تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیست قیمت انواع دستگاه تصفیه هوا در سایت ایمالز


واضح آرشیو وب فارسی::

آلودگی هوا معضل بسیار بزرگیست که امروزه همه جوامع بشری را تهدید می‌کند. با بزرگ‌شدن شهرها و ساخت کارخانه‌های بیشتر، روز به روز بر تعداد آلاینده‌ها نیز افزوده می‌شود که درنهایت تنفس را مخصوصاً برای سالمندان و بیماران مشکل‌تر می‌کند. در اینجاست که ضرورت استفاده از دستگاه‌های فیلترینگ هوا به خوبی احساس می‌شود. جالب است که بدانید لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا باتوجه به عوامل مختلفی مانند پوشش فضا، برند، نوع فیلترها و … تعیین می‌شود که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:




معرفی انواع دستگاه تصفیه هوا

دستگاه‌های تصفیه هوا یک انتخاب خوب و الزامی برای رفع آلودگی هوای محیط هستند. باتوجه به کاربرد گسترده این دستگاه‌ها مدل‌های مختلفی از آن‌ها طراحی و تولید شده است که باتوجه به ویژگی هر کدام می‌توانید بهترین گزینه را برای فضای خود انتخاب و خریداری کنید. درنظر داشته باشید که لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا با توجه به مدل و نوع برند آن‌ها متفاوت است. در ادامه دسته‌بندی این دستگاه‌ها را باتوجه به فضای کاربری بررسی می‌کنیم:

خرید و لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا خانگی ارزان

دستگاه تصفیه هوا رومیزی

دستگاه‌های تصفیه هوا رومیزی عمدتاً با استفاده از فیلترهای HEPA برای حذف ذرات معلق، مانند گردوغبار و الرژن‌ها، ساخته می‌شوند؛ همچنین برخی از آن‌ها دارای فیلترهای فعال کربن هستند که به حذف بوهای ناخوشایند و گازهای آلاینده کمک می‌کنند. ابعاد کوچک و قابلیت قرارگیری این دستگاه‌ها بر روی میز، آن‌ها را مناسب استفاده فضاهای کوچک مانند اتاق‌ خواب یا اتاق کودک کرده است.

دستگاه تصفیه هوا ایستاده

باتوجه به اینکه دستگاه‌های تصفیه هوای ایستاده، از نمونه‌های رومیزی بزرگترند؛ بنابراین می‌توان از آن‌ها در فضاهای بزرگتری مانند ساختمان‌های چند طبقه، ادارات، مجتمع‌های تجاری تفریحی و … استفاده کرد. در ساخت آن‌ها نیز همانند سایر دستگاه‌ها از فیلترهای HEPA برای حذف ذرات معلق و فیلترهای فعال کربن برای کنترل بوها و گازهای آلاینده استفاده شده است. در لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا ایستاده، مدل‌هایی که سیستم‌های پیشرفته‌تر و سنسورهای هوشمند دارند، گران‌تر اما کاربردی‌تر هستند؛ چراکه این دستگاه‌ها علاوه بر تصفیه هوا اغلب دارای قابلیت‌هایی نظیر پخش بخار آب و رطوبت در فضا نیز هستند.

دستگاه تصفیه هوا همراه یا گردنی

همان‌طور که از نام این دستگاه‌ها مشخص است، روی یقه لباس یا به‌صورت آویز گردنی نصب می‌شوند تا آلودگی‌های هوا را برای تنفس بهتر فرد فیلتر کنند. معمولاً این دستگاه‌ها برای افراد مسن، بانوان باردار، کودکان و افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند آسم و بیماری‌های قلبی عروقی مناسبند.

دستگاه تصفیه هوا اتوموبیل

دستگاه‌های تصفیه هوای اتومبیل یکی‌دیگر از انواع دستگاه‌های فیلترینگ هوا هستند که به‌دلیل قرارگیری در نزدیکی سیستم تهویه هوا خودرو، ابعاد کوچک و جمع‌وجوری دارند. بعضی از مدل‌های این دستگاه‌ها نمایشگرهای کوچکی دارند که وضعیت کیفیت هوا را نشان می‌دهند. به‌طورکلی نصب و استفاده از این دستگاه‌ها می‌تواند به بهبود کیفیت هوای داخل اتومبیل و کاهش آلودگی هوا کمک زیادی کند.


 



لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا

یکی‌دیگر از فاکتورهای دسته‌بندی و قیمت‌گذاری فیلترهای تصفیه هوا برندهای این دستگاه‌هاست. شیائومی، ایستکول، گرین و سامسونگ ازجمله بهترین و پرطرفدارترین برندهای دستگاه‌های تصفیه هوا هستند. در ادامه لیست قیمت این دستگاه‌ها را بر اساس برند بررسی می‌کنیم:

قیمت دستگاه تصفیه هوا شیائومی

شیائومی یکی از بهترین برندهای دستگاه فیلتراسیون هواست که به‌دلیل استفاده از به‌روزترین قطعات فیلترینگ هوا، حالت عملکرد هوشمند، نظارت بر کیفیت هوا و بررسی نرخ تحویل هوای پاک، عملکرد خوب و قابل‌قبولی دارد. با استناد به سایت ایمالز قیمت دستگاه تصفیه هوا شیائومی باتوجه به کاربرد و ویژگی‌های هر مدل بین ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تا ۶۰ میلیون تومان اعلام شده است.

لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا ایستکول

ایستکول برند نام آشنای دیگری در زمینه طراحی و تولید دستگاه تصفیه هوا است که به دلیل کیفیت ساخت قطعات و مونتاژ و همچنین استفاده از بهترین فیلترها، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. قیمت دستگاه تصفیه هوا ایستکول با توجه به ویژگی‌ها و مزایای هر مدل در سایت ایمالز از حدود ۵ میلیون و ‌۹۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. قیمت مدل‌های مختلف با توجه به ویژگی‌های شاخص هریک متفاوت خواهد بود.

قیمت دستگاه تصفیه هوا پارس خزر

پارس خزر یکی‌دیگر از بهترین و مناسب‌ترین برندهای دستگاه تصفیه هواست که با استفاده از فیلترهای مرغوب ذرات معلق موجود در هوا و بوهای نامطبوع را حذف می‌کند. برای مشاهده دقیق لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا پارس خزر می‌توانید به سایت ایمالز مراجعه کنید؛ اما به‌صورت حدودی قیمت مدل‌های این برند از حدود ۴ میلیون تومان شروع و در مدل‌های پیشرفته‌تر با قیمتی حدود 12 میلیون عرضه می‌شود.

قیمت دستگاه تصفیه هوا سامسونگ

برند سامسونگ نیز از آن دست برندهایی است که محصولات آن نیازی به تعریف و معرفی ندارد؛ چراکه که کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است. قیمت دستگاه تصفیه هوا سامسونگ در سایت ایمالز برای نمونه‌های موجود بین ۱۹ میلیون و ۹۸۰ هزار تا ۳۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.




سایر عوامل مؤثر بر قیمت دستگاه‌های تصفیه هوا

علاوه بر برند و اندازه پوشش دستگاه‌ها برای فضاهای مختلف، عوامل دیگری نیز بر لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا اثر دارند که لازم است در هنگام خرید، همه این عوامل را درنظر بگیرید و متناسب با آن بودجه خود را تنظیم کنید. در ادامه این عوامل را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • نوع فیلترها: وجود فیلترهای پیشرفته، مانند HEPA یا فعال‌کربن، می‌تواند قیمت را افزایش دهد.
  • توان و عملکرد: قدرت تصفیه هوا و ویژگی‌های اضافی مانند سرعت تصفیه، حسگرها و کنترل از راه دور، ممکن است تأثیر گذار باشند.
  • ویژگی‌های اضافی: وجود ویژگی‌هایی مانند حالت خواب، نمایشگر LED یا امکان اتصال به اینترنت نیز می‌تواند قیمت را افزایش دهد.

کدام برند دستگاه تصفیه هوا بهتر است؟

شیائومی، ایستکول، گرین، سامسونگ، کارچر، جی پلاس، فیلیپس و امریک ازجمله بهترین برندهای دستگاه فیلترینگ هوا هستند که مدل‌های هر یک از این برندها ویژگی‌ها و کارایی‌های مخصوص به خود را دارند. برای آنکه بتوانید بهترین گزینه را خریداری کنید، لازم است که در ابتدا نیازها و اولویت‌های خود را درنظر بگیرید و سپس از طریق سایت ایمالز لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا را بررسی کنید؛ بدین‌ ترتیب خریدی خوب، آسان و باصرفه خواهید داشت. ازنظر شما بهترین برند دستگاه‌های تصفیه هوا کدام است؟چرا؟






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن