تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816088566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب پرده با رنگ‌های زنده برای ایجاد فضایی شاد و آرامش بخش


واضح آرشیو وب فارسی::


انتخاب رنگ مناسب برای پرده‌ها، یکی از مهمترین عواملی است که بر زیبایی و آرامش فضای داخلی محیط  تأثیر می‌گذارد. رنگ پرده‌ها می‌تواند تأثیر مستقیمی بر نورپردازی، اندازه و احساسات کلی اتاق‌ها داشته باشد. برای انتخاب رنگ مناسب، ابتدا باید با سبک و معماری داخلی خانه خود آشنا شوید. اگر منزل شما طراحی مدرنی دارد، انتخاب رنگ‌های ساده، نود و نیمه تیره مانند سفید، کرم، خاکستری و مشکی می‌تواند به طراحی شیک و یونیک شما کمک کند. به طور مثال انتخاب رنگ کرم برای پرده زبرا بسیار گزینه مناسبی بوده و جلوه زیبایی به اتاق می‌بخشد. اما اگر منزل شما سبک کلاسیک دارد، انتخاب رنگ‌های غنی و روشن مانند طوسی، زرشکی یا آبی پررنگ کمک می‌کنند تا جلوه‌ی شیک و دلنشینی را به فضا ببخشند. همچنین، در نظر داشته باشید که رنگ پرده‌ها باید با دیگر عناصر دکوری مانند رنگ دیوارها، فرش و مبلمان هماهنگ باشد. همچنین، در نظر بگیرید که رنگ‌ها باید قابلیت فیلتر کردن نور را داشته باشند. در نهایت، انتخاب رنگ پرده‌ها باید با سلیقه شما همخوانی داشته باشد و به شما احساس راحتی و خوشایندی بدهد.

رنگ‌هایی که خانه شما را مدرن می‌کند!

برای ایجاد سبکی مدرن در دکوراسیون خانه، انتخاب رنگ درست، نقش مهم و کلیدی دارد. در ادامه تعدادی از بهترین رنگ‌ها که برای پرده مدرن گزینه مناسبی هستند را ذکر کرده‌ایم:

 

رنگ کرم

 رنگ کرم یک رنگ آرام و روشن است که به فضا حس گرما و آرامش می‌بخشد. این رنگ با رنگ دیوارها و سایر عناصر دکوری سبک مدرن هماهنگی زیبایی دارد و می‌تواند به طراحی داخلی یک منزل مدرن حس دلنشین و دوست‌داشتنی را بدهد.

رنگ سفید

سفید یک رنگ خنثی و پاکیزه است که باعث ایجاد حس فضای بزرگتر و روشن می‌شود. انتخاب پرده‌های سفید برای منزل‌های سبک مدرن به فضا جلوه‌ی مینیمال و شیکی می‌بخشد و با سایر رنگ‌ها به راحتی ترکیب خواهد شد.

ابی کم رنگ

 رنگ ابی کم رنگ یا آبی پاستل، یک رنگ مناسب برای پرده‌های سبک مدرن است. این رنگ باعث ایجاد حس آرامش و سرشار از انرژی می‌شود. می‌توانید از نقاط قوت این رنگ برای اضافه کردن حسی زنده و جذاب به فضا استفاده کنید.

خاکستری کم رنگ

خاکستری کم رنگ یک رنگ نیمه تیره و متعادل است که به فضا حس زیبایی و الگویی ساده می‌بخشد. این رنگ به طور عمومی با سبک مدرن هماهنگی خوبی دارد و می‌تواند به فضا جلوه‌ی شیک و مدرنی ببخشد.



رنگ لیمویی

 لیمویی یک رنگ شاد و پرانرژی است که به محیط جلوه‌ی تازگی و شادابی می‌بخشد. این رنگ با سبک مدرن هماهنگی زیبایی دارد و می‌تواند به طراحی داخلی مدرن جلوه‌ی جذابی ببخشد. رنگ لیمویی به عنوان یک رنگ برجسته در الگوها یا تزئینات استفاده شود. اگر سبک خانه‌ای خلوات یا ساده‌ای دارید، پرده لوردراپه لیمویی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

ترکیب رنگ خاکستری و لیمویی

ترکیب رنگ خاکستری و لیمویی می‌تواند به عنوان یک ترکیب رنگی تعادل‌بخش و شیک برای پرده مدرن استفاده شود. می‌توانید از رنگ خاکستری برای پایه پرده استفاده کرده و در الگوها یا تزئینات آن از رنگ لیمویی به عنوان یک رنگ برجسته بکار ببرید. این ترکیب می‌تواند به تنظیمات داخلی فضا جلوه‌ی مدرنی بدهد و همزمان حس دلنشینی به فضا اضافه کند.

ترکیب رنگ طوسی و کرم

ترکیب رنگ طوسی و کرم می‌تواند به عنوان یک ترکیب رنگی زیبا و متعادل برای پرده مدرن استفاده شود. می‌توانید از رنگ طوسی برای پرده استفاده کنید و در جزئیات ریز آن از رنگ کرم به عنوان یک رنگ کمکی یا اشکال برجسته استفاده نمایید.

رنگ پرده مناسب برای سبک کلاسیک

اگر منزل شما سبک دکوراسیون کلاسیکی دارد، بهتر است برای انتخاب رنگ پرده دقت بالایی به‌خرج دهید. در ادامه تعدادی از رنگ‌هایی که اغلب برای پرده کلاسیک در نظر می‌گیرند را برای شما ذکر می‌کنیم:

رنگ زرشکی

 زرشکی یک رنگ گرم و غنی است که به فضا حس لوکس و شکوه می‌بخشد. این رنگ با سبک کلاسیک هماهنگی بسیار خوبی دارد و به فضا جلوه‌ی اشرافی و مجللی می‌دهد.

رنگ طلایی

 طلایی یک رنگ پرطرفدار و درخشان است که به محیط خانه حس روشنایی و بزرگی انتقال می‌هد. این رنگ با سبک کلاسیک به خوبی ترکیب شده و می‌تواند به طراحی داخلی یک منزل کلاسیک جلوه‌ی نفیس و زیبایی بدهد.

رنگ نقره‌ای

 نقره‌ای یک رنگ سرد و اما فوق جذاب است که به فضا جلوه‌ی شیک و اصالت می‌بخشد. این رنگ با سبک کلاسیک هماهنگی زیبایی دارد همچنین به طراحی داخلی خانه کلاسیک حس دلنشینی خواهد داد. شما می‌توانید این رنگ را حتی برای پرده اداری نیز استفاده کنید.

رنگ قهوه‌ای

 قهوه‌ای یک رنگ گرم و طبیعی است که به فضا حس گرمای خانگی و راحتی انتقال می‌دهد. این رنگ با سبک کلاسیک هماهنگی بسیار خوبی دارد و به طراحی داخلی منزل جلوه‌ی دلپذیر و آرامش‌بخشی می‌دهد.

رنگ آبی فیروزه‌ای

 آبی فیروزه‌ای یک رنگ آرام و خنثی است که به فضا حس صلابت و زیبایی می‌بخشد. این رنگ با سبک کلاسیک هماهنگی زیبایی دارد و می‌تواند به طراحی داخلی  کلاسیک جلوه‌ی شیک و یونیکی دهد.

رنگ سبز

سبز یک رنگ طبیعی و آرام است که به فضا حس تازگی و زنده‌ می‌بخشد. این رنگ با سبک کلاسیک هماهنگی بسیار خوبی دارد و به طراحی داخلی خانه کلاسیک جلوه‌ی زیبا و متعادلی خواهد بخشید.

ترکیب رنگ سرمه‌ای و سفید

ترکیب رنگ سرمه‌ای و سفید به عنوان یک ترکیب رنگی زیبا و سلطنتی برای پرده کلاسیک استفاده می‌شود. شما می‌توانید از رنگ سفید برای پرده اصلی یا زیرین  استفاده کرده و در جزئیات، الگوها و تزئینات آن از رنگ سورمه‌ای به عنوان رنگ مکمل بکار ببرید.

ترکیب رنگ کرم و سفید

ترکیب رنگ کرم و سفید در طراحی کلاسیک، به دلیل ظاهری زیبا و زنده، استفاده شایعی است. این نوع ترکیب خانه شما را مجلل کرده و حس دلنشینی هدیه می‌دهد. این رنگ نه تنها شما را هیچوقت خسته نکرده بلکه با تمامی رنگ بندی وسایل خانه هماهنگی دارد.

پایان بندی

در نهایت، همیشه بهتر است با توجه به ترکیب عوامل مهمی مانند نورپردازی، اندازه اتاق و سلیقه شخصیتان، رنگ پرده را انتخاب کنید. همچنین، شما می‌توانید برای تنوع از الگوها و طرح‌های مختلف برای پرده‌ها استفاده کنید. استفاده دو یا حتی چندین رنگ برای پرده به خانه شما حس نشاط و سرزندگی می‌بخشد. فراموش نکنید قرار نیست از مد خاصی پیروی شود؛ سلیقه خود را در اولویت قرار داده و بعد با توجه به رنگ بندی دیوار و کفپوش رنگ دلخواه خودتان را انتخاب کنید. حال اگر برای انتخاب رنگ پرده دو دل بوده و نیاز به مشورت با افراد مجرب دارید، مجموعه ویستا با سابقه بالا در فروش پرده‌های خانگی و اداری می‌توانند بهترین مشاوره را به شما دهند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن