تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798381914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیمپل شیت پلی اتیلن | کاربردها و مزایا


واضح آرشیو وب فارسی::

دیمپل شیت شانه تخم مرغی نوعی ورقه است که از پلی‌اتیلن تشکیل می‌شود و هدف اصلی آن زهکشی مایعات است. این وسیله به‌منظور پاک‌سازی آب از سطوح و دیوارها کاربرد دارد. درواقع، ساختار این ورقه شانه تخم مرغی به‌گونه‌ای است که در کنار تخلیه سطوح و دیوار، آب را به‌صورت موقت کنترل می‌نماید. امروزه، این محصول باضخامت‌های متفاوت در بازار موجود است و پروژه های مختلف با توجه به نیازهای خود از آن استفاده می کنند.

 

[caption id="attachment_8843" align="aligncenter" width="600"]
دیمپل شیت
دیمپل شیت[/caption]

جنس دیمپل شیت چیست؟

متریال‌ اصلی در ساخت این محصول پلی‌اتیلن است. پلی‌اتیلن مقاومت بسیار بالایی در برابر اسیدها و محلول‌های قلیایی و در نتیجه، شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که ساختار این محصول در مواجه با عوامل محیطی آسیب نمی‌بیند و برای مدت‌های طولانی ماندگار است. همچنین، پلی‌اتیلن در برابر حلال‌های روغنی مقاوم است و تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. تحقیقات متفاوت نشان داده‌اند که مقاومت کششی این متریال بسیار زیاد است و هرگز دچار آسیب‌های فیزیکی یا دفرمگی نمی‌شود. با توجه به این موارد، پلی‌اتیلن مطمئن‌ترین ماده‌ای است که در ساخت دیمپل‌ شیت ها به‌کار می‌رود.

دیمپل‌ها در کجاها به کار می‌روند؟

ورقه‌های دیمپل شیت به دلیل ساختاری که دارند در محیط‌های متفاوتی به‌کاربرده می‌شوند. ورق های شانه تخم مرغی در موارد زیر به‌کاربرده می‌شوند:

  • در برخی از پروژه‌ها نیاز به تخلیه آب از تونل، راه‌آهن، جاده‌ها و مترو است. در این شرایط، دیمپل‌ها به دلیل ساختاری که دارند مورداستفاده قرار می‌گیرند.
  • در برخی از پروژه‌ها، این ورقه‌ها در پایه‌های برج‌ها، مجتمع‌های تجاری و مجتمع‌های مسکونی به‌کاربرده می‌شوند.
  • گاهی نیاز به زهکشی در سقف‌هاست (به‌طور مثال در پروژه‌های ساخت روف گاردن) و در نتیجه، این ورقه‌ها می‌توانند پاسخگو باشند.
  • از ورقه‌های دیمپل می‌توان در مهاربند موقت و ادغام نهایی سازه‌ها استفاده کرد.

[caption id="attachment_8842" align="aligncenter" width="600"]
دیمپل شیت شانه تخم مرغی
دیمپل شیت شانه تخم مرغی[/caption]

آشنایی با مزایای دیمپل شیت

دیمپل‌ها به دلیل ساختاری که دارند، مزیت‌های زیادی را دل خود جای داده‌اند و همین امر باعث شده است که استفاده از آن‌ها مدنظر قرار گیرد. در ادامه، تلاش می‌کنیم اطلاعات کاملی را در مورد مزایای دیمپل‌ها در اختیار شما قرار دهیم:

سهولت تخلیه آب

اگر به دیمپل شیت نگاهی بیندازید، متوجه می‌شود که نقاط برجسته‌ای در سراسر این ورقه و جود دارد و دقیقاً شبیه یک شانه تخم مرغ است. این طراحی کارکرد خاصی دارد و به‌راحتی آب را از سطح تخلیه می‌کند. از طرف دیگر، برآمدگی‌ها مانند یک مانع عمل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که آب به‌صورت شلاقی یا با سرعت زیاد خارج شود و به سطوح دیگری که در مسیرش وجود دارد آسیب وارد کند.

عدم وجود مواد آلوده کننده

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است دیمپل شیت مورداستفاده قرار گیرد، عدم وجود مواد آلوده‌کننده در سطح آن است و در نتیجه، به محتوای آبی که از سطح خارج می‌شود، آسیب وارد نمی‌کند. همین امر باعث می‌شود که آب آلوده وارد محیط نشود و هرگز تهدیدی برای محیط‌زیست وجود نخواهد داشت. امروزه، طرفداران محیط‌زیست استفاده از دیمپل‌ها را گزینه مناسبی برای حفظ محیط‌زیست می‌دانند.

غیر قابل اشتعال

ازجمله مواردی که دیمپل شیت را به یک محصول ویژه برای کاربرد در پروژه‌های مختلف تبدیل کرده است، عدم اشتعال‌پذیری این محصول است. همان‌طور که می‌دانید شرایط محیطی هر پروژه با پروژه دیگر متفاوت است و گاهی شرایط به‌گونه‌ای است که ممکن است خطر اشتعال وجود داشته باشد. با توجه به این مسئله ویژگی غیرقابل اشتعال بودن دیمپل شیت باعث می‌شود کارفرمایان بدون نگرانی از محیطی که این ورقه در آن نگهداری می‌شود آن را به‌کار ببرند و همین امر امنیت را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

[caption id="attachment_8844" align="aligncenter" width="733"]
ورق دیمپل شیت
ورق دیمپل شیت[/caption]

مقاومت بالا در برابر فشار بتن

دیمپل‌ها مقاومت بسیار زیادی در برابر سازه‌های بتونی دارند و شاید بتوان گفت این امر یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن‌ها به شمار می‌رود. سازه‌های بتونی از جمله سازه‌های مهمی هستند که تقریباً در تمامی پروژه‌ها به‌نوعی با آن‌ها سروکار داریم. به همین دلیل، محصولات و قطعاتی که در پروژه‌ها به کار می‌روند باید دقیقاً با شرایط این سازه‌ها همخوانی داشته باشند. دیمپل‌ها ساختار بسیار قوی دارند و در برابر فشار بتن مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و در نتیجه، می‌توانند بدون نگرانی در طول پروژه کاربرد داشته باشند.

نصب سریع و آسان

از دیگر مزیت‌های بسیار مهم دیمپل شیت می‌توان به نصب سریع و آسان این ورقه‌ها اشاره کرد. برای نصب این ورقه به میخ و واشر مخصوص آب‌بندی نیاز داریم. این ورقه‌ها با استفاده از این ابزار به دیواره‌های گود یا تونل متصل می‌گردند. البته باید بدانید بااینکه گفته می‌شود نصب این ورقه‌ها ساده است، اما هرگز بدین معنا نیست که نیاز به تخصص ندارد. فردی که در پروژه‌ها مسئولیت نصب ورقه‌های دیمپل را دارد، باید از قبل در این زمینه آموزش‌دیده باشد و دیمپل‌ها را به شیوه‌ای اصولی به دیواره‌ها وصل کند. به‌طور مثال، یکی از نکاتی که در زمان نصب باید مدنظر قرار گیرد این است که سمت برآمده این ورقه باید به سمتی باشد که آب در جریان است.

آیا امکان قفل شدن ورقه‌های دیمپل وجود دارد؟

یکی از سؤالاتی که در زمان خرید دیمپل شیت پرسیده می‌شود در این زمینه است که آیا امکان قفل شدن ورقه‌های دیمپل وجود دارد؟! پاسخ به این سؤال مثبت است. طراحی ساختار این ورقه‌ها به‌گونه‌ای است که می‌توانند در هم قفل شوند و به‌صورت ساختاری یکسان در کنار یکدیگر قرار گیرند.

قیمت دیمپل شیت به چه موارد بستگی دارد؟

قیمت دیمپل شیت تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد. امروزه، این محصول در ابعاد و ضخامت‌های متنوع تولید می‌شود که هرکدام قیمت متفاوتی دارند. در نتیجه، شما باید ابتدا محصول موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس برای استعلام قیمت اقدام کنید.

نکات مهم در خرید ورقه‌های دیمپل شیت چیست؟

برای اینکه بتوانید بهترین ورقه‌های دیمپل را خریداری کنید، باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. اولاً، باید نیازهای پروژه به‌طور کامل موردبررسی قرار گیرد و سپس ورقه را بر اساس پروژه‌ای که تعریف‌شده است، خریداری نمایید. مسئله دیگر این است که شما باید قبل از خرید به مشخصات فنی ورقه توجه داشته باشید و محصولی باکیفیت بالا را خریداری کنید. به همین دلیل، مراجعه به مراکز معتبر ازجمله اموری است که باید مدنظر قرار گیرد.

برای خرید دیمپل شیت به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد دیمپل‌ها در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طور که متوجه شده‌اید خاصیت اصلی دیمپل‌ها زهکشی و خروج آب از سطح است. این محصول در ابعاد و ضخامت‌های متنوعی تولید می‌شود و باید با توجه به نوع پروژه بهترین نوع دیمپل انتخاب شود. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید دیمپل شیت هستید، می‌توانید به شرکت تولیدی عایق کار مراجعه نمایید. این شرکت خدمات گسترده‌ای دارد و محصولاتش را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید هر محصولی را که نیاز دارید تهیه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن