تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816088483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چطوری بلیط ارزان تهران مسکو خریداری کنیم


واضح آرشیو وب فارسی::

با خرید بلیط تهران مسکو، به بزرگ‌ترین کلان‌شهر اروپا با تاریخی غنی در سطح جهانی سفر خواهید کرد. موزه‌ها، قصرهای خیره‌کننده، طبیعت منحصربه‌فرد و مسحورکننده مسکو، گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می‌کند. گشت‎ و گذار و بازدید از جاذبه‎های گردشگری در مسکو، سفری رویایی و خارق‎العاده را برای شما رقم می‌زند. کلان‎شهر مسکو، علاوه‌بر مرکز سیاسی روسیه، به‎عنوان پرجمعیت‎ترین شهر و پایتخت صنعتی، فرهنگی، علمی و آموزشی این کشور محسوب می‎شود. مسکو به‎عنوان قلب روسیه، نقش مهم و اساسی در توسعه این کشور داشته است.



رزرو بلیط تهران مسکو

کشور بزرگ و قدرتمند روسیه، شهر تزارهای افسانه‌ای، شهر لوتستوی و داستایوفسکی، میدان سرخ، اماکن تاریخی و ایستگاه‏های مترو دیدنی از مهم‎ترین مقاصد گردشگری روسیه خواهند بود. برای تهیه بلیط تهران مسکو، کافی است به یک وب‌سایت معتبر مراجعه کنید و با واردکردن اطلاعات مبدا، مقصد، تاریخ رفت‌ و برگشت و تعداد مسافر با فهرستی از بلیط‎های متنوع روبه‎رو شوید. در وب‎سایت فروش اینترنتی بلیط می‎توانید بلیط خود را در هر ساعتی از شبانه‎روز تهیه نمایید. همین‎طور با استفاده از فیلترهای موجود در آن، مانند بلیط چارتری و لحظه آخری، برای خرید بلیطی ارزان و مقرون به‌صرفه کمک بگیرید. همچنین می‎توانید با رزرو همزمان بلیط هواپیما و رزرو هتل در مسکو، هزینه کمتری پرداخت کنید.

 

خرید ارزان بلیط هواپیما تهران مسکو

سفر به مسکو به وسیله هواپیما، سفری راحت و سریع را برای شما فراهم می‎کند. ممکن است خرید بلیط هواپیما، نیاز به صرف هزینه بالایی داشته باشد؛ اما ترفندهایی وجود دارد که خرید ارزان بلیط هواپیما را به مقصد مسکو، امکان‎پذیر خواهد کرد که در ادامه به آن‎ها می‎پردازیم.

 

فصل مناسب

بهترین فصل سفر به کشور سردسیر روسیه و پایتخت آن شهر مسکو، فصل تابستان است؛ چراکه هوا مطبوع و دل‌پذیر خواهد بود و گردشگری و بازدید از جاذبه‌های آن آسان‎تر است. در نظر داشت باشید که این فصل، از شلوغ‎ترین زمان‎ها برای سفر به مسکو خواهد بود؛ در نتیجه با هزینه‎های بالای سفر روبه‎رو خواهید شد. برای سفری ارزان و مقرون به‎صرفه، بهتر است در بهار و پاییز به مسکو سفر کنید؛ چرا که به‎دلیل سرما، گردشگران کمتری در این فصل‎ها به مسکو سفر خواهند کرد. بنابراین در این فصول علاوه‎بر کاهش هزینه‎های سفر، در آرامش و به‌دور از شلوغی مسافران می‎توانید به گشت ‏و گذار بپردازید.

 

کلاس پروازی مناسب

یکی دیگر از عوامل موثر در کاهش قیمت بلیط هواپیما، انتخاب کلاس پروازی مناسب است. کلاس‌های پروازی متعددی مانند اکونومی، بیزنسی یا فرست‎کلاس در ایرلاین‎های مختلف مانند ایران‌ایر، ماهان و ...، نوع بلیط مانند چارتر، سیستمی یا لحظه آخری و نوع هواپیماهی متفاوت وجود دارد. در نظر داشته باشید که هواپیماهای اکونومی در مقایسه با دیگر کلاس‎های پروازی ارزان‎تر خواهد بود.



نوسانات ارزی

برای خرید ارزان بلیط تهران مسکو، تاثیر چشم‌گیر نوسانات ارزی را دست کم نگیرید. امروزه با کاهش ارزش واحد پول ایران، قیمت بلیط هواپیمای مسکو نیز افزایش می‎یابد. هنگام جست‎وجو و رزرو بلیط، سعی کنید بلیط‎ها را در شرایط یکسان مقایسه نمایید؛ به ‎این صورت که باید بلیط‌های کلاس بیزنسی در یک تاریخ مشخص بررسی شوند. توجه داشته باشید که بلیط خارجی ارزان، لزوما بهترین بلیط برای سفر شما نخواهد بود.

 

تورهای گردشگری

در سفر به مسکو می‎توانید از تورهای گردشگری نیز استفاده کنید؛ تورهای گردشگری هزینه کمتری برای سفر شما خواهد داشت. به ‌این صورت که برای هزینه بلیط و اقامت مبلغ کمتری را پرداخت می‎کنید.

 

رزرو بلیط رفت‎وبرگشت

در سفر به مسکو، بهتر است بلیط رفت‎ و برگشت را تهیه کنید؛ چراکه در برخی از ایرلاین‎ها هزینه تمام‌شده کمتری در مقایسه با خرید جداگانه برای هر مسیر خواهد داشت. بنابراین رزرو بلیط رفت ‏و برگشت به خرید بلیط ارزان برای سفرتان کمک خواهد کرد.

 

بلیط چارتری

مسکو یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری است که بسیاری از مسافران را در ایام خوش آب‎ و هوا به سمت خود می‎کشاند. عواملی در قیمت‎گذاری بلیط چارتری موثر هستند، این عوامل شامل کیفیت پرواز، تعداد متقاضیان خرید بلیط، زمان سفر و نرخ تعیین‌شده از سوی رقبا و ... می‌شوند. توجه داشته باشید بلیط‎های چارتری را با بلیط سیستمی مقایسه نمایید؛ چراکه در برخی مواقع قیمت بلیط چارتری بالاتر از بلیط سیستمی است. همچنین بد نیست بدانید بلیط چارتری از امکان استرداد بلیط برخوردار نخواهد بود.

 

بلیط سیستمی

اگر اهل برنامه‎ریزی هستید، بلیط سیستمی یک پیشنهاد عالی برای شما خواهد بود. معمولا برنامه پرواز بلیط مسکو، در روزهای کم‌تردد نیز، از یک‎ماه قبل از حرکت باز است. قیمت بلیط سیستمی نیز مانند بلیط چارتری بر اساس کیفیت پرواز، زمان سفر و ... متفاوت خواهد بود. تفاوت اصلی بلیط سیستمی با بلیط چارتری در قیمت بلیط بزرگسالان و کودکان است؛ به ‎این صورت قیمت بلیط سیستمی کودک 75 درصد قیمت بزرگ‎سالان و قیمت بلیط نوزاد زیر 2 سال، 10 درصد بلیط بزرگ‎سال خواهد بود. در حالی که بلیط چارتری برای کودکان و بزرگسالان به یک قیمت محاسبه می‎شود.

 

بلیط لحظه آخری

بلیط لحظه آخری، در واقع بلیط‎های سیستمی و چارتری فروخته‌نشده‌ای است که در لحظه آخر پرواز با قیمت ارزان‎تری برای فروش ارائه می‎شود. همچنین بلیط‎هایی که در لحظات آخر پرواز کنسل شده‎اند را نیز شامل می‎شوند. اگر برای سفر به مسکو محدودیت زمانی ندارید و پاسپورت و ویزای سفرتان آماده است، بلیط‌های لحظه آخری، انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. در نظر داشته باشید که قیمت بلیط‌های لحظه آخری قابل پیش‎بینی نیستند و ممکن است بسیار ارزان یا به‌دلیل افزایش تقاضا، گران شوند.



با فلای تودی بلیط ارزان بخرید

فلای تودی سایتی معتبر و همراهی مطمئن برای رزرو بلیط تهران مسکو خواهد بود. سایت فروش فلای تودی ضمن تضمین امنیت و راحتی سفر، خریدی ارزان و مقرون به‌صرفه را برای شما فراهم می‌کند. فلای تودی لیستی از زمان‌ها و قیمت‌های متفاوت را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. نمودار قیمتی و تقویم قیمتی سایت فلای تودی به شما کمک می‌کند تا بتوانید خرید ارزان‌تری داشته باشید و در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید. سایت فلای تودی ضمن ارائه خدمات پیگیری خرید، راهنمای سفر و پشتیبانی 24 ساعته، بلیط چارتری و لحظه آخری را برای خریدی ارزان در اختیار مسافران قرار خواهند داد. اگر تصمیم بگیرید بلیط خود را لغو کنید، فلای تودی با ارائه خدمات استرداد بلیط، در روند کنسل‎کردن بلیط، راهنمای شما خواهد بود و بر اساس قوانین مربوط به استرداد بلیط وجه پرداختی‌تان را به شما برمی‎گرداند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن