تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهش بزرگ در حمایت از نوآوری ایرانی؛ ثبت بیش از ۷ هزار محصول دانش‌بنیان در سامانه جان


واضح آرشیو وب فارسی::

بازار بزرگ فناوری ایرانی رونمایی شد؛ ۷ هزار محصول دانش‌بنیان در دسترس خریداران!

با راه‌اندازی سامانه "جریان اقتصادی نوین" (جان) توسط معاونت فناوری وزارت علوم، گامی بزرگ در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و رونق تولید داخلی برداشته شد.

در این سامانه، بیش از ۷ هزار محصول دانش‌بنیان ایرانی به معرض فروش گذاشته شده است و خریداران می‌توانند به راحتی با واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان ارتباط برقرار کرده و نیازهای خود را از طریق این سامانه تامین کنند.



سامانه جان چه مزایایی دارد؟

  • جلوگیری از تخصیص ارز دولتی برای واردات محصولات مشابه: با ثبت محصولات دانش‌بنیان در این سامانه، از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود و به رونق تولید داخلی کمک می‌کند.
  • حمایت از فناوری‌های داخلی: با خرید محصولات دانش‌بنیان ایرانی، از نوآوری و خلاقیت جوانان ایرانی حمایت می‌کنید.
  • دسترسی آسان به محصولات دانش‌بنیان: با جستجو در سامانه جان، به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و با شرکت‌های تولیدکننده آن ارتباط برقرار کنید.

چه کسانی می‌توانند از سامانه جان استفاده کنند؟

  • خریداران: تمامی افراد و سازمان‌هایی که به دنبال خرید محصولات دانش‌بنیان ایرانی هستند می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.
  • واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان: این شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را در سامانه جان ثبت کرده و به بازارهای جدید دست پیدا کنند.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن