تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808210447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"ترک میدان توسط مربیان خارجی والیبال در ایران؟"


واضح آرشیو وب فارسی::

سخنگوی کمیته فنی والیبال درباره انصراف دو مربی خارجی از رهبری تیم ملی والیبال اظهاراتی داشت. او گفت: یکی از اعضای کمیته فنی در جلسه اعلام کرد که افرادی از داخل با این دو مربی صحبت کرده‌اند، اما اطلاعات کاملی در این خصوص نداریم تاکید کرد. در نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال، اعلام شد که دلایل نامعلومی باعث انصراف دو گزینه از چهار مربی مورد نظر برای سرمربیگری تیم ملی والیبال شده است. اسامی این دو مربی به شرح زیر هستند: ویتال هاینن، آنجلو لورنزوتی، سعید معروف و روبرتو پیاتزا. به گفته‌ها، برخی از افراد داخلی با این مربیان تماس گرفته‌اند و آنها را از هدایت تیم ایران به دلیل دلایلی نامعلوم منصرف کرده‌اند.



محمود افشاردوست در مورد تماس با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی والیبال به ایسنا گفت: این خبرها بیشتر شایعات هستند و من نمی‌توانم قطعی بگویم که این اتفاق افتاده یا نه. یکی از اعضای کمیته فنی در جلسه این موضوع را مطرح کرد که افرادی از داخل با این دو مربی صحبت کرده‌اند، اما من نمی‌دانم تا چه حد این اطلاعات قطعی است. امیدوارم این اخبار اشتباه باشد و چنین اتفاقی نیافتاده باشد چرا که این اتفاق نه تنها زیبایی ورزش و والیبال ما را کاهش می‌دهد، بلکه ما در جمع ۱۰ تیم برتر دنیا حضور داریم و چنین رفتاری مناسب نیست. امیدوارم این خبرها اشتباه باشند و با توجه به گزارشات و مذاکرات صورت گرفته، تصمیمی مناسب و منطقی گرفته شود.

در مورد گزینه‌های جدید سرمربیگری تیم ملی والیبال، افشاردوست اظهار کرد: فدراسیون در حال مذاکره با سه گزینه است و امکان مذاکره مجدد با نفرات قبلی نیز وجود دارد.

در خصوص نظر منفی شورای مشورتی و کمیته فنی برای سرمربیگری سعید معروف، افشاردوست گفت: سعید معروف یک سرمایه و اسطوره والیبال است و خدماتش به این ورزش کشور فراموش نشود. او از مرحله بازیکنی جدا شده و تصمیم گرفته به عنوان مربی کار خود را آغاز کند. او در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده و مدرسان نیز او را کاملاً تصدیق کرده‌اند. بنابراین، او همواره به عنوان یک سرمایه برای والیبال کشور مطرح است. اعضای شورای مشورتی و کمیته فنی با این موضوع مخالف نیستند و او را تایید می‌کنند، اما با توجه به شرایط خاص و خواسته‌های جامعه و هواداران والیبال، به سمت استفاده از مربیان خارجی هم تمایل داریم.

در پاسخ به سوال درباره اینکه چرا نام سعید معروف هنوز هم در لیست گزینه‌ها قرار دارد، افشاردوست گفت: این به این باز می‌گردد که حالا گزینه‌های داخلی هم برای والیبال در نظر گرفته شده‌اند.

درباره تاریخ مشخص شدن سرمربی تیم ملی، افشاردوست اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که در طی ۷، ۸ روز آینده سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 405]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن