تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798294459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه هتل آپارتمان نزدیک به حرم در خیابان طبرسی مشهد


واضح آرشیو وب فارسی::

مشهد، کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است که هرساله میزبان میلیون ها زائر و گردشگر از تمام نقاط دنیا میباشد. اکثر این مسافرین برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر میکنند و معمولا هتل ها و هتل آپارتمان هایی رو برای اقامت خود انتخاب میکنند که فاصله خیلی کمی به حرم امام رضا داشته باشند تا هم دسترسی راحت تری به حرم مطهر و بازارهای اطرافش داشته باشند و هم از هزینه های جانبی خود بکاهند. در این مقاله قصد داریم سه تا هتل آپارتمانی که در خیابان طبرسی مشهد واقع شده و فاصله پیاده روی آنها تا حرم رضوی کمتر از 10 دقیقه میباشد را به شما معرفی کنیم:

 



 

 

هتل آپارتمان شاد توس مشهد

هتل آپارتمان شادتوس مشهد یکی از هتل آپارتمان های اقتصادی و پرطرفدار مشهد در خیابان طبرسی محسوب میشود که در سال 1382در 8 طبقه و 35 واحد اقامتی 2 تا 4 تخته فعالیت خود  را آغاز کرد.
این هتل آپارتمان، با موقعیتی استثنائی رو به روی حرم مطهر واقع شده است و مهمانان گرامی با پیاده روی حدود 2 دقیقه میتوانند به حرم مطهر دسترسی داشته باشند.
این هتل آپارتمان امکانات خوبی مثل آسانسور، لابی، اینترنت، لاندری، رستوران ، روم سرویس، صندوق امانات، تلویزیون، لوازم آشپزی، امکانات شستشو ظرف، حوله، سیستم اعلام حریق و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی میباشد، علاوه بر این شادتوس دارای دو مرکز خرید پوشاک و همینطور دارای پارکینگ اختصاصی برای مهمانان خود میباشد
اگر قصد خرید سوغاتی را هم داشته باشید، تنها با 7 دقیقه پیاده روی تا بازار رضا میتوانید انواع سوغاتی های مشهد را تهیه کنید.
شما از طریق سایت زواران میتوانید هتل آپارتمان شادتوس را برای سفر به مشهد رزرو کنید. هتل آپارتمان شادتوس نرخ اشغال بالایی داشته و معمولا در ایام نزدیک به اقامت امکان رزرو ندارد. در صورت انتخاب این هتل آپارتمان باید زودتر نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

 



 

 

هتل آپارتمان ایزد مشهد

هتل آپارتمان ایزد مشهد، در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و دارای ۷ طبقه و ۸۳ اتاق و سوئیت می‌باشد. این هتل آپارتمان در خیابان طبرسی 19و بافاصله پباده روی 5 دقیقه ای تا حرم قرار دارد.                                                
هتل آپارتمان ایزد دارای امکانات متنوعی مثل: رستوران با ظرفیت 250 نفر، آشپزخانه مرکزی، کافیشاپ، لابی بسیار بزرگ، روف گاردن، اتاق چمدان، اینترنت ، پارکینگ، آسانسور، لاندری و صندوق امانات میباشد. همچنین خوابگاهی با ظرفیت 50 تخت با امکانات حمام و سرویس بهداشتی برای سفر های دانش آموزی و هیئت ها تعبیه شده است.
 اتاق ها از 2 تا 10 تخته بسیار نورگیر ودلباز  میباشند واز امکانات اتاق های هتل آپارتمان ایزد میتوان به یخچال، تلویزیون، کمد دیواری، چای ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.
 در ضمن صبحانه بصورت بوفه و نهار و شام بصورت منوی انتخابی سرو میشود. ویدئوی کامل معرفی این هتل آپارتمان در سایت زواران قرار دارد که با مراجعه به زواران می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.
شما از طریق سایت زواران میتونید هتل آپارتمان ایزد را خیلی سریع و فقط با پرداخت بیعانه رزرو کنید.




 

هتل آپارتمان شارستان طلایی مشهد

هتل  آپارتمان شارستان طلایی مشهد در سال 1398 با ظرفیت 250  نفری و در 5  طبقه  در خیابان طبرسی 19   افتتاح شد و فاصله 5 دقیقه ای بصورت پیاده روی تا حرم مطهر دارد و همینطور فاصله خیلی کوتاهی هم تا بازار سرشور و بازارهای خیابان طبرسی دارد.
این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی شیک و مجللی میباشد که آماده پذیرایی  وبرگزاری مراسم و مهمانی های شما بزرگواران است و همچنین کافیشاپ بزرگی با ظرفیت  40 نفری هم دارد که انواع نوشیدنی ها را سرو میکند.
از امکانات دیگر هتل آپارتمان شارستان میتوان به روف گاردن، لابی بزرگ، لاندری، روم سرویس، اینترنت، آسانسور، اتاق چمدان، نمازخانه و پارکینگ اشاره کرد.
اتاق های این هتل آپارتمان از 2  تا 6 تخته میباشد و از امکانات خوبی مثل: یخچال، تلویزیون، مبلمان، سرمایشی و گرمایشی فن کوئل، تلفن داخلی،مسیر تردد معلولین، کابینت و ظرفشویی، سرویس فرنگی و ایرانی و همینطور ویوی حرم برای 50 درصد از اتاق ها و بالکن برای 70 درصد از اتاقها برخوردار میباشند.
در ضمن صبحانه بصورت بوفه سرد و گرم و نهار وشام بصورت منوی انتخابی سرو میشود.
شما با پرداخت بیعانه خیلی سریع و راحت میتوانید هتل آپارتمان شارستان طلایی  را از طریق سایت زواران رزرو کنید.   

در صورتی که قصد انتخاب خیابان طبرسی مشهد را برای اقامت دارین پیشنهاد ما انتخاب و رزرو یکی از این سه هتل آپارتمان از زواران می باشد.

مزایای رزرو هتل آپارتمان های مشهد از زواران

 زواران با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و بیش از 8 سال سابقه درخشان در زمینه رزرو هتل‌های مشهد، اطمینان و آسودگی خاطر را به شما هدیه می‌دهد. با امکان رزرو هتل تنها با پرداخت بیعانه، دیگر نگرانی از بابت تأمین هزینه‌های اقامت پیش از سفر خود نخواهید داشت. علاوه بر این، تیم مجرب زواران آماده ارائه مشاوره تلفنی برای انتخاب بهترین گزینه‌های اقامتی متناسب با بودجه و نیازهای شماست. از هتل‌های لوکس گرفته تا هتل‌های ارزان قیمت، زواران راهنمای شما در سفر به مشهد مقدس خواهد بود.

آیا می‌توانم هتل را فقط با پرداخت بیعانه رزرو کنم؟  بله، در زواران شما می‌توانید با پرداخت مبلغ بیعانه، رزرو هتل خود را نهایی کنید.

چگونه می‌توانم از مشاوره تلفنی زواران برای رزرو هتل استفاده کنم؟  شما می‌توانید با تماس با شماره‌های ارائه شده در وب‌سایت، از مشاوره تخصصی تیم زواران بهره‌مند شوید.

آیا زواران گزینه‌های اقامتی ارزان قیمت در مشهد را نیز ارائه می‌دهد؟  بله، زواران مجموعه‌ای از هتل‌های ارزان قیمت را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید بر اساس بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

آیا می‌توانم بدون پرداخت هیچ هزینه ای هتل رزرو کنم؟ خیر، فقط در صورتی که شما در شهر مشهد حضور داشته باشید زواران می تواند تا ساعت رسیدن شما به هتل اتاق را برای شما رزرو نگه دارد.

آیا زواران تخفیف‌های ویژه‌ای برای رزرو هتل‌ها ارائه می‌دهد؟ زواران در برخی اوقات تخفیف‌های ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم می‌آورد. برای اطلاع از این تخفیف‌ها، بهتر است به وب‌سایت زواران مراجعه کنید یا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

آیا امکان لغو رزرو و بازگشت وجه وجود دارد؟ بله، زواران شرایط لغو رزرو را فراهم کرده و در صورت لغو به موقع، امکان بازگشت وجه نیز وجود دارد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در قوانین و مقررات سایت بیابید.

آیا زواران اطلاعات کاملی در مورد امکانات هتل‌ها ارائه می‌دهد؟ بله، زواران اطلاعات دقیق و جامعی در مورد امکانات، موقعیت و قیمت‌های هتل‌های مشهد را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با آگاهی کامل اقدام به رزرو نمایید.

آیا می توان ویدئو کامل از هتل و اتاقها در زواران مشاهده کرد؟ بله، زواران برای اولین بار در ایران در حال جمع آوری مدیا سنتر تصویری از هتل های مشهد می باشد که با مراجعه به وبسایت زواران می توانید این ویدئو ها را ببینید.

آیا در زواران می توان نظرات مسافران در مورد هتل های مشهد را مشاهده نمود؟ بله، در صفحه هر هتل می توانید نظرات مسافران در مورد آن هتل یا هتل آپارتمان را مشاهده کنید. به این ترتیب می توانید رزرو مطمئن تری داشته باشید.

آیا زواران در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد؟ بله، زواران پیج اینستاگرام به نشانی zavaran.ir مرجع کاملی از معرفی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهر مشهد می باشد.

برای دریافت اطلاعات هتل ها و یا دریافت مشاوره چه اقدامی باید انجام دهم؟ برای این منظور کافیست به آدرس سایت به نشانی zavaran.com مراجعه نموده و یا با شماره مرکزی 05191008088 تماس حاصل فرمائید.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن