تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799191669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشمی درب دیجیتال چیست؟ + معرفی انواع و کاربرد آن


واضح آرشیو وب فارسی::


چشمی درب دیجیتال چیست

آیا تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که چشمی درب دیجیتال چیست؟ در دنیای امروزی، حتی ابتدایی‌ترین وسایل خانه نیز دیجیتالی شده‌اند و فناوری آن‌ها تا حد زیادی ارتقا یافته است. یکی از این وسایل، چشمی‌های آشنای درب هستند؛ سوراخ‌های کوچکی که با مکانیزمی ساده برای دهه‌ها ساکنان خانه‌ها را از شر دزدان و ملاقات‌کنندگان ناخواسته نجات داده‌اند.

اما اکنون این چشمی‌ها به انواع دیجیتال تبدیل شده‌اند و به آن‌ها چشمی دیجیتال می‌گویند. اما چشمی درب دیجیتال چیست و چطور عمل می‌کند؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا متوجه شوید که چشمی درب دیجیتال چیست، چه انواعی دارد و مزایای استفاده از آن چیست.

چشمی درب دیجیتال چیست؟

چشمی درب دیجیتال که در انگلیسی به آن Peehole Camera و یا digital door viewer گفته می‌شود، یک دستگاه نظارتی است که برای نصب در سوراخ کوچکی روی درب طراحی شده است؛ اما برخلاف چشمی معمولی می‌تواند از پشت درب فیلمبرداری کرده و آن را از طریق گوشی همراه و یا یک نمایشگر مخصوص به کاربر در داخل یا خارج خانه نشان دهد.

چشمی دیجیتال، معمولاً از یک ماژول دوربین کوچک تشکیل شده است. بسیاری از این چشمی‌ها، دارای ویژگی‌های اضافی مانند تشخیص حرکت، دید در شب و قابلیت‌های مشاهده از راه دور هستند. این دستگاه‌ها سطح بالایی از امنیت و راحتی را برای صاحبان خانه فراهم کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا بر اموال خود نظارت کنند و بازدیدکنندگان را بدون نیاز به نزدیک‌شدن فیزیکی به درب، شناسایی نمایند.

قطعات چشمی درب دیجیتال چیست؟

قطعات چشمی درب دیجیتال تا حد زیادی به قطعات یک دوربین مدار‌بسته و یا آیفون شباهت دارند. این قطعات وظیفه ضبط تصویر، ذخیره و انتقال آن را دارند. هرچه چشمی درب دیجیتال پیشرفته‌تر باشد، تعداد و نوع قطعات آن نیز بیشتر است. قطعات اصلی چشمی درب دیجیتال شامل موارد زیر هستند:

  • لنز: این قطعه‌ی نوری است که مسئول ثبت تصاویر یا فیلم‌ها است. لنز میدان دید، فاصله کانونی و وضوح فیلم گرفته‌شده را تعیین می‌کند. در دوربین چشمی، لنز معمولاً فشرده است تا در محدوده سوراخ چشمی قرار بگیرد.
  • حسگر تصویر: حسگر تصویر جزء الکترونیکی است که تصاویر نوری را به سیگنال‌های الکترونیکی تبدیل می‌کند. این بخش معمولاً یک دستگاه با شارژ (CCD) یا یک حسگر مکمل اکسید فلزی-نیمه‌هادی (CMOS) است. کیفیت سنسور بر وضوح و عملکرد دوربین در نور کم تأثیر می‌گذارد.
  • پردازنده: یک پردازنده، عملیات دوربین از جمله پردازش تصویر، رمزگذاری و ذخیره‌سازی را مدیریت می‌کند. همچنین ممکن است عملکردهای دیگری مانند تشخیص حرکت یا ویژگی‌های اتصال را انجام دهد.
  • حافظه: چشمی‌های دیجیتال اغلب دارای حافظه داخلی مانند حافظه فلش یا اسلات کارت SD برای ذخیره فیلم ضبط‌شده هستند. برخی نیز ممکن است گزینه‌های ذخیره‌سازی ابری را برای دسترسی از راه دور به موارد ضبط‌شده ارائه دهند.
  • منبع برق: بسته به طراحی، دوربین‌های چشمی ممکن است با باتری تغذیه شوند، به سیستم الکتریکی ساختمان متصل شوند یا از ترکیبی از هر دو استفاده کنند. چشمی‌های دیجیتال باتری‌دار انعطاف‌پذیری بیشتری دارند اما نیاز به شارژ مجدد دوره‌ای یا تعویض باتری دارند.
  • بخش اتصال: بسیاری از چشمی‌های دیجیتالی مدرن گزینه‌های ارتباطی مانند Wi-Fi یا بلوتوث را ارائه می‌دهند که به کاربران امکان می‌دهد از راه دور به فیدهای زنده یا فیلم‌های ضبط‌شده از طریق برنامه تلفن هوشمند یا رابط وب، دسترسی داشته باشند.
  • رابط کنترلی: چشمی‌های دیجیتال ممکن است دارای دکمه‌های فیزیکی، پنل‌های لمسی یا یک برنامه گوشی هوشمند برای تعامل با کاربر باشند. این رابط‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تنظیمات را پیکربندی کنند، فیدهای زنده را مشاهده کنند یا فیلم‌های ضبط‌شده را بررسی کنند. اگر دوربین به تلفن هوشمند متصل شود، معمولا گوشی به‌عنوان رابط کنترلی در نظر گرفته می‌شود؛ اما در غیر این صورت، یک نمایشگر همراه چشمی ارائه می‌شود که این امکانات ارتباطی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.


قطعات چشمی دیجیتال چیست؟

کاربرد چشمی درب دیجیتال چیست؟

شاید از خود بپرسید کاربرد چشمی درب دیجیتال چیست؟ آیا این دوربین‌ها فقط در خانه کاربرد دارند؟

برخلاف چیزی که بسیاری از افراد فکر می‌کنند، چشمی دیجیتال در انواع مختلف ساختمان‌ها برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت‌های امنیتی و نظارتی پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. در اینجا چند نمونه از ساختمان‌هایی که در آن‌ها از این نوع چشمی استفاده می‌شوند، آورده‌ایم:

ساختمان‌های مسکونی

در ساختمان‌های مسکونی مانند خانه‌ها، آپارتمان‌ها و کاندومینیوم‌ها، از چشمی دیجیتال به‌عنوان یک لایه امنیتی اضافی برای صاحبان‌خانه و مستاجران استفاده می‌کنند. خرید چشمی الکترونیکی منزل به ساکنین منازل امکان را می‌دهد تا به‌طور محتاطانه بر فعالیت‌های خارج از درب‌های ورودی خود نظارت کنند، مهمانان را قبل از بازکردن درب شناسایی کرده و از ورود و رویارویی با مزاحمان احتمالی خودداری کنند. علاوه‌بر این، این دوربین‌ها می‌توانند آرامش خاطر را برای افرادی که به تنهایی زندگی می‌کنند و یا محله و ساختمان آن‌ها امن نیست، فراهم سازند.

ساختمان‌های تجاری

چشمی‌های درب دیجیتال معمولاً در ساختمان‌های تجاری مانند ادارات، فروشگاه‌ها و انبارها نیز استفاده می‌شوند. آن‌ها می‌توانند به پرسنل امنیتی برای نظارت بر ورودی‌ها و خروجی‌ها، تأیید هویت افراد یا پرسنل تحویل‌ بار و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به مناطق ممنوعه کمک کنند. این چشمی‌ها ممکن است با سیستم‌های کنترل دسترسی ادغام شوند تا اقدامات امنیتی کلی در ساختمان را افزایش دهند.

هتل‌ها و مهمان‌خانه‌ها

در صنعت مهمان‌داری، چشمی‌های دیجیتال اغلب در اتاق‌های هتل و مهمان‌خانه نصب می‌شوند تا امنیت و حریم خصوصی مهمانان تضمین شود. این دوربین‌ها به کارکنان هتل هم اجازه می‌دهند تا از اتاق خود، راهروی خارج از اتاق‌ مهمان را کنترل کنند و به امنیت آن‌ها کمک کرده و از ورود غیرمجاز جلوگیری کنند.

موسسات آموزشی

در موسسات آموزشی مانند مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌ها، چشمی‌های دیجیتال می‌توانند به امنیت محوطه دانشگاه کمک کنند. آن‌ها را می‌توان در نزدیکی درب‌های ورودی برای نظارت بر رفت‌وآمد افراد، افزایش اقدامات کنترل دسترسی و جلوگیری از ورود افراد ناآشنا به محل، نصب کرد. این چشمی‌ها در حقیقت نقش دوربین مدار‌بسته را بازی می‌کنند؛ با این تفاوت که تنها بر پشت درب تمرکز دارند.

به‌طور کلی، چشمی‌های دیجیتال دستگاه‌های امنیتی فوق‌العاده‌ای هستند که در انواع مختلف ساختمان‌ها قابل استفاده بوده و ایمنی و آرامش زیادی را برای ساکنان و صاحبان املاک فراهم می‌سازند. اکنون که دانستید کاربرد چشمی درب دیجیتال چیست، بیایید با انواع این نوع چشمی آشنا شویم.

انواع چشمی درب دیجیتال

دسته‌بندی رسمی و مشخصی برای انواع چشمی درب دیجیتال وجود ندارد و معمولا این چشمی‌ها را براساس ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها دسته‌بندی می‌کنند. بر این اساس، برخی از مقالات، این نوع چشمی را در سه دسته کلی طبقه‌بندی می‌نمایند:

  • آنالوگ: این نوع چشمی، تصویری را گرفته و سپس به مانیتور منتقل می‌کند. مزیت این نوع سیستم این است که قیمت کم‌تری نسبت به دوربین‌های چشمی با عملکرد دیجیتال دارد. با این حال، نقطه ضعف آن این است که کیفیت تصویر به‌خوبی دیجیتال نیست. انواع آنالوگ معمولا کم‌تر استفاده می‌شوند و در حال حاضر بازار تصویربرداری دیجیتال داغ‌تر است.
  • دیجیتال: این نوع چشمی، تصویر را می‌گیرد و سپس آن را روی کامپیوتر یا کارت حافظه ذخیره می‌کند. مزیت این نوع سیستم‌ها این است که کیفیت تصویری بهتر از آنالوگ ارائه می‌کنند. عیب آن‌ها هم این است که گران‌تر از سیستم آنالوگ هستند.
  • بی‌سیم: این نوع چشمی تصویر را به‌صورت بی‌سیم به گیرنده منتقل می‌کند. مزیت این نوع سیستم، نصب آسان آن است. نقطه ضعف آن این است که می‌تواند گران‌تر از سیستم‌های سیمی باشد. انواع بی‌سیم ممکن است محدوده کمی را پوشش دهند و یا اینکه تصاویر را به هرکجای دنیا به تلفن همراه کاربر ارسال کنند. در حال حاضر این نوع چشمی دیجیتالی بیشتر رایج است؛ زیرا با سایر وسایل هوشمند خانه ادغام شده و امکان نظارت از راه دور را برای کاربر فراهم می‌سازد.


انواع چشمی درب دیجیتال

مزایای استفاده از چشمی درب دیجیتال چیست؟

در پاسخ به این سوال که مزایای چشمی درب دیجیتال چیست، باید گفت، مزایای استفاده از این چشمی‌ها شامل موارد زیر است:

  1. نصب آسان: اگر یک چشمی معمولی در داخل درب خود داشته باشید، نصب چشمی دیجیتال، به خصوص انواعی که با باتری کار می‌کند و عملکرد بدون سیم دارد، بسیار آسان است.
  2. افزایش امنیت: دانستن اینکه چه کسی در طرف دیگر درب قرار دارد، با مزایای امنیتی آشکاری همراه است. با استفاده از این چشمی‌ها می‌توانید از وضعیت پشت درب منزل خود از هرکجا که هستید، آگاهی یابید.
  3. عملکرد نامحسوس: چشمی دیجیتال، امکان بررسی افراد پشت درب را بدون نیاز به نزدیک‌شدن به درب فراهم می‌کند. وقتی نزدیک درب می‌شوید تا از چشمی معمولی خود به بیرون نگاه کنید، معمولا افرادی که بیرون از درب قرار دارند، متوجه حرکت می‌شوند؛ همچنین ممکن است با نزدیک‌شدن به درب دچار مشکلات امنیتی شوید. اما با استفاده از چشمی دیجیتال، از هرکجا خانه و حتی خارج از خانه، می‌توانید پشت درب را به‌شکل غیر محسوس بررسی کنید.
  4. دید بهبودیافته: چشمی‌های دیجیتال، در مقایسه با چشمی‌های سنتی، دید بهبودیافته‌تری را از بیرون درب در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها که به دوربین‌های با وضوح بالا و لنزهای زاویه‌باز مجهز شده‌اند، تصاویر واضح و دقیقی ارائه می‌دهند.
  5. نظارت از راه دور: بسیاری از چشمی‌های دیجیتال مجهز به قابلیت‌های نظارت از راه دور هستند که به کاربران اجازه می‌دهند از طریق تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها یا رایانه‌های خود به فیدهای ویدیویی زنده دسترسی داشته باشند. این ویژگی به صاحبان خانه، مدیران املاک یا پرسنل امنیتی امکان می‌دهد تا به ساختمان‌های خود در زمان واقعی نظارت کنند، حتی زمانی که از نظر فیزیکی حضور ندارند.
  6. بازدارندگی و پیشگیری: وجود چشمی‌های دیجیتال می‌تواند به‌عنوان یک عامل بازدارنده برای مزاحمان احتمالی، سارقان یا بازدیدکنندگان ناخواسته عمل کند. آگاهی از اینکه اقدامات آن‌ها ثبت و نظارت می‌شود می‌تواند افراد را از تلاش برای نفوذ یا شرکت در فعالیت‌های مجرمانه منصرف کند. علاوه‌بر این، دوربین‌ها می‌توانند با هشداردادن به کاربران در مورد رفتار مشکوک یا تلاش‌های دسترسی غیرمجاز، به جلوگیری از نقض‌های امنیتی کمک کنند.
  7. جمع‌آوری شواهد: در صورت وقوع یک حادثه امنیتی یا ورود سارق، فیلم‌های چشمی‌های دیجیتال می‌توانند به‌عنوان شواهد ارزشمندی برای مقامات پلیس عمل کنند. فیلم ضبط‌شده می‌تواند اطلاعات مهمی در مورد عاملان، اقدامات آن‌ها و ترتیب وقایع ارائه دهد و به روند تحقیقات و تعقیب کمک کند.

اکنون که متوجه شدید مزایای چشمی درب دیجیتال چیست، لازم است با ویژگی‌های یک چشمی دیجیتال خوب آشنا شوید تا بتوانید یک چشمی خوب برای منزل، محل کار و یا ساختمان اداری خود تهیه کنید. بیایید ببینیم ویژگی‌های چشمی درب دیجیتال چیست؟

بهترین چشمی درب دیجیتال باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اگر به‌دنبال یک چشمی دیجیتال با ویژگی‌های پیشرفته هستید، سعی کنید چشمی را انتخاب کنید که تا حد امکان ویژگی‌های زیر را داشته باشد.

تشخیص حرکت

تشخیص حرکت با کمک «حسگر تشخیص حرکت» انجام می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید، حسگر حرکت چشمی درب دیجیتال چیست، باید بگوییم این حسگر یک سنسور است که حرکتی را که خارج از درب در حال انجام است، حس می‌کند. این حسگر درست در کنار دوربین اصلی نصب شده است.

ویژگی تشخیص حرکت، کل دوربین چشمی را هوشمندتر می‌کند. با استفاده از این تکنولوژی، شما نیازی به ضبط دائمی وقایع پشت درب ندارید. اگر هر نوع حرکتی وجود داشته باشد، دوربین به‌طور خودکار روشن شده، به شما هشدار می‌دهد و و وقایع را ضبط می‌کند.

ضبط ویدئو

همه انواع چشمی‌های دیجیتال، به قابلیت فیلم‌برداری مجهز نیستند. برخی از آن‌ها تنها پشت درب را در زمان واقعی نشان می‌دهند و امکانات بیشتری ندارند. اگر نیاز دارید فعالیت‌های پشت درب را تحت نظر بگیرید و یا از عبور و مرور مشکوک در زمانی که در خانه نیستید آگاه شوید، لازم است انواعی از چشمی دیجیتال را انتخاب کنید که تصاویر را ضبط کند.

اگر قابلیت ضبط تصاویر با حسگر حرکت تلفیق شود، تنها در زمان مورد نیاز فیلمبرداری انجام شده و حافظه برای ضبط فیلم‌های بی‌ارزش پر نمی‌شود.

دید در شب

اگر راهرو مجتمع آپارتمانی شما نور کمی دارد، لازم است یک چشمی دیجیتال با دید در شب را انتخاب کنید. این دوربین‌ها از اشعه مادون قرمز برای تشخیص حرکت و دید در فضای تاریک استفاده می‌کنند. با استفاده از این چشمی‌ها می‌توانید حتی بدون روشن‌کردن چراغ بیرونی، متوجه شوید که چه کسی پشت درب است و همچنین رفت‌‌وآمد‌های راهرو را متوجه شوید.

تشخیص چهره

بیومتریک یک موضوع داغ در چشمی‌های دیجیتال است. بسیاری از افراد دارای اسکنر تشخیص چهره و اثر انگشت در گوشی خود هستند، اما ممکن است تصور این ویژگی در چشمی درب دیجیتال کمی سخت باشد.

شاید با خود فکر کنید تشخیص چهره چشمی دیجیتال، راهی برای بازکردن درب است؛ اما استفاده از فناوری تشخیص چهره در نمایشگر دیجیتالی درب به شما این امکان را می‌دهد تا بررسی کنید که آیا مثلا همسایه‌تان اخیراً به خانه شما آمده است یا خیر. همچنین می‌تواند بسته به زاویه دید دوربین، به شما این امکان را بدهد که دزد را شناسایی کنید.

اما توجه به این نکته مهم است که اگر چشمی دیجیتال شما قابلیت فیلم‌برداری داشته باشد، می‌توانید چهره فرد را به رایانه‌ای با قابلیت تشخیص چهره انتقال دهید و از پرداخت هزینه اضافی برای این آپشن خودداری کنید.

تشخیص چهره، یک ویژگی لوکس و تقریبا غیرضروری برای چشمی‌های دیجیتال است. اما اگر قصد دارید یک دوربین کامل و بدون نقص بخرید، می‌توانید این ویژگی را نیز در نظر بگیرید.

شارژ باتری

هما‌ن‌طور که گفتیم، چشمی‌های هوشمند یا کابلی هستند و یا با باتری کار می‌کنند. بهتر است انواعی از چشمی دیجیتال را انتخاب کنید که دارای باتری باشد و برای اتصال نیاز به سیم جداگانه نداشته باشد.

اگر برق خانه شما توسط دزدها قطع شود، چشمی دیجیتال بی‌سیم همچنان کار می‌کند؛ زیرا دارای منابع برق مستقل است. علاوه‌بر این، دستگاه بی‌سیم به‌راحتی نصب می‌شود و از آنجایی که سیمی وجود ندارد، نمای داخلی خانه تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

صدای دوطرفه

تا اینجای مقاله درباره صدای چشمی دیجیتال صحبت نکردیم. شاید بپرسید صدای چشمی درب دیجیتال چیست؟ مگر این دستگاه‌ها صدا تولید می‌کنند؟

در پاسخ باید گفت که برخی از انواع چشمی‌های دیجیتال به صدای دوطرفه مجهز هستند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد بدون بازکردن در، با فردی که در طرف مقابل ایستاده صحبت کنید و صدای او را هم بشنوید؛ دقیقا شبیه یک آیفون نصب‌شده پشت درب.

سازگاری با گوشی‌های هوشمند

برخی از چشمی‌های دیجیتال دارای فضای ذخیره‌سازی ابری هستند. این بدان معنی است که می‌توانید مستقیماً از طریق یک برنامه تلفن هوشمند به آن حافظه دسترسی داشته باشید و فیلم‌ها و عکس‌ها را ببینید. بنابراین، می‌توانید از راه دور همه چیز را بررسی کنید.

چشمی‌های دیجیتال که به تلفن همراه متصل می‌شوند، هوشمند هستند و حتی می‌توان آن‌ها را با سایر وسایل هوشمند داخل منزل هماهنگ کرد. 

از دیگر ویژگی‌های این چشمی‌های می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای ذخیره‌سازی: دوربین‌های چشمی دیجیتال، معمولا برای ضبط فیلم و عکس، دارای حافظه داخلی هستند. حتما در مورد حجم فضای ذخیره‌سازی تحقیق کنید و دستگاهی را بخرید که حجم کافی برای ذخیره فیلم و عکس داشته باشد. همچنین می‌توانید برای خرید چشمی الکترونیکی منزل انواعی را انتخاب کنید که دارای حافظه اضافی و قابل ارتقا باشند.
  • مجهز به دکمه زنگ در: این نوع چشمی‌های دیجیتال، دارای دکمه زنگ هم هستند. هر زمان که زنگ به‌ صدا درمی‌آید، دوربین روشن شده و شروع به ارسال فیلم و عکس می‌کند.
  • سنسور ضربه: شاید بپرسید سنسور ضربه چشمی درب دیجیتال چیست؟ این سنسور چیزی شبیه به سنسور حرکت است؛ با این تفاوت که هنگام ضربه به در فعال می‌شود. هر زمان که شخصی درب را بکوبد، این سنسور فعال شده و دوربین تصویر آن شخص را می‌گیرد.
  • صفحه نمایش بزرگ: چشمی‌های هوشمندی که به تلفن همراه متصل نمی‌شوند، دارای یک صفحه نمایش هستند. بزرگی، وضوح و کیفیت صفحه نمایش را در قبل از خرید در نظر بگیرید.

جمع‌بندی

در این مقاله به پاسخ تمامی سوال‌ها در ارتباط با چشمی درب دیجیتالی پرداختیم. همانطور که گفته شد، این محصول برای افزایش امنیت درب ورودی در بسیاری از ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه به نوع و مدل چشمی درب دیجیتال نیز یکی دیگر از دغدغه‌های مشتریان است که ما در این محتوا سعی کردمی اطلاعات لازم در هنگام خرید انواع چشمی درب را در اختیار شما بگذاریم.

اگر شما از چشمی‌های دیجیتال استفاده می‌کنید، برای ما کامنت بگذارید و بگویید برند و مدل چشمی درب دیجیتال چیست؟ چه امکاناتی دارد و آیا از آن راضی هستید یا نه.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن