تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814439052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای کامل برای خرید گریس بهران یاقوت ep 3


واضح آرشیو وب فارسی::



خرید گریس بهران یاقوت ep 3 به دلیل کمک به بهبود عملکرد و عمر مفید تجهیزات صنعتی می ‌تواند تصمیمی هوشمندانه باشد. در عصر صنعت حاکم بر تکنولوژی و ماشین ‌آلات پیشرفته، استفاده از مواد صنعتی با کیفیت و مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گریس بهران یاقوت یکی از محصولات با کیفیت بالا در دسته گریس‌ های صنعتی است که در انواع مختلف صنایع مورد استفاده قرار می ‌گیرد. قبل از خرید گریس بهران یاقوت بهتر است اطلاعات مختصری در مورد انواع مختلف این گریس و مزایا و معایب هر کدام کسب کنید با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی این موضوعات بپردازیم.

خصوصیات فنی گریس بهران یاقوت

گریس بهران یاقوت یک ماده روان کننده و محافظ برای قطعات ماشین‌ آلات است. این گریس دارای ویژگی‌ های فنی منحصر به فردی است که در بهبود عملکرد و عمر مفید تجهیزات صنعتی تاثیر گذار است. ویژگی‌ هایی همچون پایداری حرارتی بالا، مقاومت به فشار و ضربه و ویژگی ‌های آبکاری، این گریس را به انتخابی مناسب برای شرایط صنعتی تبدیل کرده است.

آشنایی با انواع گریس بهران یاقوت به شما کمک می کند تا هنگام خرید گریس بهران یاقوت ep 3 دچار تردید نشوید. اما بهتر است قبل از خرید با ویژگی های این گریس آشنایی کامل پیدا کنید.

انواع گریس بهران یاقوت براساس درجه سختی

بهران یاقوت دارای ۳ نوع گریس با درجه های سختی متفاوت است. درجه سختی یا NLGI نشان دهنده محافظت در برابر نفوذ آب یا آلاینده های جامد است. گریس های بهران یاقوت دارای درجه سختی ۱ و ۲ و ۳ هستند. همه گریس های بهران یاقوت برای ماشین آلات صنعتی بزرگ و تجهیزات سنگین که تحت فشار و شوک بالا قرار دارند مناسب هستند. این گریس ها با دارا بودن ویژگی هایی مثل مقاومت برابر آب، خوردگی و زنگ زدگی انتخاب مناسبی برای محیط های مرطوب هستند.

گریس بهران یاقوت درجه ۱ کمترین محافظت و گریس درجه ۳ بیشترین محافظت در برابر آب و آلاینده های جامد را دارد. از این رو از گریس بهران یاقوت ep 1 برای سیستم های متمرکز و از گریس بهران یاقوت ep 3 و ep 2 بیشتر برای سیستم های عمومی استفاده می شود.

طیف دمایی برای کارکرد بهینه این گریس ها بین منفی ۲۰ درجه تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد است. اما در صورتی که فرکانس روغن کاری تغییر کند، در دماهای بالاتر نیز به خوبی عمل می کند.

در نهایت، مهم ترین نکته این است که با توجه به نیازها و شرایط خاص کاربری خود، گریس بهران یاقوت را انتخاب کنید تا به بهترین شکل ممکن از آن بهره ‌مند شوید. در ادامه به بررسی مشخصات فیزیکی و شیمیایی انواع گریس بهران یاقوت می پردازیم.

جدول مشخصات انواع گریس بهران یاقوت

در جدول زیر مشخصات انواع گریس بهران یاقوت براساس پایه غلیظ کننده، نقطه قطره شدن، رنگ و نفوذ پذیری پس از کار آورده شده است.

مشخصات فیزیکی-شمیاییپایه غیظ کنندهنقطه قطره شدن(درجه سانتی گراد)رنگنفوذ پذیری پس از کار (۱/۰ میلی لیتر)
روش آزمون ASTM D566 ASTM D217
گریس بهران یاقوت درجه ۱صابون لیتیومی۱۹۰-۲۰۰کرم تا قهوه ای روشن۳۱۰-۳۴۰
گریس بهران یاقوت درجه ۲صابون لیتیومی۱۹۰-۲۰۰کرم تا قهوه ای روشن۲۶۵-۲۹۵
گریس بهران یاقوت درجه ۳صابون لیتیومی۱۹۰-۲۰۰کرم تا قهوه ای روشن۲۲۰-۲۵۰

مزایا و معایب گریس بهران یاقوت



اگرچه گریس بهران یاقوت جز انواع پر فروش برند بهران است و رضایت افراد زیادی را به خود جلب کرده است، اما معایبی نیز دارد. در ادامه به بررسی مزایا و معایب گریس بهران یاقوت می پردازیم.

مزایا گریس بهران یاقوت

پایداری حرارتی بالا: گریس بهران یاقوت با داشتن ماده افزودنی EP توانایی تحمل شرایط حرارتی بالا را داشته و در دماهای بالا عملکرد مناسبی دارد.

کاهش سایش قطعات: به دلیل وجود مواد ضد سایش در گریس بهران یاقوت ep 3 و چسبندگی عالی گریس به تجهیزات، طول عمر مفید قطعات ماشین افزایش می یابد.

مقاومت عالی در برابر آب و گرد و غبار: گریس های بهران یاقوت با دارا بودن درجه سختی NLGI و افزودنی EP مقاومت بالایی در برابر آب و آلاینده های جامد دارند.

معایب گریس بهران یاقوت

هزینه بالا: گریس بهران یاقوت ممکن است به علت کیفیت بالا و ویژگی ‌های منحصر به فرد، هزینه بیشتری نسبت به گریس‌ های معمولی داشته باشد.

بسته بندی گریس بهران یاقوت

بسته بندی گریس بهران یاقوت شامل چهار ظرف مختلف با توجه به نیاز مصرف کنندگان است که عبارتند از: بسته های 10 پوندی، 35 پوندی، 55 کیلوگرمی و نوع بشکه 180 کیلوگرمی می باشد. با توجه به نیاز خود می توانید موارد دلخواه را انتخاب و خریداری کنید.

نکات ذخیره ‌سازی و استفاده از گریس بهران یاقوت

برای حفظ کیفیت و عمر مفید گریس بهران یاقوت، بهتر است آن را در شرایط خنک و خشک نگهداری کرده و از تماس مستقیم با آب و گرد و غبار پرهیز کنید. تجارب و نظرات کاربران مختلف نشان می ‌دهد که خرید گریس بهران یاقوت ep 3 به عنوان یک انتخاب با ارزش در طولانی مدت بازدهی و عملکرد ماشین ‌آلات را بهبود می ‌بخشد.

روش‌ های خرید گریس بهران یاقوت ep 3

برای خرید انواع گریس بهران یاقوت می ‌توانید از دو روش مختلف استفاده کنید. اولین روش این است که به صورت مستقیم از نمایندگان محلی یا فروشندگان معتبر خرید کنید. دومین راه، استفاده از پلتفرم‌ های آنلاین است که می ‌توانید به راحتی اطلاعات محصولات را مقایسه کرده و بهترین قیمت را برای خرید به دست آورید.

فیدار اویل یکی از فروشگاه های خرید حضوری و غیر حضوری انواع روغن صنعتی و روغن گیربکس است. افراد ساکن تهران می توانند با مراجعه به فروشگاه حضوری فیدار اویل اقدام به خرید گریس بهران یاقوت ep 3 کنند و ساکنین سایر شهرها نیز می توانند با مراجعه به سایت فیدار اویل به نشانیfidaroil.com لیست قیمت انواع گریس بهران یاقوت را مشاهده و اقدام به خرید آن نمایند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن