تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا سردار دیگری در راه است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

خبرگزاری تاس اعلام کرد که کسری طاهری به تیم زسکامسکو منتقل شده است.

 این خبرگزاری روسیه با اعلام این خبر نوشت: "کسری طاهری در مسابقات قهرمانی جام جهانی نوجوانان ۲۰۲۳ در چهار بازی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و به عنوان یکی از ستارگان تأثیرگذار تیم ملی ایران در این رقابت‌ها شناخته شد."



ایران در جام جهانی نوجوانان به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید و در این مرحله در ضربه‌های پنالتی به تیم ملی مراکش شکست خورد. این بازیکن فوتبال ۱۷ ساله، در مجموع در ۱۵ بازی با تیم ملی ایران شش گل زده و چهار پاس گل را هم برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده است.

تیم زسکا در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ روسیه قرار دارد و در دیدار بعدی قرار است مقابل اورنبورگ به میدان برود.

آیا جای سردار خالی خواهد ماند؟

کسری طاهری، همانند سردار آزمون، در پست مهاجم بازی می‌کند و همانند او، به لیگ روسیه پیوسته است. سردار سال‌ها در تیم‌هایی مانند روبین‌کازان، روستُف، و زنیت در روسیه بازی کرد و سپس به تیم‌های لورکوزن و سپس رم پیوست. حالا کسری طاهری نیز می‌تواند مسیری مشابه را طی کند و به عنوان ستاره بعدی تیم ملی فوتبال ایران شناخته شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 404]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن