تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798281699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازاریابی پیامکی چیست؟ چگونه تبلیغات پیامکی بهینه داشته باشیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

بازاریابی پیامکی چیست؟ چگونه تبلیغات پیامکی بهینه داشته باشیم؟

بازاریابی پیامکی، روش جدید تبلیغات به صورت مجازی است که صاحبان هر شغل و منسبی، می توانند از آن ها استفاده کنند. بازاریابی انواع مختلفی دارند و هر یک از روش های بازاریابی به نوعی جوابگو هستند.

بازاریابی و تبلیغات هم از طریق پیامک و پنل مخصوص آن ، روش جدید و کاربردی در عصر امروز است که استفاده از آن سبب می شود، کار پیشرفت نسبتا زیادی داشته باشد.

تبلیغات پیامکی ، یکی از جدیدترین روش های تبلیغات مجازی هم محسوب می شود و تقریبا همه عموم با هر سنی با آن آشنایی دارند. البته پیامک تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی و توضیح جزئیات آن ها می پردازیم.



پیامک تبلیغاتی چیست؟

قطعا تاکنون انواع پیامک را دریافت کرده اید که به معرفی محصولات خود را می پردازند و یا میخواهند شما را جذب کنند. این اس ام اس ها، پیامک تبلیغاتی نامیده می شود و تمام شرکت ها، مغازه و صاحبان شغل برای جذب مخاطب جدید و آگاه کردن عموم از شغل خود، آن ها را ارسال می کنند.

این پیامک ها انواع مختلفی دارند و نسبت به نوع شغل می توان آن ها را برای افراد متفاوت ارسال کرد. اس ام اس های تبلیغاتی با کمک سامانه پیامکی مخابرات و سایت سیب اس ام اس ارسال می شوند که افراد آگهی دهنده با ثبت نام در سایت اصلی سیب اس ام اس می توانند از قابلیت های دیگری هم استفاده کنند.

بازاریابی بهینه با پیامک به چه معناست؟

بازاریابی پیامکی، در اصل یعنی تبلیغ کردن از طریق سایت ارسال پیامک مانند سایت سیب اس ام اس؛ بهینه سازی پیامک های انبوه هم یعنی آگهی دهنده تصمیم می گیرد که پیامک تبلیغاتی خود را برای چه افرادی ارسال کند؛ تا صرفه جویی بسیاری هم در هزینه ها و هم وقت می شود.

این موضوع درست است که تبلیغ از طریق پیامک نسبت به روش های دیگر مقرون به صرفه تر است؛ اما نباید غافل شد که حتی آگهی دادن از این طریق هم هزینه هایی دارد و هر چه بهتر بتوان آن ها را تشخیص داد و دسته بندی کرد، بیشتر هم می توان از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کرد.

البته بازاریابی پیامکی، روش ها و نکات مهم و بسیار ریزی دارد که دقت نمودن به آن ها سبب پیشرفت کار و بازدید زیاد از آگهی می شود.

به عنوان مثال افراد آگهی دهنده در مرحله اول برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود، باید جملات و متون را مرتب کنند و سپس آن را ارسال نمایند ؛ یا این که آن ها اصلا نمی توانند با شماره های شخصی خود، پیامک را ارسال کنند. این مورد جزو قوانین بازاریابی از طریق پیامک بوده و رعایت نکردن آن، مشکلات جدی را به وجود می آورد.



فواید استفاده کردن از بازاریابی پیامکی

در مطالب قبل تر هم به این موضوع اشاره کوتاهی شد که روش تبلیغ و بازاریابی از طریق پیامک، نسبت به روش های دیگر موثر است. این روش به دلیل سرعت بسیار بالایی که دارد و هزینه های پرداختی هم در آن به شدت کم تر از بقیه روش های تبلیغاتی است، محبوبیت بیشتری در بین عموم و صاحبان مشاغل دارد.

مثلا برخی از فواید بازاریابی پیامکی عبارت اند از :

سرعت بالا در ارسال پیامک های انبوه

سرعت زیاد در ارسال پیام های انبوه ، یکی از مهم ترین ویژگی های بازاریابی و تبلیغ از طریق پیامک است. این سرویس به قدری قوی عمل می کند که پیام ها برای تعداد نفرات تعیین شده در کم ترین زمان و حداکثر ۳ دقیقه ارسال می شوند.

همچنین محدودیت زمانی در بین تعداد نفرات وجود ندارد؛ به عنوان مثال بین فردی که قصد دارد به دو نفر پیامک ارسال کند و کسی که پیام را به ۲۰۰ نفر ارسال می کند، تفاوتی وجود ندارد و پیام تبلیغاتی برای همه در یک زمان مشخص و سرعت نسبتا زیاد ارسال می شود.

شبکه پیام رسانی بسیار گسترده و پیشرفته است و همین موضوع سبب می شود تا پیام ها در کمترین زمان ممکن، به دست مخاطبان برسند.

مقرون به صرفه بودن

یکی دیگر از فواید بازاریابی پیامکی، مقرون به صرفه بودن قیمت پیامک و خطوط اختصاصی رایگان می باشد. یکی از راه کارهایی که به پیشرفت کار کمک می کند، بهینه سازی و کنترل کردن هزینه ها است.

استفاده کردن از پیامک برای بازاریابی، سبب می شود تا هزینه کمتری خرج شود و در نتیجه در عین پرداخت کم، سود دهی بالاتری داشته باشد. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی سیب اس ام اس به گونه ای عمل می کند که فرد با پرداختن هزینه کم، می تواند مشتریان و مخاطبان زیادی که آگهی او را می بینند به خود جذب کند.

بازدید زیاد از آگهی

بی شک حداکثر افراد امروزه از انواع گوشی های موبایل پیشرفته و معمولی استفاده می کنند. با این وجود می توان گفت که جوابدهی در بازاریابی و تبلیغ از طریق پیامک، از تمام روش های دیگر بیشتر است.

زیرا همه با به وجود آمدن نماد پیام بر روی گوشی خود، کنجکاوانه آن را باز می کنند و می خوانند. حال اگر این آگهی جذب کننده و دارای استاندارد باشد، مخاطب به آن جذب می شود و در نتیجه هم بازدهی و بازخورد کار هم بالا می رود.

ارتباط راحت با مشتریان

شاید آگهی هایی را مشاهده کرده باشید که از شما سوال می پرسند و در آخر با ارسال یک عدد یا کلمه می توانید به آن ها پاسخ دهید. یکی از بارزترین ویژگی بازاریابی پیامکی ، همین موضوع ، یعنی دسترسی راحت و ارتباط سریع با مشتریان می باشد.

با انتخاب کردن گزینه و سوال ها افراد می توانند با مشتری ارتباط برقرار کنند و حتی در مورد محصول جدید از آن ها نظر خواهی کنند. این گونه مخاطبان با دیدن سوال ها مشتاق می شوند تا جواب بدهند.

بهینه سازی بازاریابی از طریق پیامک

برای ارسال کردن پیامک تبلیغاتی و بهینه سازی کردن آن، باید نکاتی را رعایت کرد و مراحلی را پشت سر گذاشت که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.



ثبت نام در سامانه سیب اس ام اس

ثبت نام در سایت سیب اس ام اس ، هزینه ای ندارد و افراد حقیقی و حقوقی و صاحب مشاغل می توانند از آن استفاده کنند.

مشخص کردن افراد و بهینه سازی

این بخش، مهم ترین قسمت بهینه سازی پیامک تبلیغاتی می باشد. در این قسمت افراد می توانند با تعیین نمودن افراد را از روی شغل ، جنسیت ، سن ، ارسال پیامک منطقه ای و … انتخاب کنند و آگهی های خود را متناسب با آن ارسال کنند.

مثلا فردی که قصد راه اندازی یک آرایشگاه زنانه را دارد، می تواند انتخاب کند که آگهی های او فقط برای بانوان ارسال شود. این گونه پیامک های انبوه بهینه سازی می شوند و دیگر نیاز به پرداخت هزینه های اضافی نیست.

آماده کردن آگهی

پس از ثبت نام، نوبت به آماده کردن آگهی می رسد. در این مرحله باید فرد دقت خود را برای ساخت آگهی به کار ببرد و با استفاده از کلمات و جملات مناسب ، مشتریان را ترقیب کند. پس از انتخاب متن پیام، می تواند آن را در پنل اس ام اس وارد کند تا برای افراد تعیین شده ارسال شود.

فعال کردن قابلیت های پیام رسانی

پس از ارسال کردن پیامک حاوی آگهی ، افراد صاحب مشاغل می توانند قابلیت های ویژه را فعال کنند. به عنوان مثال می توانند مشاهده کنند که در طول یک ماه چند نفر از تعداد تعیین شده پیامک شما ارسال شده و حتی میتوانید کسانی که به پیامک تبلیغاتی شما پاسخی ارسال داشته اند این پاسخ ها را مشاهده کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن