تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برد سه امتیازی پرسپولیس با گل چیپی گولسیانی


واضح آرشیو وب فارسی::

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، مقابل تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، با نتیجه یک بر صفر برتری یافت.



 در این دیدار که از ساعت ۱۷:۱۵ آغاز شد، تیم پرسپولیس به عنوان مهمان به مصاف تیم ذوب‌آهن رفت. در دقیقه ۹، پس از اینکه یکی از بازیکنان تیم ذوب‌آهن مهدی ترابی را در داخل ناحیه جریمه مورد خطا قرار داد، تیم پرسپولیس از این فرصت بهره‌برداری کرد و یک ضربه پنالتی را به خود اختصاص داد. گئورگی گولسیانی با اجرای موفقیت‌آمیز یک ضربه چیپ، توانست دروازه تیم ذوب‌آهن را باز کند و تیم پرسپولیس را به برتری هدایت کند.

در بازی بین تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس، نتیجه پایانی صفر بر یک برای پرسپولیس بود.

گل تنها این بازی توسط گئورگی گولسیانی از تیم پرسپولیس در دقیقه ۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

همچنین، کارت زرد به مهرداد رضایی و فردین یوسفی از تیم ذوب‌آهن و علی نعمتی از تیم پرسپولیس داده شد. همچنین، در دقیقه ۵۳، محسن آذرپاد از تیم ذوب‌آهن با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

ترکیب تیم پرسپولیس شامل امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، و عیسی آل‌ کثیر بود.

در حالی که ترکیب تیم ذوب‌آهن شامل محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، پوریا آریاکیا، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، مجید علیاری، شایان مصلح، مهرداد رضایی و فردین یوسفی بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 615]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن