تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812828524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کامل ترین راهنمای خرید ماوس، کیبورد و هدست های ریزر


واضح آرشیو وب فارسی::

ریزر یک برند تجاری است که بیشتر مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. از طرفی دیگر، این برند برای یک گیمر معمولی یا یک کامپیوتر معمولی مناسب نمی‌باشد. این برند هرساله محصولات جدیدی را در بازار ارائه می‌کند. یکی از کمپانی‌هایی که فعالیت بسیاری در ساخت تجهیزات گیمینگ دارد ریزر می‌باشد. این کمپانی به تولید و فروش لوازم الکترونیکی، سخت‌افزار بازی‌های رایانه‌ای و انجام خدمات مالی می‌پردازد. محصولات این شرکت، جمعا قیمت نسبتاً بالایی دارند و از کیفیت عالی برخوردار هستند.

ماوس ریزر

این ماوس‌ها در انواع مختلف بی‌سیم و سیم‌دار در بازارعرضه شده است. وزن سبک و فرم کوچک ماوس ریزر به شما این اجازه را می‌دهد تا عملکرد خوبی در هنگام بازی داشته باشید. این ماوس کاملا مناسب برای گیمرهایی است که با سایز دستان کوچک و متوسط بوده و بهترین تجربه‌ی بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد.


موس ریزر

در این مقاله می‌خواهیم برخی از محصولات برند ریزر را برای شما معرفی کنیم:

ماوس گیمینگ ریزر Viper Ultimate

این مدل یک انتخاب عالی برای گیمرها است. این ماوس بی‌سیم دارای ویژگی‌هایی می‌باشد:

  • این ماوس دارای 8 دکمه قابل برنامه‌ریزی دارد.
  • این ماوس دارای حسگر پویشی با دقت تا 20000 نقطه بر اینچ است و بسیار سبک می‌باشد.
  • این مدل ماوس در حدود 25درصد سریع‌تر از ماوس‌های بی‌سیم دیگر در داخل بازار است.
  • برای اتصال از یک دانگل 2.4 گیگا هرتزی استفاده می‌شود.

درمجموع، اگر به دنبال ماوسی برای بازی و کار‌های مالتی‌‌مدیا هستید و ویژگی بی‌سیم برایتان اهمیت دارد ماوس گیمینگ ریزر Viper Ultimate یک گزینه بسیار عالی است.

شارژ این ماوس بدون داک و با استفاده از کابل، سریعتر است چون بخشی از برق ورودی به داک، صرف نورپردازی داخلی آن می‌شود. با هر سری از شارژ باتری ماوس می‌توانید آن را تا 70 ساعت به کار بگیرید.

ماوس گیمینگ ریزر با داک شارژ Razer Basilisk Ultimate HyperSpeed

ماوس گیمینگ یک ماوس بی‌سیم مناسب برای بازی‌های حرفه‌ای است. Razer Basilisk Ultimate Hyperspeed نیز از جنس پلاستیک فشرده و محکمی استفاده شده است. 8 دکمه روی بدنه ماوس Razer Basilisk Ultimate Hyperspeed وجود دارد اما این دستگاه در اصل، 12 عدد کنترل مکانیکی دارد. در درون بدنه‌ی ماوس Razer Basilisk Ultimate Hyperspeed یک عدد باتری لیتیومی پرقدرت قرار گرفته است که با هر بار شارژ کامل، می‌تواند شما را برای مدت زمان قابل توجهی همراهی ‌کند. ای مدل ماوس همراه با یک داک شارژر است که به شما امکان شارژ آسان و نگه‌داری ماوس را می‌دهد. و می‌توانید نورپردازی ماوس را با رنگ‌ها و الگوهای مختلف تنظیم کنید.

کیبورد ریزر

کیبورد ریزر یکی از پرطرفدارترین برندهای لوازم بازی کامپیوتری می‌باشد. اولین ویژگی کیبورد ریزر که موقع خرید به چشم می‌خورد، تنوع بالای طرح‌های آن‌ها است. این شرکت در زمینه تولید لوازم الکترونیکی و سخت‌افزار بازی‌های کامپیوتری فعالیت دارد. کیبورد ریزر سرعت عمل و دقت بسیار بالایی دارد. کیبوردهای مکانیکی ریزر مقاومت خوبی دارند و می‌توانند تا مدت‌ها برایتان کار کنند. و از همه مهم‌تر موقع کلیک کردن روی آن‌ها لازم نیست هیچ فشاری به کیبورد وارد کنید. همچنین با وجود تکیه‌گاهی که برای مچ دست گذاشته‌اند، موقع انجام کار با کیبورد هیچوقت احساس خستگی و دردی در دست‌هایتان نمی‌کنید.


کیبورد ریزر

کیبورد گیمینگ ریزر Razer Huntsman V2 Red Switch

کیبورد گیمین ریزر Razer Huntsman V2 Red Switch: گیمرها و کاربران می‌توانند از این مدل استفاده کنند. این کیبورد با داشتن زمان تأخیر تقریباً صفر و تجهیزاتی مخصوص بازی‌کنندگان می‌باشد.

این کیبورد به‌ گونه‌ای طراحی شده است، که دارای کلید‌های ماشین حساب نیست و فضای کمتری را اشغال می‌کند. اگر فضای زیادی برای کیبورد ندارید، این مدل نسخه مناسبی است.

اگر به دنبال کیبوردی با سوییچ‌های اپتیکال خطی و کارایی بالا هستید، Razer Huntsman V2 یک گزینه عالی است.

کیبورد گیمینگ ریزر Razer Huntsman Elite Gaming Keyboard

کیبورد گیمینگ Razer Huntsman Elite یکی از کیبوردهای برتر از این برند می‌باشد. این کیبورد دارای سوئیچ‌های نوری خطی است که به خاطر داشتن نقطه فعال‌سازی پایین‌شان، بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید یک ماکرو را به هر کلیدی اختصاص دهید. این کیبورد با درگاه اتصال USB به دستگاه متصل می‌شود و طول عمر سوئیچ‌های آن حدود ۱۰۰ میلیون کلیک می‌باشد. اگر به دنبال کیبوردی با نورپردازی جذاب و عملکرد قوی هستید، Huntsman Elite یک گزینه مناسب و عالی می‌باشد.

هدست ریزر

هدست ریزر همانند دیگر محصولات این برند جایگاه ویژه‌ای در بین گیمر‌ها به دست آورده است. طوری که جوایز مختلفی را نصیب خود کرده‌است. از جمله جوایز هدست‌های این برند شامل: بهترین هدست گیم نت، بهترین اسپیکر سال که به محصولات ریزر تعلق گرفته است. این برند توانایی فراوانی در تولید هدست گیم سیم‌دار و بی سیم دارد. همچنین هدست‌های ریزر قدرتمندی برای پلی استیشن طراحی و تولید کرده است. با داشتن طراحی جذاب، کیفیت صدا عالی، امکانات مخصوص برای بازی‌های امروزی و همچنین سازگاری آن‌ها با پلتفرم‌های مختلف بیش‌ترین فروش را در حال حاضر به خود اختصاص داده است.

هدست گیمینگ ریزر Razer Headset barracuda x

هدست گیمینگ بی‌سیم ریزر Barracuda X یک انتخاب مناسب برای افرادی که به بازی‌ها علاقه‌مند می‌باشد.این مدل هدست دارای ویژگی‌های زیر است:

  • منعطف و سبک: این مدل هدست بسیار منعطف و سبک است و با بیشتر دستگاه‌ها سازگاری دارد، از جمله کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس، و گوشی‌های هوشمند.
  • صدای با کیفیت: دارای صدای با کیفیت می‌باشد.
  • بی‌سیم: اتصال بی‌سیم از طریق Bluetooth 5.1.است.
  • باتری قوی: تا ۲۰ ساعت زمان پخش مداوم با یک بار شارژ.
  • میکروفون قابل جداشدن میکروفون با‌کیفیت برای چت صوتی در بازی‌ها.

هدست گیمینگ ریزر Razer Gaming Headset Kraken X lite

هدست مدل گیمینگ Razer Kraken X Lite یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به بازی‌ها است. این هدست دارای ویژگی‌های جذابی می‌باشد:

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • نوع اتصال: با سیم
  • رابط‌ها: جک 3.5 میلی‌متری صدا

همچنین، این هدست دارای صدای بسیار باکیفیت می‌باشد. که به شما امکان تشخیص جهت و فاصله صدا را می‌دهد. شما در زمان استفاده از این هدست‌ها به دلیل وزن بسیار پایین آن احساس بسیار راحتی خواهید داشت.

 

سوالات متداول

چگونه برند ریزر بهترین تولید کننده تجهیزات گیمینگ شد؟

ریزر با همکاری کراکف و مین لیانگ‌تان پیشرفت کرد و کم کم برند خود را میان تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مخصوص بازی مشهور و معروف کرد. به صفحات شبکه‌های اجتماعی این شرکت گیمینگ سر بزنید، و از مشهوریت این برند مطلع شوید. ریزر در میان طرفداران گیمینگ بسیار محبوب می‌باشد.

بهترین محصولات برند ریزر کدام است؟

می‌دانید که برند ریزر محصولات بسیاری را برای شما عزیزان وارد بازارها کرده‌است. محصولات ارائه شده توسط این برند بسیار زیاد هستند. به همین دلیل ممکن است بخواهید بدانید که بهترین محصولات این برند کدام هستند. برخی از بهترین محصولات این برند عبارتند از:

  • کیبورد Razer مدل Huntsman
  • کیبورد Razer مدل Cynosa Lite and Abyssys
  • لپ تاپ Razer مدل Blade stealth
  • ماوس Razer مدل DeathAdder Elite
  • ماوس پد گیمینگ ریزر
  • هدست ریزر مدل Kraken

فروشگاه شاب ۳۶۰

فروشگاه اینترنتی شاب ۳۶۰ در زمینه تجهیزات الکترونیکی گیمینگ جدیدترین مدل‌ها و ابزار‌های دیجیتال را داشته و بهترین برندها را برای شما معرفی می‌کند و همچنین تلاش می‌کند تا با دنیای مجازی و استفاده از فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین با شما عزیزان و مشتریان گرامی در ارتباط باشد و بستری را برای ارائه کالایی با‌کیفیت و در مدت زمانی کوتاه برای شما فراهم کند. شما با اعتماد به فروشگاه ما، ما را خشنود می‌سازید و انگیزه‌ای برای معرفی برترین برندهای دیگر برای ما هستید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن