تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814439475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با انواع قطارهای رعد آشنا شوید


واضح آرشیو وب فارسی::

شرکت‌های ریلی زیادی در خطوط راه‌آهن ایران فعالیت می‌کنند و هر کدام از آن‌ها قطارهای مختلفی را در اختیار دارند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت رعد تبریز است که دو قطار را مدیریت می‌کند. اگر شما نیز قصد تهیه بلیط قطار رعد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از قبل تمامی اطلاعات مرتبط با این قطارها را مطالعه کرده تا با جزییات آن‌ها کاملا آشنا باشید. برای آشنایی با این قطارها، با ما همراه باشید.



تاریخچه شرکت رعد تبریز

شرکت ریلی رعد تبریز در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد. جالب است بدانید که این شرکت فقط در مسیر تهران-تبریز تردد کرده و مسافران برای تجربه سفری پر‌امکانات و اقتصادی، می‌توانند از قطارهای شرکت رعد استفاده کنند. هر دو شهر تهران و تبریز شهرهایی صنعتی و پرجمعیت هستند و همواره بلیط قطار آن‌ها نیز به‌سرعت پایان می‌یابد. باتوجه‌به این موضوع، پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد تردد بین این شهرها را دارید و تاریخ سفر‌تان از قبل مشخص شده است، در پیش فروش قطار شرکت کرده تا با مشکلاتی همچون اتمام بلیط‌ها مواجه نشوید. تهران و تبریز حدود ۶۳۰ کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند که پیمودن این فاصله به‌وسیله قطار تقریبا ۶ تا ۷ ساعت طول می‌کشد. باتوجه‌به این‌که این مدت‌زمان نسبت به خیلی از سفرهای ریلی دیگر بسیار کوتاه‌تر است، انتخاب بلیط قطار رعد می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد؛ چراکه کاملا اقتصادی بوده و هزینه بسیار کمی را در پیش خواهد داشت.

قطارهای شرکت رعد تبریز

شرکت رعد تبریز قطار سهند را در اختیار دارد که آن را به دو صورت ۴ و ۶تخته طراحی کرده و مسافران می‌توانند باتوجه‌به میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اند و انتظاراتی که از سفر دارند، هر یک از آن‌ها را انتخاب کنند. جالب است بدانید که قطار سهند یک قطار وارداتی اسپانیایی بوده و از‌لحاظ کیفیت و امنیت، قطار مطلوبی محسوب می‌شود.

قطار دو‌ستاره 6‌تخته سهند

قطار 6تخته سهند در دسته قطارهای دو‌ستاره قرار می‌گیرد. قطارهایی که در خطوط ریلی ایران رفت‌وآمد می‌کنند برحسب میزان امکانات و خدماتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند و به هر کدام از آن‌ها تعداد مشخصی ستاره تعلق می‌گیرد. این ستاره‌ها می‌توانند بین ۱ تا ۵ عدد باشند و باتوجه‌به دو‌ستاره‌بودن قطار 6‌تخته سهند، می‌توان این نتیجه را گرفت که خدماتی بسیار معمولی و سطح پایین را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

قطار 6‌تخته سهند صندلی‌ها و محیط نسبتا خوبی دارد؛ همچنین سیستم‌های تهویه مطبوع کوپه‌های آن نیز به بهترین شکل ممکن فعالیت می‌کنند؛ اما متأسفانه برخلاف بسیاری از قطارهای دیگر، امکان استفاده از سیستم‌های صوتی و تصویری وجود ندارد. یکی از نکات دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که قطار 6‌تخته سهند، رستوران نداشته و به‌همین‌خاطر امکان سفارش غذا وجود ندارد. البته با استفاده از یک بسته مختصر از مهمانان پذیرایی به‌عمل خواهد آمد.

قطار سه‌ستاره 4تخته سهند

یکی دیگر از قطارهایی که متعلق به شرکت رعد تبریز بوده و محبوب‌ترین قطار این شرکت نیز محسوب می‌شود، قطار 4تخته سهند است. این قطار نیز امکانات و خدماتی مشابه با قطار 6تخته سهند ارائه می‌کند؛ اما باتوجه‌به این‌که افراد کم‌تری در کوپه حضور دارند و فضای بیشتری به‌ازای هر مسافر در نظر گرفته شده است، به‌عنوان قطاری سه‌ستاره شناخته می‌شود. اگر شما نیز قصد دارید تا با هر کدام از قطارهای شرکت رعد به مسافرت بروید، پیشنهاد می‌کنیم که در پیش فروش بلیط قطار شرکت کنید. معمولا متقاضیان زیادی برای خرید بلیط این قطارها وجود دارند و ظرفیت‌ها به‌سرعت به‌اتمام می‌رسند.

بهترین قطار رعد

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد این است که بهترین قطار رعد کدام است؟ در پاسخ به این سؤال، باید بگوییم که باتوجه‌به یکسان‌بودن خدمات و امکانات هر دو قطار سهندی که در اختیار شرکت رعد قرار دارند، قطار سهند 4تخته بهترین قطار رعد است. فضای بیشتری که برای هر مسافر در نظر گرفته شده است، سبب می‌شود تا آن‌ها احساس راحتی بیشتری در طول مسافرت داشته باشند. البته لازم به ذکر است که امکان رزرو کوپه دربست نیز وجود دارد؛ بدین‌صورت که با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید یک کوپه را به‌صورت اختصاصی رزرو کرده و سفر راحت‌تری را برای خود رقم بزنید. پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد سفر ‌همراه با خانواده را دارید، حتما این قابلیت را در نظر داشته باشید.

امکان اضافه‌کردن آپشن‌های مختلف به بلیط قطار رعد مانند کوپه دربست، حمل خودرو و...، در پیش فروش قطار نیز وجود داشته و مسافران می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند. شرکت در پیش فروش قطار و تهیه بلیط از چند هفته زودتر از موعد، نه‌تنها برنامه‌ریزی سفر را به کاری آسان‌تر بدل خواهد کرد، بلکه این فرصت را برای شرکت‌های ریلی فراهم می‌کند که پیش‌بینی بهتری در‌مورد تعداد احتمالی مسافر‌ها داشته باشند و بتوانند خدمات بهتری را ارائه دهند.



خرید بلیط قطار رعد از‌طریق وب‌سایت فلای تودی

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا خدمات و امکانات موردنیازشان را از‌طریق اینترنت تهیه کنند. وب‌سایت‌های گردشگری زیادی وجود دارد که به فروش بلیط قطار مشغول هستند و می‌توانید از خدمات هر کدام از آن‌ها استفاده کنید؛ اما سوالی که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد این است که کدام‌یک از این وب‌سایت‌ها خدمات و امکانات بهتری را به کاربران خود ارائه می‌دهند؟ در پاسخ به این سؤال، باید بگوییم که اگر می‌خواهید با چند کلیک ساده سفری به‌یادماندنی را برای خود و خانواده‌تان برنامه‌ریزی کنید، بهتر است تا تمامی ملزومات سفرتان را از‌طریق فلای تودی تهیه کنید.

فلای تودی یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی کشور است که تمامی خدمات خود را به‌صورت آنلاین ارائه داده و گردشگران می‌توانند در هر نقطه از جهان، از قابلیت‌های وب‌سایت این مجموعه بهره‌مند شوند. از امکان شرکت در پیش فروش بلیط قطار گرفته تا امکان رزرو بهترین هتل‌های دنیا، توسط فلای تودی فراهم شده و شما نیز می‌توانید از این خدمات بی‌نظیر استفاده کنید. یکی از نکات جالبی که درمورد فلای تودی وجود دارد، این است تمامی خدمات این مجموعه با پایین‌ترین قیمت ممکن ارائه می‌شوند؛ علاوه‌براین، کاربران فلای تودی با هر خریدی که انجام می‌دهند، میزان مشخصی امتیاز دریافت می‌کنند که این امتیازات قابلیت تبدیل‌شدن به تخفیف را دارند. بدین‌صورت، گردشگران می‌توانند سفرهای بعدی خود را با صرف هزینه‌ای کم‌تر به‌پایان برسانند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن