تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814435927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیابان‌های مهم اطراف هتل ونوس اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی::


هر گوشه ایران تلفیقی از تاریخ و طبیعت است. دفتر تاریخ ایران را که ورق بزنید، اسم مسجد شیخ لطف‌الله، سی‌وسه‌پل اصفهان در دفتر تاریخ ایران نوشته شده است. همه ما آوازه تاریخ اصفهان را شنیده‌ایم. اکنون وقت آن رسیده که چمدان را ببندیم، به اصفهان سفر کنیم. شکوه تاریخ و عظمت اصفهان را ببینیم. اما قبل از سفر هتل در اصفهان را رزرو می‌کنیم. بلیط اصفهان را می­خریم. کدام هتل در اصفهان را رزرو می‌کنید؟ هتل ونوس اصفهان در قلب خیابان‌های مهم اصفهان ساخته شده است. زمان رزرو هتل در اصفهان به هتل ونوس اصفهان فکر کنید، با هتل ونوس اصفهان سفری آرام در شلوغی‌های خیابان اصفهان بسازید.

هتلی در خیابان آماده‌‌گاه اصفهان

هتل ونوس اصفهان در 1390 با معماری دوران صفویه ساخته شد، معماران هتل ونوس اصفهان را در سال 1396 این هتل را بازسازی کردند. هتل ونوس جدید امکانات و خدمات بیشتری در مقایسه با هتل ونوس قدیم دارد. هر گوشه هتل ونوس اصفهان را که ببیند، رد پای نقاشی‌های زیبای دوران صفویه را پیدا می‌کنید. هتل ونوس اصفهان گواهینامه اقامت ایمن و مسئولانه دارد. اتاق‌های هتل ونوس اصفهان با چیدمان مطلوب و متنوع اقامت آرامی را برای مسافران مهیا می‌کنند.

امکانات و خدمات هتل ونوس اصفهان

اگر برای برگزاری همایش و جلسه به اصفهان می‌آیید، جلسه و همایش را در سالن همایش هتل ونوس اصفهان برگزار کنید. همچنین هتل ونوس اصفهان امکاناتی همچون: خدمات تماس بیدارباش، خدمات اینترنت بی‌سیم، تاکسی‌سرویس و خدمات خشک‌شویی دارد.

طعم خوشمزه غذا در رستوران هتل

بربایی غذای معروف اصفهان با مزه عالی است. بدون تجربه طعم خوشمزه بریانی نمی‌شود اصفهان را ترک کرد. سرآشپزان رستوران هتل ونوس اصفهان این غذا را با بهترین مواد اولیه تهیه می‌کنند. کافی‌شاپ هتل ونوس اصفهان منوی سردوگرم از انواع مختلف نوشیدنی را دارد.

خیابان‌های نزدیک هتل ونوس اصفهان 

هتل ونوس اصفهان به‌خاطر موقعیت عالی که دارد با خیابان چهارباغ، خیابان باغ گل دسته، خیابان استانداری، خیابان شمس‌آبادی فاصله کمی دارد. پس بریم در این خیابان‌ها قدم بزنیم.

_ خیابان چهارباغ

خیابان چهارباغ از معروف‌ترین خیابان‌های اصفهان است. این خیابان قدمت طولانی دارد به‌طوری‌که از زمان‌های خیلی قدیم در اصفهان بوده است. خیابان چهارباغ چند بخش مختلف دارد، چهارباغ که جنوبی‌ترین بخش این خیابان است. چهارباغ عباسی، چهارباغ اصفهان، چهارباغ خواجو هر کدام در بخش‌های مختلف خیابان چهارباغ قرار دارد. مردم اصفهان در فصل‌های مختلف سال گل‌های متفاوتی در این خیابان می‌کارند.

_ خیابان باغ گل دسته

خیابان باغ گل دسته با هتل ونوس اصفهان دو دقیقه با ماشین فاصله دارد. در خیابان باغ گل دسته شهرداری اصفهان و اداره کل نوسازی مدارس اصفهان ساخته شده است.

_ خیابان استانداری

در خیابان استانداری اصفهان موزه هنر‌های معاصر، عمارت میرزا سلیمان خان قرار دارد. همچنین ساختمان شهرداری اصفهان که به رشک جنان شناخته می‌شود در خیابان استانداری ساخته شده است. به‌خاطر قرارگرفتن ساختمان شهرداری در این خیابان، خیابان استانداری در بیشتر ساعت‌های روز ترافیک سنگین دارد. فاصله هتل ونوس اصفهان با خیابان استانداری چهار دقیقه است.

_ خیابان شمس‌آبادی

خیابان شمس‌آبادی اصفهان شش دقیقه با هتل ونوس اصفهان فاصله دارد. بیمارستان سینا، بیمارستان عیسی ابن مریم، موزه شهدا در این خیابان قرار گرفته است.



فاصله نزدیک به فرودگاه 

هتل ونوس اصفهان با پایانه مسافربری 25 دقیقه، فرودگاه بین‌المللی اصفهان 40 دقیقه، با ایستگاه راه‌آهن 30 دقیقه با خودرو است.

تجربه خوب اقامت در هتل 

گردشگرانی که به اصفهان سفر می‌کنند درباره هتل ونوس اصفهان تجربه‌های متفاوتی دارند. یکی از مسافران درباره هتل ونوس اصفهان این طور نوشته است.

دسترسی خوب هتل ونوس اصفهان باعث شد که در سفر از ماشین استفاده نکنیم. نظافت اتاق‌های هتل ونوس اصفهان عالی بود. در سفر بعدی به اصفهان حتما دوباره هتل ونوس اصفهان را رزرو می‌کنم.

رزرو هتل در اصفهان 

قبل از سفر همیشه دنبال جواب این سؤال هستیم که چطور رزرو هتل در اصفهان را انجام دهیم؟ علی‌بابا معتبرترین سایت برای رزرو هتل در اصفهان است. با خیال راحت در 10 دقیقه هتل ونوس اصفهان را از سایت علی‌بابا بخرید. برای رزرو هتل در اصفهان در سایت علی‌بابا از قسمت هتل وارد بخش هتل در اصفهان شوید. هتل ونوس اصفهان را رزرو کنید. برای تکمیل فرایند هتل ونوس اصفهان مشخصات فردی را بنویسید. هزینه رزرو اتاق در هتل ونوس اصفهان را بپردازید. رسید نهایی را تا پایان سفر نگه دارید.

قیمت رزرو هتل در اصفهان 

هزینه رزرو هتل ونوس اصفهان بستگی به ظرفیت اتاقی دارد که انتخاب می‌کنید. اگر اتاق ظرفیت بیش‌تری داشته باشد، هزینه رزرو اتاق در هتل ونوس اصفهان بیش‌تر است. هزینه رزرو اتاق در هتل ونوس اصفهان 1540000 تومان برای اتاق‌های سه تخته شروع می‌شود.

رزرو ارزان‌ هتل در اصفهان 

هتل در اصفهان قیمت مختلفی بر اساس امکانات و خدمات و موقعیت هتل دارد. برای رزرو ارزان‌ترین هتل در اصفهان وارد سایت علی‌بابا شوید. در سایت علی‌بابا در قسمت هتل در اصفهان، گزینه ارزان‌ترین هتل را انتخاب کنید. با انتخاب ارزان‌ترین هتل در اصفهان، علی‌بابا ارزان‌ترین هتل در اصفهان را پیدا می‌کند. اکنون فقط کافی است، هتل مدنظر را بخرید.

مزایای رزرو اینترنتی هتل

علی‌بابا کامل‌ترین سایت رزرو هتل در اصفهان است. در سایت علی‌بابا می‌توانید قیمت هتل در اصفهان را باهم مقایسه کنید، ارزان‌ترین هتل در اصفهان را بخرید. تیم پشتیبانی علی‌بابا 24 ساعته در کنار شما در زمان رزرو هتل در اصفهان است.

رزرو هتل 

اکنون که با هتل در اصفهان آشنا شدیم. وقت آن رسیده که هتل ونوس اصفهان را رزرو کنیم. چمدان را ببندیم، سفر به اصفهان را شروع کنیم.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن