تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798607392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا فروش در سایت آمازون امکان پذیر است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

فروش در سایت آمازون، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین سایت‌‌های خریدوفروش دنیا‌،‌ بهترین روش برای کسب درآمد دلاری و سود بیشتر است. سایت آمازون متعلق به کشور آمریکاست؛ اما در بسیاری کشورهای دیگر از جمله ترکیه، امارت، ایتالیا، هلند، فرانسه، اسپانیا، هند، مکزیک، چین و ... نیز به‌صورت رسمی فعالیت می‌کند. باتوجه‌به تحریم‌های آمریکا، ایرانیان‌ نمی‌توانند از ایران برای فروش در آمازون اقدام کنند و با آی‌پی ایرانی اکانت فروشندگی بسازند. آن‌‌ها برای خرید از آمازون از طریق سایت آمازون امارات نیز باید از ‌وب‌سایت‌های شرکت‌های واسطه کمک بگیرند. در این مطلب قصد داریم درباره نحوه فروش محصول در سایت آمازون صحبت کنیم.



آشنایی شرایط فروش در سایت آمازون از ایران

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌های کسب درآمد دلاری، فروش در سایت معروف آمازون است؛ زیرا این سایت آمریکایی پتانسیل بالایی برای فروش کالاهای گوناگون دارد و بستری بسیار مناسب را برای سودآوری و کسب درآمد دلاری فراهم کرده است. باتوجه‌به قرارگیری ایران در لیست تحریم‌های آمریکا و سایت آمازون، هیچ یک از مردم مقیم ایران حتی از طریق سرورهای خارجی و با آی‌پی ایران اجازه ساخت اکانت فروشندگی در این سایت را ندارند. این محدودیت فقط برای افرادی است که در داخل ایران زندگی می‌کنند و برای ایرانیان مقیم در کشورهای دیگر برای فروش و خرید از آمازون امارات هیچ محدودیتی وجود ندارد.‌

کاربران ایرانی برای فروش در سایت آمازون باید دارای حساب بین‌المللی کردیت کارت یا دیبت کارت باشند. ارائه آدرس محل سکونت، صورت حساب بانکی، کارت شناسایی، وریفای شماره تماس، دریافت کد فیزیکال آمازون در آدرس و تماس تصویری برای حضور در مصاحبه از شرایط دیگر فروش محصول در آمازون است. ایرانیان برای افتتاح حساب بین‌المللی و دریافت کارت اعتباری باید به کشورهای همسایه سفر کنند. برای دریافت کردیت کارت نیز می‌توان در کشورهای همسایه شرکت ثبت کرد؛ البته شرکتی که ثبت می‌شود، باید دارای آدرس مشخص و در حال فعالیت باشد. نیروی کار آن نیز باید رسمی باشند.

به این نکته توجه داشته باشید که آدرسی که همان ابتدا به سایت آمازون ارائه می‌دهید، باید با آدرس محل سکونت و آدرس مندرج در کارت شناسایی مشابه باشد. در غیر این صورت امکان ساخت اکانت فروشندگی وجود ندارد‌. کد فیزیکال نیز به همان آدرس ارسال می‌شود و کاربر با وارد کردن این کد اکانت فروشندگی، تایید و وارد مرحله مصاحبه خواهد شد‌.



معرفی روش‌های فروش در سایت آمازون

برای فروش در آمازون می‌توان از روش‌های FBM و FBA استفاده کرد. در ادامه این بخش، ویژگی‌ها و امکانات هر یک از این روش‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

روش FBM یا Fulfilled By Merchat

روش FBM سریع‌ترین و آسان‌ترین روش برای فروش در سایت آمازون است و استفاده از آن به افراد مبتدی پیشنهاد می‌شود‌. در این روش تمام اقدامات مربوط به فروش محصولات بر عهده فروشنده است. در واقع فروشنده موظف است که محصولات بسته‌بندی‌شده را برای مشتریان خود ارسال کند و در آدرس مورد نظر به آن‌ها تحویل دهد. فروشندگان می‌توانند برای ارسال محصولات به مشتریان با یکی از شرکت‌های حمل‌ونقل همکاری کنند و هزینه ارسال بسته‌ها را از مشتریان دریافت کنند. از مهم‌ترین مزایای روش FBM می‌توان به مواردی مانند کنترل دقیق روی فروش و ارسال محصولات به مشتری، تعیین زمان ارسال محصولات توسط فروشنده، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و دریافت بازخوردهای مشتریان برای بهبود کیفیت خدمات فروش اشاره کرد.

روش FBA یا Fulfillment by Amazon

روش FBA به‌عنوان یکی دیگر از روش‌های فروش در سایت آمازون درست برعکس روش FBM است و به افراد مبتدی و تازه‌کار پیشنهاد نمی‌شود. در این روش انجام تمام اقدامات مربوط به بعد از فروش محصولات بر عهده سایت آمازون است. در واقع فروشنده بعد از ساخت اکانت فروشندگی در این سایت، محصولات خود را به انبار آمازون تحویل می‌دهد و با این کار سفارشات خود را برون‌سپاری می‌کند. در روش FBA فروشنده هیچ مسئولیتی در قبال بسته‌بندی و ارسال آن به آدرس مشتریان ندارد؛ زیرا این کارها بر عهده آمازون است. علاوه‌براین فروشنده در ارائه خدمات به مشتریان و رسیدگی به سوالات آن‌ها هیچ وظیفه‌ای ندارد. با استفاده از این روش خیالتان از بابت نهایی کردن سفارش‌ها و در دسترس بودن موجودی کافی برای محصولات راحت خواهد بود.

از مهم‌ترین مزایای استفاده از روش FBA می‌توان مواردی مانند کاهش هزینه‌های مربوط به بسته‌بندی محصولات و حمل‌ونقل آن‌ها، اطمینان از ارسال محصولات با بسته‌بندی‌های باکیفیت و ارسال سریع محصولات به آدرس مشتریان را نام برد. سایت آمازون به دلیل بالا بودن حجم فروش محصولات برای بسته‌بندی، حمل‌ونقل و ارسال آن‌ها به مشتری، قیمت‌های منصفانه‌تر و مناسب‌تری دارد. اگر این روش را برای فروش در سایت آمازون انتخاب کنید، هزینه بسته‌بندی، حمل‌ونقل و ارسال محصول به مشتری از سود فروشنده کسر می‌شود. آمازون هر دو هفته یک‌بار درآمد حاصل از فروش را با فروشندگان تسویه حساب می‌کند.

آشنایی با مراحل فروش در سایت آمازون

در بخش قبلی با روش‌های فروش در آمازون شامل روش FBM و روش FBA آشنا شدید.‌ در زمان باز کردن حساب در آمازون باید چند نکته را در نظر داشته باشید؛ این نکات عبارت‌اند از: باز نکردن حساب با آی‌پی ایران، خودداری از باز کردن همزمان چند اکانت فروشندگی، باز نکردن حساب با Vps، باز نکردن اکانت دوم در صورت بسته شدن اکانت‌ اول و باز نکردن حساب فروشنده با مدارک جعلی. برای فروش در سایت آمازون باید مراحل زیر را طی کنید.

مرحله ساخت اکانت فروشندگی

اولین مرحله از مراحل فروش در سایت معروف آمازون، ساخت اکانت فروشندگی یا همان حساب کاربری است. انجام این مرحله سخت نیست؛ فقط کافیست که ابتدا وارد سایت آمازون شوید و بعد از کلیک روی گزینه Sing up، ایمیل، شماره موبایل و پسورد خود را وارد و نوع اکانت فروشندگی خود را انتخاب کنید. فروشندگانی که قصد دارند در ماه، تعداد زیادی محصول را به فروش برسانند، باید روی گزینه professional یا فروشنده حرفه‌ای و فروشندگان دیگر نیز باید روی گزینه individual کلیک کنند. با تکمیل کردن اطلاعات شخصی، پذیرش توافق‌نامه، وارد کردن مشخصات کسب‌وکار و وارد کردن اطلاعات حساب بانکی، مرحله ساخت اکانت فروشندگی به پایان می‌رسد.

مرحله انتخاب و افزودن محصولات به سایت آمازون

یکی از مهم‌ترین مراحل فروش در سایت آمازون، مرحله انتخاب و افزودن محصولات و اطلاعات آن‌ها به این سایت است. وارد کردن کد جهانی یا UPC و تعداد موجودی محصولات در انبار برای افرادی که اولین بار قصد فروش در این سایت را دارند، الزامی است. محصولاتی مانند انواع خوراکی، کتاب‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم ورزشی و الکترونیک طرفداران بیشتری دارند.‌ با انتخاب این محصولات می‌توانید بازار هدف را برای خرید ترغیب کنید. با ورود به بخش Amazon seller central، کلیک روی گزینه Add a product،‌ وارد کردن نام محصول، ایجاد لیستینگ یا صفحه محصول و وارد کردن اطلاعات محصولات، مرحله انتخاب محصول نیز به پایان می‌رسد و وارد مرحله بعدی می‌شوید.



مرحله تنظیم شرایط و نحوه ارسال محصولات

در این مرحله، نحوه ارسال محصول توسط فروشنده مشخص می‌شود. فروشندگان یا می‌توانند خودشان ارسال محصولات را انجام دهند یا اینکه با ارسال محصولات به مراکز توزیع آمازون، انجام بسته‌بندی و ارسال محصولات به تمام نقاط جهان را نیز به سایت آمازون واگذار کنند‌. برای جلوگیری از بروز مشکل در این مرحله، حتما با قوانین و مقررات حمل‌ونقل بین‌المللی آشنا شوید و بازار هدف خود را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

مرحله فروش و طرح‌ریزی استراتژی تبلیغ محصولات

در آخرین مرحله فروش در سایت آمازون، با انتخاب عنوان مناسب برای محصولات و نوشتن توضیحات کامل، واضح و شفاف درباره آن‌ها مشتریان را برای خرید جذب کنید. استفاده از تبلیغات رایگان، تبلیغات پرداختی، شبکه‌های اجتماعی، بلاگ‌ها، طرح‌های تخفیفاتی و پیشنهاد ویژه به مشتریان نیز در موفقیت تبلیغات و افزایش فروش محصولات تاثیرگذار است. اگر قصد فروش و سودآوری بیشتری را دارید، با پرداخت هزینه‌های مورد نیاز، از قابلیت تبلیغات در سایت آمازون استفاده کنید‌. تشویق کاربران برای ثبت نظرات و دیدگاه‌ها و آنالیز کردن عملکرد در آمازون، آخرین اقداماتی است که فروشندگان برای افزایش فروش در آمازون انجام می‌دهند.

خرید از آمازون از طریق سایت آمازون امارات

در بخش‌های قبلی درباره مراحل فروش در سایت آمازون صحبت کردیم. در این بخش راجع‌به نحوه خرید از این سایت صحبت خواهیم کرد. خرید مستقیم از سایت آمازون نیز درست مانند فروش در این سایت به دلیل وجود تحریم‌ها برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست. ایرانیان برای خرید از آمازون امارات و دریافت سریع‌تر محصولات می‌توانند به سایت آمازون امارات مراجعه کنند. این سایت نیز یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین خاورمیانه است که متنوع‌ترین و جدیدترین محصولات اورجینال برندهای مطرح دنیا را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. محصولات خریداری‌شده بعد از یک تا چهارهفته به دست مشتری در ایران می‌رسند‌.

باتوجه‌به اینکه ایرانیان امکان خرید مستقیم از سایت آمازون امارات را نیز ندارند، می‌توانند از خدمات وب‌سایت‌های شرکت‌های معتبر واسطه استفاده کنند. آن‌ها باید لینک محصول مورد نظر را از آمازون امارات کپی و برای وب‌سایت شرکت واسطه ارسال کنند. وب‌سایت واسطه تمام مراحل مربوط به خرید محصولات انتخابی مشتری را انجام می‌دهد و سپس آن‌ها را در زمان مشخص‌شده به آدرس مشتری ارسال می‌کند. شرکت‌های معتبری که در زمینه خرید از سایت آمازون فعال هستند، معمولا هم در تهران و هم در شهر دبی امارات شعبه رسمی دارند‌. امکان ثبت سفارش از طریق مراجعه حضوری به دفاتر این نوع شرکت‌ها در دبی و تهران نیز برای خریداران سایت آمازون وجود دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن