تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798426858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه عواملی بر قیمت تتر تاثیر گذارند ؟


واضح آرشیو وب فارسی::



ارز دیجیتال تتر (USDT) به‌عنوان یک استیبل کوین شناخته می‌شود و تتر یک ارز دیجیتالی است که نوسانات قیمتی آن بسیار کم است و همواره با دلار آمریکا تنظیم می‌شود.

عوامل مختلفی بر قیمت تتر تأثیر دارند و درسته که ارزش USDT با دلار آمریکا پیوند خورده است اما از سمت دیگر در سال های اخیر قیمت دلار نمودار سینوسی شدیدی را تجربه کرده است.

این جمله درست است که تتر به عنوان یک ارز دیجیتال پایدار در مقابل تغییرات بازار ارزش خود را حفظ می کند اما ارزش پشتوانه ای آن مانند دلار آمریکا، می‌تواند تغییر کند و این امر بر قیمت تتر تأثیر گذار می باشد.

تغییرات قیمت (USDT) مانند سایر ارز های دیجتال می‌تواند تاثیر زیادی بر خرید و فروش آن داشته باشد، در ادامه این مطلب به برخی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این ارز دیجیتال و چگونگی تاثیر آن بر معاملات می پردازیم.

حفظ سرمایه با تتر

در سال های گذشته، با ظهور فناوری بلاکچین و ارز‌های دیجیتال، انتقال بازار‌های مالی جهانی را به یک انقلاب تکنولوژیکی شاهد بودیم. خرید ارز دیجیتال، به‌عنوان یک وسیله پرداخت نوین و یک روش سرمایه‌گذاری دیجیتال، به‌صورت گسترده در سراسر جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را برای افراد یا شرکت‌ها به ارمغان می‌آورد.

استیبل کوین تتر برای محافظت از سرمایه کاربران در برابر نوسانات بازار ایجاد شد و برای دستیابی به این هدف، ارزش تتر به دلار آمریکا، یک ارز فیات پایدار، وابسته است.

باید در نظر داشته باشید که خرید تتر با هدف سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و برای کسب سود از بازار نزولی توصیه می‌شود؛ ولی با وجود ابهام درونی این ارز دیجیتال و عدم دسترسی به تحلیل درست از قیمت آن، نمی‌توان آن را به‌عنوان رمزارزی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت پیشنهاد داد.

برای خرید ارز دیجیتال تتر در ایران می‌توانید از طریق قابل اعتماد‌ترین صرافی ارز دیجیتال اقدام کنید؛ به این منظور بعد از انتخاب صرافی مدنظر خود کافی است یکی از مواردی همچون ریال، کریپتو یا هر ارز قابل‌پرداخت دیگری را انتخاب کرده و با انتقال به‌ حساب صرافی، تتر موردنیاز خود را دریافت کنید.

بررسی تغییرات قیمت و روند خرید تتر در طول زمان

با وجود اینکه از Tether به‌عنوان ارز دیجیتالی محافظت شده از نوسانات مالی بازار یاد می‌شود؛ باید بدانید که نوسانات بازار به‌ صورت جزئی می‌توانند بر قیمت ارز دیجیتال در سرمایه‌گذاری و معاملات ارزی تاثیر داشته باشند.

در این راستا و برای تحلیل قیمت تتر می‌توان گفت، این استیبل کوین از زمان عرضه به بازار نوسان قیمتی نداشته است و بر پایه دلار آمریکا به‌ صورت یک ‌به ‌یک ارزش‌گذاری شده است؛ درواقع قیمت هر کوین تتر برابر با 1 دلار آمریکا می باشد.

با برسی تاریخچه نوسانات قیمت تتر، می‌توان گفت این ارز دیجتال تغییرات قیمتی زیادی نداشته، با این حال، ممکن است ارزش آن نوسانات جزئی را تجربه کند. این نوسانات معمولاً با تغییرات قیمت دلار آمریکا مرتبط هستند.

برسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت تتر

به دلیل اینکه ارزش تتر همواره با دلار برابر است، این رمزارز حجم معاملات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و امروزه تتر بعد از بیت کوین و اتریوم، به عنوان سومین رمزارز محبوب بازار کریپتو شناخته می‌شود.

هرگاه نقدینگی زیادی توسط کاربران یا شرکت‌های تأمین نقدینگی در بازارهای خرید ارز دیجیتال در جریان باشد، قیمت تتر با ثبات بیشتری قابل مشاهده خواهد بود. ارزش تتر می‌تواند نوسانات جزئی نسبت به قیمت دلار داشته باشد. تتر با ارزش 0.98 دلار کمترین قیمت و در بهترین حالت با قیمت 1.1 دلار معامله شده است.

قیمت تتر(Tether) که یک ارز دیجیتال پایه به پشتوانه دلار آمریکاست، تحت‌ تأثیر چندین عامل قرار می‌گیرد و در ادامه به معرفی و شرح برخی از این عوامل می پردازیم.

تاثیر عرضه و تقاضا بر قیمت تتر

اگر تقاضا برای تتر در صرافی ارز دیجیتال افزایش یابد و عرضه ثابت بماند، قیمت آن افزایش می یابد، واکنش تقاضا و عرضه در بازار تتر می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد.

تغییر ارزش سرمایه پشتوانه

هرگونه تغییردر قیمت ارزش پشتوانه، تأثیر مستقیمی بر قیمت ارز دیجیتال دارد. به‌عنوان‌مثال، اگر پشتوانه دلار ضعیف شود یا بحرانی برای نرخ این ارز پیش بیاید، ممکن است معاملات تتر نیز تحت‌تأثیر قرار گیرد.

تغییرات در بازار سایر ارز‌های دیجیتال

تغییرات در بازار سایر ارز‌های دیجیتال نیز می‌تواند تأثیری به روی قیمت ارز دیجتال تتر داشته باشند. اگر قیمت بیت کوین که یکی از ارز‌های دیجیتال محبوب است، به طور قابل ‌توجهی افزایش یابد، ممکن است تتر نیز به‌عنوان یک ارز دیجیتال دیگر تحت‌ تأثیر قرار بگیرد.

اخبار و رویداد‌های جهانی و اقتصادی

اخبار و اتفاقات در سیاست های مالی جهانی می تواند یکی از عوامل تاثیر گذار به روی قیمت ارز دیجیتال تاثیر گذار باشد، تحریم‌های اقتصادی، تغییرات در نرخ بهره، تحولات سیاسی و جنگ‌ها می‌توانند تأثیر مستقیمی روی بازار ارز‌های دیجیتال و قیمت آن‌ها داشته باشند.

معامله‌گران حرفه ‌ای برای تحلیل تتر، به‌طور مدام اخبار انتشاریافته مرتبط با این ارز دیجیتال را دنبال می‌کنند. اخبار منتشره راجع ‌به این رمزارز را، می‌توان از چند منظر مورد تحلیل و بررسی قرار داد. گاها برخی از سرمایه‌گذاران، اخبار دروغی را وارد رسانه‌ها می‌کنند تا میزان فروش تتر را افزایش دهند و خود با قیمت‌های پایین‌تر، به خرید آن اقدام می‌کنند.

انتشار اخبار منفی در مورد Tether می‌تواند باعث کاهش قیمت آن شود. به عنوان مثال، خبرهای مربوط به هک شدن Tether یا افزایش نظارت‌های مالی روی آن می‌تواند باعث ایجاد ترس و عدم اطمینان در بین سرمایه‌گذاران شود و باعث شود آنها Tether خود را بفروشند وعموما بازار با ریزش‌‌هایی مواجه می‌شود. پخش اخبار در کشور ایران و نوع بازخوردها، البته غالبا متفاوت است؛ چنان ‌که هرگاه احتمال رویدادهایی نظیر عدم توافقات بین‌المللی یا احتمال رویارویی مستقیم ایران و آمریکا قوت یابد، تقاضا برای خرید تتر به دلیل انتظار افزایش قیمت دلار افزایش یافته است.

تاثیر کارمزد صرافی ها در قیمت تتر

کارمزد صرافی‌های ارز دیجیتال یکی از عوامل مهمی است که کاربران هنگام انتخاب صرافی باید به آن توجه کنند. این کارمزدها می‌توانند بر قیمت رمزارزهای خریداری شده یا فروخته شده تأثیر مستقیم داشته باشند. به عنوان مثال، اگر صرافی‌ای کارمزد بالایی برای معاملات تتر دریافت کند، این امر می‌تواند منجر به افزایش قیمت تتر در آن صرافی شود.

باید بدانید که عوامل موثر بر قیمت و خرید تتر ممکن است پیچیده و متعدد باشند و به طور معمول، تحلیل دقیقی برای پیش‌بینی قیمت Tether نیاز است؛ همچنین ممکن است عوامل موثر در قیمت Tether در طول زمان تغییر کنند. برای اینکه بهترین تصمیم را برای زمان سرمایه‌گذاری در این بازار بگیرید، توصیه می‌شود بعد از تحلیل بازار، به مطالعه رویداد‌های جهانی و اقتصادی، مشاوره از متخصصان مالی و ارز‌های دیجیتال و درک کامل از ریسک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال، به‌عنوان یک سرمایه‌گذار اقدام کنید.

قوانین دولتی و قیمت تتر

قوانین دولتی می‌تواند بر قیمت تتر تأثیر گذار باشند، اگر دولت‌ها تتر را ممنوع کنند یا خرید و فروش آن را پیچیده کنند، تقاضا برای تتر کاهش می‌یابد و قیمت آن نیز کاهش می‌یابد. برعکس، اگر دولت‌ها تتر را بپذیرند یا خرید و فروش آن را آسان‌تر کنند، تقاضا برای تتر افزایش می‌یابد و قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

مروری بر خرید تتر: سرمایه‌گذاری مطمئن یا ریسک بزرگ؟

تتر یک ارز دیجیتال پایدار است که ارزش آن همیشه برابر با یک دلار آمریکا است. این امر آن را برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال دیگر در امان باشند، جذاب می‌کند. همچنین، تتر به دلیل مرتبط ‌بودن با دلار آمریکا، برای معاملات و تبادلات در صرافی‌ها استفاده می‌شود.

اما بااین‌حال نوسانات جزئی‌ می‌توانند روی قیمت این ارز دیجیتال، خریدوفروش و معاملات مربوط به آن تاثیر داشته باشند. در این مطلب علاوه بر تحلیل تتر و روش‌های سرمایه‌گذاری با استفاده از این رمزارز، به بررسی مهم‌ترین عوامل موثر در تعیین قیمت این ارز دیجیتال نیز پرداختیم. استفاده از یک صرافی معتبر مانند صرافی پی ام ایکس چنج برای خرید تتر می‌تواند امنیت معاملات شما در رابطه با این رمزارز را افزایش دهد.

قیمت تتر تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله احساسات کلی بازار، نقدینگی، مقررات و اخبار و رویدادها قرار دارد.

هنگام معامله با ارزهای دیجیتال، مهم است که از خطرات احتمالی آگاه باشید. تتر، یک ارز دیجیتال با ارزش ثابت، نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تتر ادعا می‌کند که هر توکن آن معادل یک دلار آمریکا است. با این حال، قیمت تتر در گذشته نوسانات قیمت داشته است، در سال 2021، قیمت تتر به 1.50 دلار و در سال 2022، به 0.90 دلار رسید.

تتر همچنین به دلیل عدم شفافیت در مورد ذخایر خود مورد انتقاد قرار گرفته است. این شرکت ادعا می‌کند که ذخایر خود را با دلار آمریکا و سایر دارایی‌های نقدی پشتیبانی می‌کند. با این حال، هیچ مدرک مستقلی برای تأیید این ادعا وجود ندارد.

خرید تتر از صرافی پی ام ایکس چنج

صرافی پی ام ایکس چنج یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است که امکان خرید، فروش و تبدیل انواع ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. یکی از ارزهای دیجیتالی که در این صرافی خرید، فروش و تبدیل می شود، تتر است.

چگونه از صرافی پی ام ایکس چنج تتر خریداری کنیم؟

خرید تتر از صرافی پی ام ایکس چنج بسیار ساده می باشد. برای این کار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به وب‌ سایت صرافی پی ام ایکس چنج مراجعه کنید.
  2. در بخش خرید، مقدار تتر مورد نظر خود را وارد کنید و روی گزینه مبادله کلیک کنید.
  3. شماره تماس خود را وارد کنید و با استفاده از کد ارسال شده، آن را تایید کنید.
  4. اطلاعات هویتی خود را به صورت کامل و صحیح وارد کنید.
  5. کارت بانکی خود را وارد کنید، با توجه به شبکه انتقال آدرس تتر خود را وارد کنید و از طریق درگاه پرداخت مقدار تتر مورد نظرتان را خریداری نمایید.

 
خرید تتر






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن