تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801499955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق نوآوری: افزایش سرمایه تا ۱۴۰۶ و معرفی بیش از هزار فرصت شغلی


واضح آرشیو وب فارسی::

تا آخر دی ماه ۱۴۰۲، مرکز ملی تبادل اطلاعات ایران توانسته است هفت میلیارد تراکنش را ثبت کند. این مرکز یکی از پروژه‌های اصلی دولت الکترونیکی است، زیرا بستری برای تبادل و به اشتراک‌گذاری اطلاعات، داده‌ها و خدمات بین دستگاه‌های اجرایی فراهم می‌کند. این بستر اهداف مهمی را دنبال می‌کند، از جمله کاهش فساد در دولت مردمی و تحقق دولت هوشمند.



هدف اصلی مرکز ملی تبادل اطلاعات ایران ایجاد بستری است که به دستگاه‌های اجرایی امکان تبادل داده، اطلاعات و خدمات را بدهد. این مرکز همچنین برای توسعه استعلام الکترونیکی اطلاعات و انتقال اطلاعات امن و سریع بین سامانه‌های مختلف در بستر سازمان‌های دولتی فعالیت می‌کند. آمارهای اعلام شده نشان می‌دهد که تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۲، تعداد خدمات ارائه شده از سوی این مرکز به حدود ۲۵۰۰ خدمت از سوی ۹۱ دستگاه رسیده است. همچنین، تعداد کل تراکنش‌ها در این مدت به حدود ۷ میلیارد و ۳۴۰ میلیون عدد افزایش یافته است.

مدیریت صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه این صندوق بیشترین خدمات خود را در زمینه مالی به شرکت‌ها ارائه می‌دهد، اعلام کرد که زمانی که سرمایه اولیه این صندوق به مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان بود، با همکاری شبکه بانکی ۶۰ همت، ۸۰ دسته خدمت مالی را به شرکت‌ها ارائه دادند.

معاون توسعه صندوق، هدف اصلی این نهاد را افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان به ۷ درصد تا پایان برنامه هفتم توسعه معرفی کرد.

از سوی دیگر، ملکی‌فر در مورد نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال اظهار کرد: هدف اصلی این نمایشگاه، ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان دانش‌بنیان است. در سال گذشته، نخستین رویداد کار و اشتغال با حضور ۳۲ شرکت از خانواده فناوری اطلاعات و ارتباطات و بقیه از افراد نخبه استان تهران برگزار شد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی توضیح داد: در اولین دوره نمایشگاه کار و اشتغال که در سال ۱۴۰۲ برگزار شد، ۶۳۸ شرکت ثبت نام کردند و ۱۱۰۰ درخواست همکاری ارائه شد.

در دومین نمایشگاه کار و اشتغال، ملکی‌فر اظهار کرد که تعداد حدود ۱۵۰۰ کارجو در این دوره از نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند. او پیش بینی کرد که با توجه به اینکه این نمایشگاه دو روزه است، حدود ۲۰۰۰ نفر از غرفه‌ها بازدید خواهند کرد و همچنین هزار فرصت شغلی در این رویداد به اشتراک گذاشته می‌شود.

ملکی‌فر ادامه داد: در این نمایشگاه، ۵۱ درصد از شرکت‌کنندگان دانشجو و ۴۹ درصد از آن‌ها فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها هستند. همچنین دانشگاه‌های برجسته‌ای مانند دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علم و صنعت و سایر دانشگاه‌ها در این رویداد شرکت دارند.

دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و بنیاد ملی استان تهران در محل صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز شده است و تا فردا چهارشنبه ۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

در این رویداد، ۴۵ شرکت دانش‌بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیش از هزار فرصت شغلی را معرفی می‌کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن