تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808207102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه شیلنگ های تولید داخل با وارداتی


واضح آرشیو وب فارسی::



درباره شیلنگ های تولید داخل چه می‌دانید؟ ایران در حوزه تولید شیلنگ گام‌های بزرگی را برداشته است و جزو تولیدکننده‌های برتر در دنیا محسوب می‌شود. حال به نظر شما محصولات تولید ایران می‌توانند با نمونه‌های خارجی رقابت کنند؟ قبل از خرید شیلنگ باید پاسخ این سؤال را پیدا کنید!

انواع شیلنگ تولید داخل 

به نظر شما ایران چه نوع شیلنگ‌هایی را تولید کرده است؟ آیا کیفیت آن‌ها توان رقابت با محصولات خارجی را دارد؟ خوشبختانه کشور ایران در این چند سال اخیر پیشرفت فوق‌العاده‌ای در زمینه شیلنگ‌های تولید ایران داشته است. در ادامه می‌توانید با انواع شیلنگهای تولید ایران آشنا شوید. 

شیلنگ گازی تولید داخل 

یکی از شیلنگهای تولید ایران، شیلنگ گازی است که جزو پرمصرف‌ترین‌ها است. از شیلنگهای گازی در انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و پکیج‌ها استفاده می‌شود. مواد اولیه این نوع شیلنگ‌ها جزو مرغوب‌ترین‌ها است و تنوع بالایی دارد. 

ساختار شیلنگ گازی باتوجه‌به کاربرد آن‌ها متفاوت است و در سه نوع تک لایه، دو لایه و سه لایه تولید می‌شود. اغلب شیلنگهای گازی دارای نخ پلی‌استر هستند و لایه بیرونی آج‌دار باعث می‌شود که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی نشان دهند. 

این شیلنگ پرکاربرد در صنعت واردات بسیار وسیع است و سرما، گرما، ضربه، فشار و کشش آسیبی به این شیلنگ‌ های تولید داخل وارد نمی‌کند. قیمت این شیلنگ‌ها بدون واسطه محسوب می‌شود؛ به همین دلیل در بازار طرف‌دار زیادی دارد.

شیلنگ کشاورزی تولید داخل 

قطعاً شما هم این موضوع را می‌دانید که پرطرف‌دارترین شیلنگ در بین شیلنگ های تولید داخل، شیلنگ کشاورزی است که تنوع بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید به‌راحتی با توجه نوع نیاز خود خرید کنید. این شیلنگ نقش اساسی در زندگی روزمره انسان ایفا می‌کند. 

شیلنگهای کشاورزی در دو نوع مبتدی و حرفه‌ای تولید می‌شوند. برخی از شیلنگهای کشاورزی در محیط‌های حرفه‌ای و صنعتی استفاده می‌شوند. این نوع شیلنگ‌ها به خوبی آب را در حجم مناسب به محل موردنظر انتقال می‌دهند. 

این محصول به شدت برای گیاهان و محصولات زراعی مناسب است و شما می‌توانید فرایند کشاورزی خود را به‌راحتی طی کنید. شیلنگهای کشاورزی متناسب با تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده‌اند و روکش مخصوصی در برابر ساییدگی دارند.

 

شیلنگ خرطومی تولید داخل 

احتمالاً تابه‌حال اسم شیلنگ خرطومی به گوشتان خورده است. این شیلنگ جزو شیلنگ های تولید داخل محسوب می‌شود که به طور گسترده‌ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که شیلنگهای خرطومی برای برق‌کشی ساختمان کاربرد دارد. 

بهتر است این موضوع را بدانید که کاربرد شیلنگ خرطومی محدود به برق‌کشی نیست و انواع مختلفی دارد. شیلنگ خرطومی معمولی، شیلنگ خرطومی نسوز پی‌وی‌سی، شیلنگ خرطومی کشاورزی، شیلنگ خرطومی فلزی و خرطومی پلی‌اتیلن نمونه‌ای از این نوع محصولات هستند. 

در قیمت شیلنگهای خرطومی متراژ شیلنگ، مواد اولیه و صادرات و واردات تأثیر زیادی دارد. تنوع رنگ شیلنگهای خرطومی یکی از نکات مثبت این نوع محصول است که استفاده آن در محیط‌های مختلف را آسان می‌کند. طوسی، سبز، آبی‌نفتی، زرد، سفید و مشکی نمونه‌ای از این رنگ‌ها هستند.

شیلنگ صنایع پزشکی تولید داخل 

قطعاً با شنیدن نام شیلنگ پزشکی به نوع مصارف آن پی می‌برید. این شیلنگ در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با نوع خاصی از پلاستیک و سیلیکون تولید می‌شود. احتمالاً برای شما جالب است که چگونه از شیلنگ در صنعت پزشکی استفاده می‌شود!

مصارف این نوع شیلنگ‌ها به این صورت است که با لوله‌های کوچک مواد درمانی را انتقال می‌دهند و این جزو شیلنگ های تولید داخل به شمار می‌رود. دستگاه اکسیژن‌ساز یکی از پرکاربردترین شیلنگهای پزشکی است که ایران در تولید آن حرفی برای گفتن دارد. 

شیلنگ پزشکی نوع نیتروژن  نمونه‌ای از پیشرفته‌ترین شیلنگهای پزشکی هستند که یک سمت آن به رگلاتور و سمت دیگر آن به دستگاه فشار متصل است. وکیوم و شفاف سیلیکونی گرید دارویی نمونه‌ای از شیلنگ های تولید داخل هستند. این شیلنگ در تشخیص نوع بیماری نیز به خوبی عمل می‌کند. 

شیلنگهای کارتتر گرونر، کارتتر بالونی، لوله‌های گسترش عروق کرونر، کارتتر آنژیوگرافی، کارتتر شناور و کارتتر اندازه‌گیری فشار و دما از دیگر شیلنگ‌هایی هستند که در درمان بیماری از آن‌ها استفاده می‌شود. 

شیلنگ فنردار تولید داخل 

درباره قیمت شیلنگ فنردار چه چیزی می‌دانید؟ شیلنگهای فنردار از جمله شیلنگ های تولید داخل هستند که طرف‌داران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. کاربرد این نوع شیلنگ‌ها در انتقال مواد غذایی خلاصه می‌شود؛ اما نمی‌توانند مواد شیمیایی را منتقل کنند. 

در تولید صنایع غذایی کلیه مایعات و جامدات در حال انتقال از یک مرحله‌به‌مرحله دیگر هستند. این انتقال به کمک شیلنگهای فنردار که دستگاه‌های مکش مخصوص دارند، انجام می‌شود. وجود فنر در اینجا کاربرد اساسی دارد؛ یعنی نبود این فنرها باعث می‌شود که مواد غذایی به شیلنگ‌ها بچسبند.



چسبیدن مواد غذایی منجر به انسداد راه‌های لوله برای انتقال مایعات می‌شود. شیلنگهای فنردار شامل شیلنگهای فنردار بنزینی، فنردار گازوئیلی و فنردار اسیدی می‌شوند. عمده مواد این نوع شیلنگ های تولید داخل از پی‌وی‌سی تشکیل می‌شوند و مفتول سیم فولادی در آن منجر به انعطاف‌پذیری آن می‌شود. 

ساختار شیلنگهای فنردار شفاف است و در ضخامت‌های متفاوتی تشکیل می‌شود. شاید برای شما هم سؤال باشد که وجود سه باند رنگی در این شیلنگ‌ها چه معنایی دارد؟ این سه باند باعث می‌شوند که انتقال مایعات تحت کنترل و به‌آسانی انجام شوند. 

شیلنگ باد سیم‌دار تولید داخل 

اغلب افراد با شنیدن اسم شیلنگ باد سیم‌دار به فکر شیلنگ‌هایی میفتند که با آن حیاط و درختان را آبیاری می‌کنند؛ اما این تصور اشتباه است. شیلنگهای باد سیم‌دار انعطاف‌پذیری بالایی دارند و از جنس لاستیک مصنوعی ساخته شده‌اند. این نوع شیلنگ‌ها دارای یک لوله داخلی یا تیوپ هستند.

جنس این نوع شیلنگ های تولید داخل باعث می‌شود که در برابر آلودگی، چربی، هوا و خراش مقاوم باشند. این نوع محصول بیشتر برای انتقال سیالات هیدرولیکی نظیر: نفت، گلیکول، امولیسون و هیدروکربن‌ها کاربرد دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع شیلنگ‌ها مقاومت زیاد است. 

شیلنگ تولید داخل بهتر است یا وارداتی؟

به نظر شما کشور ایران تا به امروز چه پیشرفتی در زمینه تولید شیلنگ های تولید داخل داشته است؟ تقریباً می‌توان گفت که مقایسه محصولات ایرانی با خارجی هیچ‌گونه تازگی ندارد و تمامی مقوله‌ها را دربر می‌گیرد. برخی از افراد به دلیل باوری که دارند، گمان می‌کنند که تولید خارج بهتر است. 

در سال‌های اخیر کیفیت محصولات تولیدی ایران پیشرفت بی‌نظیری داشته است و در تلاش است که با محصولات خارجی رقابت کند. خوشبختانه محصولات ایرانی در این میدان پیروز شده‌اند و به دنبال گسترش صادرات خود هستند. 

البته این موضوع بستگی به معیارها و قوانینی دارد که در برخی از کشورها مورد تبعیت قرار می‌گیرد و در بعضی از کشورها خیر.

تهران شیلنگ؛ مرکزی گسترده در تولید انواع شیلنگ 

آیا به دنبال مرکزی هستید که شیلنگ های تولید داخل را به صورت عمده به فروش برساند؟ تهران شیلنگ یکی از بزرگ‌تری مرکزهای تولید و خرید و فروش شیلنگ و انواع اتصالات است که بیش از نیم قرن سابقه فعالیت دارد. شما می‌توانید به‌راحتی انواع شیلنگهای کمیاب و شیلنگ حصیری را در این مجموعه تهیه کنید. 

این تولیدکننده برتر به دنبال جلب رضایت و افزایش کیفیت‌ محصول‌های خود است تا به سابقه درخشان خود لطمه‌ای وارد نشود. قیمت شیلنگ تراز در تهران شیلنگ جزو مناسب‌ترین قیمت‌ها است که می‌توانید در ایران پیدا کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن