تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"تحول در رهبری زنان دوومیدانی: واکنش سرپرست به انتخاب مجری صدا و سیما به عنوان نایب رئیس فدراسیون"


واضح آرشیو وب فارسی::

سرپرست فدراسیون دوومیدانی، در مورد انتخاب سرپرست نایب رئیسی زنان فدراسیون، که این سمت به عنوان حکم مجری تلویزیون برخی معرفی شده بود، اظهاراتی داشت. او اعلام کرد: "این انتخاب به دلیل شناخت کامل این فرد از ورزشکاران و شناخت ورزشکاران از او انجام شده است. همچنین او از مشکلات موجود در فدراسیون آگاهی دارد."



پس از استعفای نایب رئیس سابق فدراسیون، سرپرست فعلی، مهدی مبینی، روز گذشته سرپرست جدیدی را برای جایگزینی انتخاب کرد. در این راستا، زهرا محمودوند، که یکی از مجریان تلویزیون است، با حکم سرپرست فدراسیون، به عنوان سرپرست نایب رئیسی زنان منصوب شد.

مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی، در مورد انتخاب زهرا محمودوند به عنوان سرپرست نایب رئیسی زنان، به خبرگزاری ایسنا اظهاراتی کرد. او گفت: "یکسری شاخص‌ها را در نظر گرفتیم، اولین آنها تحصیلات بود. خانم محمودوند دارای دکترای مدیریت ورزش است. او ۱۴ سال سابقه اجرایی در صدا و سیما دارد و با وجود اینکه به عنوان مجری تلویزیون شناخته می‌شود، وی همچنان از بخش ورزشی خود آگاهی دارد و تاکنون بیگانه به ورزش نبوده است. از جمله دیگر شاخص‌ها، دوومیدانی بودن او بوده که به عنوان قهرمان سابق ۱۰۰ و ۴۰۰ متر کشور بوده و یک بار به اردوی تیم ملی دعوت شده است."

مبینی ادامه داد: "خانم محمودوند مدارک داوری و مربیگری در چند رشته ورزشی را نیز دارد و به عنوان یک انتخاب جدید، او به همراه با تحصیلات خود، خواستار جریان تازه در بخش زنان فدراسیون شد. او تاکید کرد که بخش زنان به عنوان یک حوزه مهم، نیازمند افراد مجرب و توانمند است، زیرا با توجه به قرار گرفتن در مسیر رشد، لازم است از نیروهای با تجربه استفاده شود. همچنین، با توجه به حضور در قهرمانی آسیا، انتخاب سریع نایب رئیس زنان ضروری بود تا حضور قوی در این رقابت‌ها داشته باشیم."

وی در خصوص محمودوند به عنوان مجری تلویزیون و شناخت او از دوومیدانی اظهار داشت: "او مجری تلویزیون است، اما با ورزشکاران آشناست و ورزشکاران هم او را می‌شناسند. او از مشکلات موجود در فدراسیون آگاهی دارد و در تماس با قهرمانان ما بوده است. برخی ماه دیگر، عملکرد او در این سمت قابل ارزیابی است."

در پایان، مبینی در پاسخ به سوال در مورد نحوه ادغام کارهای مجری تلویزیونی و نایب رئیسی زنان، گفت: "وی وقت بیشتری را بر روی نایب‌رئیسی می‌گذارد و به صورت پاره‌وقت با صدا و سیما همکاری خواهد داشت."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 432]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن