تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799621032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکسپرت یا ربات معاملاتی در فارکس


واضح آرشیو وب فارسی::

ربات معاملاتی فارکس یا اکسپرت، نرم‌افزارهایی هستند که برای انجام وظایف متنوع مانند تولید سیگنال‌های معاملاتی یا اجرای ترید خودکار طراحی می‌شوند. به‌طور عمده، این ربات‌ها با استفاده از زبان برنامه‌نویسی MQL برای نرم‌افزارهای متاتریدر ۴ و ۵ نوشته می‌شوند. اکسپرت‌های معاملاتی اگر با دقت و حرفه‌ای انجام شوند، استفاده موثری برای معامله‌گران، از مبتدی تا حرفه‌ای خواهند داشت. در این مقاله، تمام جوانب ربات‌ها در معاملات فارکس را بررسی می‌کنیم.



استراتژی اکسپرت چیست؟

استراتژی و نوع ربات فارکس (EA) مستقیماً به تیم سازنده ربات باز می‌گردد. استراتژی مورد ‌استفاده در روند کاری ربات، بستگی به تخصص تیم برنامه‌نویس و طراح دارد. بیشتر ربات‌های معامله‌گر به‌منظور استفاده در متاتریدر طراحی می‌شوند. هنگام خرید ربات، توضیحات محصول معمولاً شامل سیستم و استراتژی مورد استفاده می‌شود. اکسپرت ها از الگوریتم‌های ریاضی برای اجرای دقیق سفارشات خرید و فروش بهره می‌برند. این ربات‌ها اغلب از شاخص‌های فنی متعدد برای تحلیل بازار استفاده می‌کنند و براساس این تجزیه و تحلیل، تصمیم‌گیری و اجرای معاملات را انجام می‌دهند.

استراتژیهایمعاملاتی از شاخص‌های تکنیکال متعددی استفاده می‌کنند که اعمال میانگین متحرک، اندیکاتورها، روند و مومنتوم را شامل می‌شوند. به‌عنوان مثال، یک ربات معامله‌گر ممکن است از روش‌های ساده استفاده کند؛ مثلاً شروع معامله در صورت عبور میانگین متحرک ۱۰۰ از میانگین متحرک دوره‌ای ۲۰۰ به سمت پایین. این روش به‌عنوان یک استراتژی میانگین متحرک (MA) شناخته می‌شود و در معاملات به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. استراتژی اصلی اکسپرت براساس تحلیل لحظات خاص بازار به‌عنوان سیگنال معاملاتی متمرکز است. بدون شک، این رویکرد نسبت به تحلیل توسط تریدر، مزایای قابل‌توجهی دارد. نکته مثبت این استراتژی این است که اگرچه بازدهی و سودآوری آن ممکن است متفاوت باشد، اما می‌تواند بیشتر از معامله‌گری عادی باشد.

مزایای ربات معاملاتی فارکس

برای درک بهتر مزایا و معایب این ربات، پیشنهاد می‌شود استراتژی معاملاتی خود را با استفاده از زبان برنامه‌نویسی MQL به یک ربات تبدیل کنید. آنوقت خواهید دید این روش امکان اعمال دقیق استراتژی بدون تأثیر احساسات را فراهم می‌کند. امروزه استفاده از ربات‌ها به شدت گسترش یافته و در بین کاربران حرفه‌ای و مبتدی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. این پدیده ناشی از مزایای بی‌نظیری است که با استفاده از ربات‌ها فراهم می‌شود.

انجام کامل استراتژی معاملاتی بدون دخالت احساسات

ربات‌ها قادر به اجرای استراتژی‌های معین بدون تأثیر احساسات انسانی هستند که این ویژگی باعث اتخاذ تصمیمات صحیح و محاسباتی با مدیریت ریسک می‌شود.

کسب درآمد دائمی بدون تجربه زیاد

کاربران حتی بدون دانش گسترده در حوزه مالی می‌توانند از اکسپرت و ربات‌ها بهره‌مند شده و درآمد دائمی کسب کنند؛ زیرا ربات‌ها به‌طور خودکار و با دقت عمل می‌کنند.

امکان انجام معاملات ۲۴ ساعته

ربات‌ها بدون نیاز به استراحت یا تعطیلی، به‌صورت پیوسته قابلیت انجام معاملات در تمام ساعات را فراهم می‌کنند.

امکان انجام معاملات به‌طور همزمان روی همه جفت ارزها

اکسپرت این امکان را به کاربران می‌دهد که به‌صورت همزمان روی تمام جفت‌های ارزی معامله کند. این موضوع، افزایش دامنه ویژگی‌های معاملاتی را به ارمغان می‌آورد.

اجرای سریع دستورات معاملاتی

ربات‌ها به‌عنوان ابزارهای خودکار، دستورات معاملاتی را با سرعت بالا و بدون تأخیر اجرا می‌کنند که این امکان را به کاربران می‌دهند تا به‌سرعت به تغییرات بازار واکنش نشان دهند. مزایای ویژه ربات‌های حرفه‌ای توسط شرکت‌های معتبر عرضه می‌شود که این امر اطمینان از بهره‌وری و عملکرد بهینه این ابزارها را فراهم می‌کند.



معایب اکسپرت‌ها

استفاده از ربات در بازار فارکس مزایایی دارد؛ اما باید توجه داشت که برخی افراد سودجو ممکن است ربات‌های کلاهبردار را به بازار عرضه کنند. این مشکل ممکن است نظر کاربران را نسبت به ربات‌ها تحت تاثیر قرار دهد. همچنین با توجه به اینکه ربات‌ها ممکن است گاها دچار مشکلات فنی شوند، بهتر است به طور مداوم بر عملکرد آن‌ها نظارت داشته باشید.

ارزیابی ربات‌های فارکس

معمولاً ربات‌های معامله‌گر اکسپرت با استفاده از متاتریدر مورد بررسی و آزمایش قرار می‌گیرند. شرکت‌های فعال در این زمینه نتایج و عملکرد ربات‌ها را در سایت‌هایی مانند MYFXBOOK به نمایش می‌گذارند. به‌عنوان مثال، ربات هرمس نشان‌دهندهٔ عملکرد بسیار موفقی بوده و سودآوری مناسبی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورده است. انتخاب اکسپرت باید با اهداف مالی و استراتژی معاملاتی شما هم‌خوانی داشته باشد. همچنین، لازم است به معیارهای متعددی توجه کنید تا اطمینان حاصل شود که ربات مناسبی را انتخاب کرده‌اید.

روش های بررسی اکسپرت سودده

برای تهیه یک ربات مناسب، ابتدا باید از مدیریت ریسک مطمئن شده و عملکرد آن را با معیارهای زیر بررسی کنید:

نسبت معاملات سودآور به کل معاملات: بررسی کنید که معاملات توسط ربات نسبت به کل معاملات انجام شده سودآور، چقدر بوده‌اند.

میزان سودآوری: ارزیابی کنید که ربات چقدر سودآوری را به‌دست آورده و درصد سود نسبت به سرمایه اولیه چقدر است.

نسبت سود به ضرر: تحلیل کنید که در مقایسه با معاملاتی که ضررده بوده‌اند، چه میزان از معاملات سودآور بوده‌اند.

برای انجام این ارزیابی‌ها، اگر از پلتفرم معاملاتی متاتریدر استفاده می‌شود، به قسمت "Strategy Tester" در بخش بالا رفته و در این قسمت، ربات معاملاتی یا استراتژی را تست کنید‌. با این اطلاعات، می‌توانید ربات را بهینه‌تر کرده و امکانات مناسبی برای بهبود عملکرد و افزایش سودآوری فراهم کنید.



سخن پایانی

در این مقاله ربات‌های معامله‌گر فارکس را معرفی کردیم که نرم‌افزارهایی هستند که به زبان برنامه‌نویسی MQL برای پلتفرم متاتریدر نوشته می‌شوند. آن‌ها به‌صورت کاملاً خودکار ترید انجام می‌دهند. شما فقط در تدوین استراتژی نقش دارید و بعد از تبدیل استراتژی به ربات، ترید بدون دخالت انسانی انجام می‌شود. از مزایای دیگری که دارد، این است که اکسپرت می‌تواند روی تمام جفت ارزها معامله کند. کارگزاری آمارکتس با ارایه بهترین خدمات، پشتیبانی و تجربه کاربری، امکان افتتاح حساب معاملاتی را به شما می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از مشاوران و پشتیبانان این مجموعه کمک بگیرید.


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن