تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه اجاره خودرو در قشم؛ قشم گردی با ماشین اختصاصی


واضح آرشیو وب فارسی::

قشم، از بزرگ‌ترین و توریستی‌ترین جزیره ایران در استان هرمزگان است که هرروزه میزبان مسافران زیادی است که هرکدام با هدف تفریح، کار و یا خرید به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. از آنجایی که اکثر توریست‌ها با سفر هوایی و یا با تورهای گردشگری به قشم سفر می‌کنند، امکان اجاره خودرو برای گشت‌وگذار و بازدید از شگفتی‌های این مقصد گردشگری فراهم شده است. بدون شک تمام مسافران ترجیح می‌دهند، با خودروی شخصی و بدون هیچ دردسری در حمل و نقل به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید متنوع قشم بروند، اما هزینه اجاره خودرو در قشم از فاکتورهای مهمی است که در تصمیم‌گیری نحوه رفت‌وآمد در طول سفر تاثیر زیادی دارد. درست است که هزینه اجاره خودرو قشم، بر بودجه لازم در طول سفر تفاوت قابل توجهی ایجاد می‌کند، اما درعین حال در زمان شما صرفه‌جویی کرده و راحتی و آسایش شما را به‌همراه دارد. اگر برای سفر به قشم برنامه‌ریزی می‌کنید و قصد دارید در مدت اقامت خود در بی‌نظیرترین جزیره ایران، اتومبیل شخصی کرایه کنید، بهتر است برای پیش‌بینی قیمت اجاره خودرو در قشم و شرایط آن، با ادامه مطلب همراه شوید.



هزینه اجاره خودرو در قشم چقدر است؟

رفت‌وآمد در قشم و گشت‌وگذار در این جزیره شگفت‌انگیز، بدون وسیله نقلیه اختصاصی نیز امکان‌پذیر است، اما اکثر گردشگران برای تجربه سفری راحت و خاطره‌انگیز، برای اجاره خودرو اقدام می‌کنند. کاهش خستگی، صرفه‌جویی در زمان، تجربه گشت‌وگذاری خانوادگی، دوستانه و راحت از مهم‌ترین مزیت‌های کرایه خودرو در سفر به قشم محسوب می‌شوند. خوشبختانه مراکز معتبر زیادی در این جزیره وجود دارند که برای اجاره خودرو به گردشگران فعالیت می‌کنند، تا جایی که برخی از هتل های قشم نیز در بخشی از خدمات ویژه خود، این امکان را فراهم کرده‌اند.

در برخی از هتل های این جزیره، شما می‌توانید از محل اقامت خود برای کرایه خودرو شاسی بلند یا هر نوع دیگری اقدام کنید و به این شکل راحت‌ترین و مفرح‌ترین ساعات را در هر روز از سفرتان سپری کنید. مطمئنا آن چیزی که شما را برای کرایه خودرو در قشم دچار تردید می‌کند، هزینه‌های مربوط به آن است. فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت اجاره خودرو در قشم تاثیر دارد که می‌تواند تفاوت قابل‌توجهی در بودجه موردنیاز برای این کار ایجاد کند. لیست هزینه اجاره ماشین در قشم یا همان رنت خودرو به عوامل زیر بستگی دارد:

  • تعداد نفرات
  • نوع خودرو 
  • مدل خودرو
  • نوع بیمه ماشین
  • حجم بار
  • مسافت 
  • تعداد روزهای اجاره خودرو
  • زمان اجاره خودرو (آخر هفته و تعطیلات هزینه بیشتر است)
  • با راننده و بدون راننده بودن


نحوه اجاره خودرو در قشم 

در کنار هزینه اجاره خودرو در قشم، باید با چگونگی انجام این کار نیز آشنا باشید تا بتوانید با صرف بودجه، بهترین و معتبرترین خدمات را دریافت کنید. شرکت‌ها و دفاتر زیادی در قشم وجود دارند که به‌صورت اختصاصی در زمینه اجاره خودرو، به مسافران این جزیره فعالیت می‌کنند؛ همچنین با توجه به الویت‌ها و نیازهای خود، می‌توانید به دو روش زیر برای کرایه خودرو در قشم اقدام کنید:

  • پیش از سفر خودروی موردنظر را رزرو کنید و به محض رسیدن به جزیره آن را توسط شرکت و مسئول موردنظر تحویل بگیرید.
  • پس از رسیدن به قشم به یکی از دفاتر فعال در زمینه اجاره خودرو مراجعه کرده و خودروی مناسب را اجاره کنید.

اگر نگران بودجه سفر خود هستید و می‌خواهید هزینه اجاره خودرو قشم را پیش از سفر برآورد کنید، بهتر است روش اول را در اولویت قرار دهید.

شرایط اجاره خودرو در قشم 

همان‌طور که اشاره شد برای تعیین هزینه اجاره خودرو در قشم، باید عوامل زیادی به‌ویژه زمان سفر و نوع خودرو را درنظر داشته باشید. برای این کار می‌توانید پیش از سفر با چند شرکت معتبر در این زمینه تماس بگیرید و با مشخص کردن شرایط موردنظر خود، اطلاعات دقیقی درباره بودجه موردنیاز برای کرایه ماشین در قشم پرس‌و‌جو کنید؛ همچنین توصیه می‌شود درباره شرایط و مدارکی که برای کرایه ماشین نیاز است نیز اطلاعات دقیقی داشته باشید تا برای این کار به مشکل برنخورید. لیست مدارک لازم برای اجاره خودرو در قشم را در زیر ببینید:

  • سن شخصی که برای کرایه خودرو در جزیره قشم اقدام می‌کند باید حداقل ۲۰ سال باشد.
  • مبلغ حداقل ۳ میلیون تومان باید به‌عنوان ودیعه پرداخت شود که این مبلغ برای شرکت‌های مختلف و نوع خودرو متفاوت خواهد بود.
  • مدارک شناسایی معتبر و اصلی، شامل کارت ملی و شناسنامه باید ارائه شود.
  • گواهینامه رانندگی شما باید معتبر و با اعتبار حداقل ۶ ماه باشد.
  • در صورت داشتن شغل مشخص باید مدرک شغلی ارائه کنید درغیر این صورت باید مدارکی معتبر درباره محل سکونت خود را تحویل دهید.
  • برای ضمانت خودرویی که اجاره می‌کنید باید یک فقره چک، سفته و یا ودیعه معتبر به ارزش ماشین موردنظر ارائه کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید اجاره خودرو در این جزیره تماشایی، فقط شامل پرداخت هزینه اجاره خودرو قشم نمی‌شود، بلکه باید شرایط و قوانین مربوط به آن را نیز رعایت کنید، درغیر این صورت، واجد شرایط لازم برای این کار نخواهید بود و ممکن است کیفیت سفر شما و نحوه گشت‌وگذارتان در طول سفر، تحت تاثیر قرار گیرد.

تور قشم و سفری هیجان انگیز و راحت به زیباترین جزیره ایران

برای کسانی که قصد دارند به‌صورت شخصی و یا سفر هوایی، تعطیلاتی خوش و به‌یادماندنی را در جزیره قشم سپری کنند، اطلاعات دقیقی درباره هزینه و نحوه اجاره خودرو در قشم ارائه شد؛ اما همان‌طور که می‌دانید، استقبال از سفر با تورهای گردشگری قشم، به‌دلیل امکانات و خدمات بی‌نظیر و همچنین گشت شهری آسان و برنامه‌ریزی شده در مقصد سفر، بسیار زیاد است؛ بنابراین اگر نگران هزینه‌های اجاره خودرو در سفر به قشم هستید و یا می‌خواهید تعطیلاتی خوش و بدون دغدغه را در این جزیره رویایی سپری کنید، بهتر است برای رزرو تور قشم اقدام کنید. به این شکل، درکنار کاهش هزینه‌های سفرتان می‌توانید هر لحظه از حضور در این جزیره را، به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن تجربه کنید.

عوامل مختلفی در قیمت تور قشم اثرگذارند. در واقع وسیله‌ای که برای رفت‌و‌برگشت انتخاب می‌کنید، محلی که برای اقامت خود در نظر می‌گیرید و تعداد روزهایی که می‌خواهید در سفر باشید، همگی در قیمت تاثیرگذار هستند. طبیعتا هزینه‌ای که برای هتل 5 ستاره پرداخت می‌شود، با هزینه و خدمات یک هتل 3 ستاره تفاوت دارند. از دیگر عوامل بسیار مهم در قیمت تور قشم، تاریخ و فصلی است که برای سفر در نظر می‌گیرید. چرا که در ایام تعطیلات و عید نوروز که درخواست مردم برای مسافرت زیاد است، هزینه‌ها نیز افزایش پیدا می‌کنند.

سخن آخر

هزینه اجاره خودرو در قشم، از مهم‌ترین دغدغه کسانی است که می‌خواهند تعطیلات خود را در جزیره زیبای قشم سپری کنند. شما قرار است به یکی از جزایر محبوب ایران که در جنوبی‌ترین منطقه کشور، واقع شده است سفر کنید، بنابراین سفر با خودروی شخصی کمی سخت و زمان‌بر می‌شود؛ بنابراین پس از سفر با تور گردشگری و یا سفر هوایی به‌صورت شخصی، می‌توانید برای گشت‌وگذاری آسان و مفرح در قشم، برای کرایه خودرو اقدام کنید؛ اما توصیه می‌شود پیش از سفر درباره هزینه و شرایط لازم برای این کار اطلاعات دقیقی داشته باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن