تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808211073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوچ گربه چیست؟ + معرفی بهترین مرکز خرید پوچ گربه


واضح آرشیو وب فارسی::


راهنمای خرید پوچ گربه

پوچ‌ گربه غذایی فرآوری شده، لذیذ و مقوی است که به طور خاص برای نیازهای غذایی گربه‌ها به پروتئین، فیبر، اسیدهای چرب ضروری، ویتامین و مواد معدنی لازم برای سلامت این موجودات بازیگوش فرموله شده و در اکثر فروشگاه‌های معتبر و خوش نام فعال در کشور مانند «فودلی» قابل دسترس و خرید است.

کمپانی‌های تولید کننده انواع غذای حیوانات خانگی می‌دانند که در دنیای این موجودات نیز، تنوع زیادی وجود دارد. همین نکته سبب شده‌است تا این شرکت‌ها غذای گربه را در انواع مختلف خشک و مرطوب تولید کنند. هر یک از محصولات این دو گروه غذایی دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند مثلا غذاهای مرطوب به صورت پوچ و کنسروی به بازار عرضه شده‌اند که معمولا نسبت به غذاهای خشک از میزان پروتئین و مایعات بیشتری برخوردارند.

غذاهای مرطوب از نظر ارزش غذایی تفاوت چندانی با هم ندارند و بیشتر نحوه بسته بندی آن‌ها باهم متفاوت است. به همین دلیل شاید از نگاه شما تفاوت قابل توجهی بین غذای پوچ و کنسرو گربه وجود نداشته‌باشد اما اگر همچنان برایتان سؤال است که پوچ گربه چیست؟ باید بگوئیم که pouch گربه سوپ ژله‌ای مانندی است که در کیسه‌های استرلیز شده بسته بندی و عرضه می‌شود.

تفاوت غذای پوچ گربه و غذای کنسروی


تفاوت غذای پوچ با غذای کنسروی گربه

غذاهای پوچ نسبت به غذاهای کنسروی آبکی‌تر هستند و از نظر وزن محصول نیز در مقایسه با نمونه‌های کنسروی حجم کمتری دارند بنابراین، با خرید غذای پوچ دیگر نگران فاسد شدن باقی مانده غذای گربه‌تان نخواهید بود چون پوچ‌ها معمولا به اندازه تغذیه یک وعده پت دلبندتان طراحی شده‌اند. پت شاپ فودلی در قسمت دسته بندی غذای گربه، نمونه‌های اورجینال و باکیفیتی از پوچ گربه را در معرض فروش قرار داده است.

با توجه به دانش و تجربه کارشناسان متخصص عضو این پت شاپ، غذاهای مرطوب عملکردی عالی در بهینه‌سازی هیدراتاسیون بدن گربه‌ها دارند، همچنین اگر گربه شما شرایط پزشکی خاصی مانند مشکلات کلیوی و گوارشی دارد این غذاها می‌توانند پیشنهاد بهتری نسبت به غذاهای خشک باشند.

البته کیفیت نهایی پوچ گربه را درصد و میزان گوشت و مواد پروتئینه آن تعیین می‌کند. دلیل این امر در گوشت‌خوار بودن گربه‌ها است چرا که این حیوانات ملوس و جذاب بیشتر انرژی خود را از پروتئین ( به جای کربوهیدرات) بدست می‌آورند پس بهترین غذای مرطوب گربه خوراکی است که دارای کمترین مقدار کربوهیدرات و بیشترین میزان پروتئین و چربی‌های ضروری باشد.

راهنمای خرید پوچ گربه

نکته طلایی در رژیم غذایی گربه‌ها این است که غذای آن‌ها باید حاوی اسیدهای آمینه خاصی مانند تورین و آرژنین باشد زیرا گربه‌ها نمی‌توانند این اسیدها را در بدن خود سنتز کنند. این منابع غذایی فقط در گوشت یافت می‌شوند به همین علت است که کارشناسان فودلی تأکید دارند هنگام خرید پوچ گربه به ارزش غذایی محصول و اطلاعات مندرج درباره محتویات آن دقت کرده و از خرید پوچ‌های ارزان و فرموله شده با درصد بالای کربوهیدرات‌ها خودداری کنید.


مزایا و معایب پوچ گربه

قبل از اینکه بخواهید از خدمات مشاوره رایگان متخصصین و دامپزشکان حاضر در مجموعه فودلی برای تنظیم یک برنامه غذایی منحصربه‌فرد و مغذی برای گربه دلبندتان کمک بگیرید باید بگوئیم که طبق نظر کارشناسانه آن‌ها هنگام انتخاب بهترین پوچ گربه به عبارت «کامل و متعادل» روی لیبل محصول دقت کنید.

درج این عبارت یا مشابه آن به این معنی است که غذای مورد نظرتان حداقل منابع غذایی ضروری برای رشد و سلامت گربه شما را اعم از پروتئین، فیبر، ویتامین‌های ضروری مثل ویتامین آ، ای، سی، دی و ... دارد و با مواد معدنی کمیاب مانند کلسیم، فیبر، آهن، پتاسیم و غیره غنی شده‌است.

برندهای مختلف محصولات‌شان را با توجه به سیاست‌های تجاری خود بر اساس رده سنی، وزن، نژاد و شرایط خاص گربه‌ها دسته بندی می‌کنند اما اکثر آن‌ها علاوه بر پوچ گربه بزرگسال دارای پوچ گربه‌های کوچک نیز هستند. البته بعضی از این برندها مانند رویال کنین با وسواس بیشتری محصولات خود را رده بندی کرده‌اند به همین دلیل اگر دارای گربه نژاد خاص هستید غذاهای پوچ رویال کنین می‌تواند نیاز غذایی گربه‌تان را به بهترین شکل برطرف نماید.

فودلی تلاش کرده‌است تا مجموعه‌ای از محصولات برترین برندهای تولید کننده غذای گربه مانند رویال کنین، رفلکس، جوسرا، مفید، وودو، هپی کت و نوتری را در فروشگاه اینترنتی خود گرد هم بیاورد تا شما خریداران عزیز و صاحبان گربه‌های خانگی بتوانید خریدی امن، بی‌واسطه و آسان را تجربه کنید. این دپارتمان به منظور رفاه بیشتر حال‌تان امکان ارسال رایگان محصول خریداری شده در کمترین زمان را نیز فراهم کرده‌است.

پوچ‌های اورجینال موجود در بازار با طعم و مزه‌های متفاوتی مانند گوشت بره، مرغ، ماهی، بوقلمون، میگو و ... وجود دارند که بافت نرم، طعم لذیذ و عطر مطبوع آن‌ها هر گربه‌ای را به خوردن غذایش تشویق می‌کند. ترکیبات داخل پوچ گربه اکثرا به شکل نگینی شده، ریش شده و یا رست شده در مایعات مقوی هستند که این نوع طراحی خاص، خوردن این سوپ‌های خوشمزه را برای گربه‌ها راحت‌تر کرده‌است.

بد نیست بدانید که غذاهای پوچ نسبت به سایر محصولات غذایی گربه عمدتا از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما مجموعه فودلی به منظور حمایت از دوست داران حیوانات و با علم به شرایط نامساعد اقتصادی کشور تلاش کرده‌است تا تمام محصولات خود را با وسواسی کارشناسانه از میان معتبرترین برندهای جهان انتخاب کرده و نمونه‌های اورجینال آن را با قیمتی منصفانه و رقابتی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

برای سفارش محصول مورد نظر خود و یا دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، همین حالا می‌توانید از طریق شماره تلفن مستقیم 09107173727 با مشاوران فروشگاه تخصصی غذای حیوانات خانگی فودلی در تماس باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن