تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798431082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۰۷، هر از گاه با چالش‌ها و اختلافات داخلی روبرو بود.


واضح آرشیو وب فارسی::

یک بار دیگر، در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، ایران مقابل کره‌جنوبی به میدان رفت. این بار در منطقه آسیای جنوب شرقی، تیم ملی فوتبال ایران با ریسک قلعه‌نویی و بیرون‌کشیدن حسن رودباریان، هافبک تیم، و حضور وحید طالب‌لو در دروازه، موفق به پاسخگویی به تاکتیک‌های حریف نشد و بنابراین از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حذف شد.



همچنین، باید یادآور شد که با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور جلوگیری از تداخل با بازی‌های المپیک و جام ملت‌های اروپا، زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا از سال ۲۰۰۷ تغییر یافت و این رقابت‌ها از آن زمان در سال‌های فرد برگزار می‌شوند.

جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۰۷ در چهار کشور اندونزی، ویتنام، مالزی و تایلند برگزار شد. تیم ملی فوتبال ایران تحت رهبری امیر قلعه‌نویی در این رقابت‌ها شرکت کرد. این جام ملت‌ها یک سال بعد از جام جهانی آلمان برگزار شد. در آن زمان، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی آلمان عملکرد مطلوبی نداشت و این منجر به کنار گذاشته شدن برانکو ایوانکوویچ و استخدام امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی شد. اصطلاح "خرد جمعی" در آن روزها در محافل ورزشی به زبان آمد.

همچنین، قهرمانی باشگاه استقلال در لیگ برتر باعث شد تا امیر قلعه‌نویی به عنوان گزینه اصلی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال شود. این تغییرات مهم در فوتبال ایران نبود. کنار گذاشتن محمد دادگان از ریاست فدراسیون فوتبال به عنوان یک شخصیت پرحرف و تعیین محسن صفایی فراهانی به عنوان رئیس فدراسیون، با تشکیل کمیته انتقالی، از دخالت غیرورزشی در امور فوتبال جلوگیری کرد.

جالب بود که در این دوره جام ملت‌های آسیا، استرالیا نیز به عنوان عضو جدید AFC شرکت کرد. این تغییرات در دوره جام ملت‌ها، همچنین میزبانی مشترک این رقابت‌ها توسط چهار کشور، تازگی و جذابیت به این رخداد افزود.

تیم ملی ایران در مسابقات آسیا با تیم‌های ازبکستان، چین و مالزی در یک گروه قرار گرفت. در بازی اول، با وجود گل به خودی رحمان رضایی، تیم ملی با کمک به بازیکنان مانند سیدجلال حسینی و کاظمیان، موفق به کسب سه امتیاز شد.

در دیدار دوم مقابل چین، با اینکه تیم ایران با دو گل عقب افتاده بود، توانست بازی را به تساوی ۲-۲ برساند و با شکست مالزی به مرحله دور حذفی صعود کند.

با دوم شدن کره‌جنوبی در گروه، این تیم باز هم با ایران به مصاف هم رفت. بازی تساوی بدون گل در وقت معمولی و اضافه زمان به ضربه‌های پنالتی منتقل شد. در این مرحله، حسن رودباریان تعویض شد و تلاش‌های او نتواست به تیم کمک کند. در پنالتی‌ها، دروازه‌بان کره با مهار دو پنالتی از سوی بازیکنان ایران، مجوز صعود کره‌جنوبی به مرحله برتر را فراهم آورد و تیم ملی ایران از رقابت خارج شد.

پس از پایان مسابقات، امیر قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد. در این رقابت‌ها، با وجود حاشیه‌های زیاد، تیم ملی ایران با وجود ستارگان و لژیونرهای بسیار، با چند دستگی مواجه بود. گفته می‌شد که لژیونرها جداگانه تمرین می‌کردند و بازیکنان داخلی نیز با هم تمرین می‌کردند.

عراق در این دوره تیم شگفتی‌ساز شد و در نیمه‌نهایی موفق به حذف کره جنوبی شد. ژاپن نیز با پیروزی بر استرالیا یکی از مدعیان اصلی را حذف کرد، اما مقابل عربستان شکست خورد و عربستان برای ششمین بار به فینال راه یافت.

در فینال، عراق و عربستان به مصاف هم رفتند، و در رده‌بندی تمام‌شرقی، کره جنوبی و ژاپن به مصاف هم رفتند. عربستان با قهرمانی چهارم، رکورد ایران را شکست داد، اما عراق با پیروزی بر عربستان، قهرمان جام چهاردهم خود شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 485]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن