تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808206534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینفینیتی: مقایسه قبرس شمالی و ترکیه از نظر ملک و سرمایه گذاری، چیزهایی که کمتر کسی به شما می گوید


واضح آرشیو وب فارسی::

کشورهای قبرس شمالی و ترکیه به دلیل وجود مشترکات فرهنگی و هزینه‌های کم زندگی و تحصیلی، به عنوان گزینه‌های مناسبی برای مهاجرت ایرانیان محسوب می‌شوند. سرمایه‌گذاری در بخش مسکن، به عنوان یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه و قبرس، مورد توجه قرار می‌گیرد. این سرمایه‌گذاری، علاوه بر افزایش قیمت ملک، می‌تواند به شما و خانواده‌تان اقامت مطمئن را فراهم کند یا با اجاره دادن ملک، منبعی برای کسب درآمد باشد. سرمایه‌گذاری در بخش املاک ترکیه و قبرس شمالی همواره در حال رشد است و به عنوان یک گزینه مناسب محسوب می‌شود.

به نقل از سایت اینفینیتی املاک، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دیگر، نیاز به دانش و وقت دارد، اما خرید ملک در قبرس شمالی و ترکیه نیاز به دانش خاصی ندارد و تنها باید یکبار و به مدت چند روز وقت بگذارید. البته خرید ملک در این دو کشور چالش‌های خود را دارد و انتخاب بین آن‌ها مورد بحث ما قرار می‌گیرد.

 


تفاوت ترکیه و قبرس شمالی
مقایسه ترکیه و قبرس شمالی از نظر مالکیت ملک

موضوع مالکیت تمام و کمال یک ملک برای خریداران بسیار مهم است، به ویژه زمانی که در نظر دارید یک ملک در یکی از کشورهای ترکیه یا قبرس را خریداری کنید. دو گزینه موجود برای شما، کشوری که فقط مالکیت ساختمان را به شما ارائه می‌دهد و کشوری که علاوه بر مالکیت ساختمان، مالکیت زمین را هم به شما می‌دهد.

تفاوت اصلی در خرید ملک در ترکیه و قبرس نیز همین موضوع است. ترکیه به اتباع خارجی اجازه مالکیت زمین را نمی‌دهد، یعنی شما تا زمانی که ساختمان سرپا است، صاحب آن ملک هستید. در صورتی که زمین به دلیل فرسودگی یا زلزله تخریب شود، زمین به دولت ترکیه منتقل می‌شود. زلزله اخیر در ترکیه باعث از دست دادن بسیاری از سرمایه گذاران در املاک شد و این ضرر بزرگی برای سرمایه گذار محسوب می‌شود. اما در قبرس شمالی، این مشکل وجود ندارد، زیرا در آنجا مالکیت زمین هم به شما واگذار می‌شود.

در واقع، هنگام خرید ملک در قبرس شمالی، شما علاوه بر خریداری ساختمان، عرصه و اعیان را نیز خریداری می‌کنید، به این معنی که در واقعیت، شما خاک این کشور را خریداری می‌کنید. این امتیاز بسیار مهمی است که باعث شده تا سرمایه گذاران زیادی قبرس شمالی را به جای ترکیه انتخاب کنند. البته باید توجه داشت که کشورهای کمی در دنیا هستند که خاک خود را به شما بفروشند. این اقدام، برخی از سوالات ممکن است در ذهن شما ایجاد کند که چگونه ممکن است قبرس ادعا کند خاک خود را بفروشد.


مقایسه قبرس و ترکیه از همه نظر

قبرس شمالی در منطقه قاره اروپا قرار دارد، اما تا کنون نتوانسته است به اتحادیه اروپا ملحق شود. به علت عدم حضور تعداد جمعیت مورد نیاز، قبرس شمالی نتوانسته است این هدف را دست یابد. به منظور تشویق ورود مهاجرین به قبرس، این کشور به خریداران حق مالکیت زمین را نیز ارائه می‌دهد تا ایشان مطمئن شوند زمین نیز متعلق به آن‌ها است. با توجه به موارد فوق، خرید ملک در قبرس شمالی، علاوه بر مالکیت ساختمان، شامل مالکیت زمین نیز می شود که این امر تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه را به وضوح نشان می‌دهد. با این حال می توانید برای اطلاع از شرایط دیگه خرید ملک و خانه در قبرس روی این لینک کلیک کنید. 

مقایسه خرید ملک در ترکیه یا قبرس شمالی از لحاظ رشد سرمایه گذاری

مشتریان هنگام خرید یک ملک علاقه مند هستند که با خرید آن سرمایه خود را در بازه زمانی معینی افزایش دهند. برای مثال، فرض کنید یک خانه در یک کشور خارجی خریداری می‌کنید و بعد از یک سال می‌خواهید آن را بفروشید یا به شخص دیگری منتقل کنید. هر چه سود بیشتری را کسب کنید، بهترین سرمایه گذاری را انجام داده‌اید.

در سال 2022، افرادی که در منطقه لانگ بیچ در قبرس شمالی ملک خریداری کرده‌اند، سود 85 درصدی را در یک سال به پوند انگلستان کسب کرده‌اند. اگر این سود را به ریال تبدیل کنیم، معادل 3 برابر یا 300 درصد رشد است. این رقم در ترکیه 16 درصد بوده است. این سود بالا به دلیل تقاضای زیاد در بازار مسکن قبرس و همچنین شرایط مناسب آب و هوایی، قابل توجه است و پیش بینی می‌شود که در آینده نیز ادامه داشته باشد. البته در کنار همه این ها قیمت خانه در ترکیه باید با قیمت خانه در قبرس نیز مقایسه شود. 

ترکیه نیز به دلیل جاذبه‌های گردشگری، سالانه تعداد زیادی توریست و مسافر جذب می‌کند. همچنین دولت قبرس امتیازاتی را به خریداران ملک ارائه می‌کند که باعث رونق خرید ملک در این منطقه شده است. اما باید به این نکته توجه کنیم که هزینه‌های خرید ملک در قبرس نسبتاً بالا است.


انتخاب بین قبرس و ترکیه چگونه است

با این حال، سود سرمایه گذاری در این مناطق نسبت به ترکیه بیشتر خواهد بود. در سال‌های اخیر، تعداد زیادی از سرمایه گذاران ایرانی ابتدا ترکیه را برای سرمایه گذاری و مهاجرت انتخاب می‌کردند. اما با افزایش تقاضا، ترکیه قوانین سخت‌تری را اعمال کرده است و به همین دلیل سود سرمایه گذاری در املاک ترکیه کاهش یافته است.

نکات مهم درباره خرید ملک در ترکیه و قبرس شمالی

در هنگام خرید ملک در ترکیه و قبرس، باید توجه کنید که برخی فاکتور‌های مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یکی از عوامل اساسی، مکان ملک است زیرا ارزش ملک به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، فاصله تا سواحل، شهرها و امکانات رفاهی می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشد.

در ضمن، باید جنبه‌های قانونی خرید ملک را نیز در نظر داشت. در ترکیه و قبرس، خریداران باید یک وکیل را به کار گیرند تا اطمینان حاصل کنند که ملک از نظر قانونی صحیح است و تمام قراردادها و اسناد به درستی تهیه شده‌اند. همچنین، به تحقیقات در مورد محیط محلی، مانند زیرساخت‌ها، حمل و نقل عمومی و دسترسی به مدارس، نیز توجه کنید.

در پایان، باید هزینه‌های مرتبط با مالکیت را در نظر بگیرید. این شامل مالیات بر دارایی، بیمه و هزینه‌های نگهداری است. در نتیجه، مهم است که قبل از خرید ملک در ترکیه یا قبرس، این هزینه‌ها را به طور کامل محاسبه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله خرید ملک در قبرس شمالی و ترکیه را مورد بررسی قرار دادیم. هر دوی این کشورها مزایا و معایب خود را دارند. با خرید ملک در هردوی این کشورها  می‌توانید از مزایای مختلفی بهره مند شوید. اما سوالی که پیش ممی آید این است که باید زمین و یا خانه در این دو کشور را از کجا خریداری کنیم؟ قطعا می دانید که می شود به صورت حضوری خودتان در این کشورها حضور پیدا کنید و به دنبال خانه یا ملک مورد نظرتان بگردید اما اینکار سختی ها و چالش های بسیار زیادی را به همراه دارد. بنابراین توصیه ما استفاده از سایت هایی است که در این حوزه فعالیت می کنند. سایت هایی مانند ترکیه هلپر، گلوبال لند، اینفینیتی املاک و قبرس آنلاین از بهترین سایت های این حوزه هستند که شما می توانید از آن ها اقدام به خرید خانه کنید. 

حال شما بگید برای انتخاب و خرید خانه و یا سرمایه گذاری کدام یکی از این دو کشور را انتخاب می کنید؟ این محتوارا برای دوستاتون بفرستین که هنوز انتخاب دقیقی نکرده اند. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن