اطراف هتل آوانتگارد شیشلی استانبول، چندین رستوران نیز وجود دارد و گردشگران بعد از گشت‌وگذار در قسمت‌های مختلف استانبول می‌توانند برای صرف غذا به این رستوران‌ها مراجعه کنند.

برای بازدید از سایر جاذبه‌های گردشگری معروف و مهم استانبول مانند مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکامی، برج گاتالا، کاخ دولما باغچه، موزه معصومیت، موزه پرا، کاخ بیلربی و ... نیز می‌توانند از متروی نزدیک به هتل استفاده کنند.



آشنایی با امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل آوانتگارد شیشلی

در این هتل، واحدهای اقامتی مختلفی شامل اتاق سوپریور دونفره، اتاق تریپل دلوکس سه‌نفره، اتاق سینگل دلوکس سه‌نفره، اتاق سوپریور دونفره، اتاق دبل دلوکس سه‌نفره و سوئیت پنج‌نفره وجود دارد.

تعداد اتاق‌های دلوکس، 88 اتاق، تعداد اتاق‌های سوپریور، 12 اتاق، تعداد اتاق‌های سوپریور بالکن‌دار، 6 اتاق و تعداد سوئیت‌های پنج‌نفره در این هتل، یک سوئیت است. در این واحدهای اقامتی، امکانات رفاهی مختلفی به مهمانان ارائه می‌شوند. مهم‌ترین امکانات عبارت‌اند از:

سیستم تهویه مطبوع

تلویزیون صفحه‌تخت

حمام اختصاصی

لوازم‌بهداشتی رایگان

حوله و دمپایی

سرویس‌بهداشتی فرنگی

اینترنت وای‌فای رایگان

کتری برقی

تختخواب

فضای مناسب برای کار با لپ‌تاپ

یخچال

مینی‌بار

صندوق امانات

صبحانه در اتاق با هزینه

نظافت روزانه اتاق‌ها

سونا و جکوزی

حمام ترکی

سرویس خواب باکیفیت و درجه‌یک

به‌همراه بردن حیوانات خانگی به فضاهای عمومی و داخل اتاق‌های این هتل ممنوع است. ملحفه‌ها و حوله‌های هتل در دمای 60 درجه سانتی‌گراد شسته می‌شوند تا تمام آلودگی‌ها، میکروب‌ها و ویروس‌های آن‌ها کاملا از بین بروند. اتاق‌ها را در ساعت 14 به مهمانان تحویل می‌دهند و تخلیه آن‌ها نیز در ساعت 12 انجام می‌شود.

آشنایی با خدمات و امکانات رفاهی عمومی هتل چهارستاره آوانگارد شیشلی استانبول

خدمات و امکانات رفاهی عمومی که در این هتل ارائه می‌شوند، شامل موارد زیر هستند:

پذیرش 24ساعته

رستوران با غذاهای ترکی و پیتزاهای خوشمزه

ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه

اجاره خودرو

سالن برگزاری جلسه و کنفرانس

خدمات خشک‌شویی

صرافی برای تبدیل ارز

امکانات بدن‌سازی و ورزش

اسنک‌بار و اغذیه‌فروشی

کافی‌شاپ

اینترنت وای‌فای رایگان در فضاهای عمومی

خدمات حمل چمدان

سالن ماساژ

استخر سرپوشیده

انبار نگهداری از بار و چمدان مسافران

منطقه ویژه برای سیگاری‌ها

امکانات مخصوص برای افراد معلول

جعبه کمک‌های اولیه

کپسول آتش‌نشانی

دوربین‌های مداربسته برای افزایش امنیت

در این هتل، پارکینگ وجود ندارد؛ به همین دلیل، درصورت نیاز باید از پارکینگ خارج از محل استفاده شود. پرسنل هتل همگی افراد دوره‌دیده‌ای هستند و از تجربه کافی برای مهمان‌نوازی از مسافران برخوردارند. همه آن‌ها به زبان انگلیسی مسلط هستند و به‌آسانی می‌توانند با مهمانان هتل ارتباط برقرار کرده و به نیازهای آن‌ها پاسخ دهند. پرسنل میز پذیرش هتل نیز در بدو ورود مسافران به داخل هتل، استقبال گرمی از آن‌ها دارند.



خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل استانبول به‌صورت آنلاین در فلای تودی

در این مطلب، یکی از پرطرف‌دارترین هتل های استانبول در بین گردشگران یعنی هتل آوانتگارد شیشلی استانبول را معرفی کردیم و توضیح دادیم که باتوجه‌به نزدیکی هتل به جاذبه‌های گردشگری، ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات و امکانات رفاهی در واحدهای اقامتی و فضاهای عمومی هتل و مناسب‌بودن هزینه اقامت، این هتل چهارستاره محبوبیت زیادی در بین گردشگران ایرانی پیدا کرده است. با اقامت در این هتل، می‌توانید سفر به استانبول را به یکی از سفرهای خاطره‌انگیز خود تبدیل کنید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل استانبول، پیشنهاد می‌کنیم که به سایت "فلای تودی" مراجعه کنید و مراحل خرید بلیط و رزرو هتل را به‌صورت هم‌زمان و با چند کلیک ساده انجام دهید. پشتیبانی سایت فلای تودی در همه روزهای هفته و در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به سوالات کاربران این سایت است؛ بنابراین، اگر در هر یک از مراحل با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن