تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798754047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا خرید ویلا تهراندشت؟


واضح آرشیو وب فارسی::

چرا خرید ویلا تهراندشت؟



اگر شما نیز مانند خیلی افراد دیگر در فکر خرید ویلا در تهراندشت هستید، بهتر است بدانید که برای خرید ویلا در تهراندشت یا هر مکان دیگری از کشور باید به یک سری شرایط واقف باشید. مهم‌ترین مسئله که باید به آن در خرید ملک توجه داشته باشید این است که بهترین منطقه را برای خرید انتخاب نمائید. اما چرا تهراندشت را ما به شما عزیزان برای خرید ویلا یا ملک پیشنهاد می‌کیم؟

 

در وحله‌ی اول یکی از دلایل اصلی این است ارزش املاک ویلایی در این منطقه به صورتی است که می‌توان به خرید ویلا به چشم یک سرمایه گذاری پرسود نگاه کنید.بهتر است بدانید که تهراندشت منطقه‌ای است که به تازگی مورد توجه ویلاسازان و خریداران ویلا قرار گرفته و همین امر هم باعث شده تا قیمت املاک ویلایی واقع در این منطقه به نسبت سایر مناطق ویلایی نظیر کردان، چهارباغ و… مناسب‌تر باشد. از سوی دیگر هم با توجه به افزایش تمایل افراد برای خرید ویلا در این منطقه و بیشتر شدن تعداد پروژه‌های ساخت ویلا اخیرا در این منطقه ارزش املاک ویلایی و زمین‌های واقع در این منطقه رو به رشد می‌باشد. از این رو می‌توان گفت که خرید ویلا در منطقه‌ی تهراندشت با توجه به تمایلات اقتصادی و از دید مالی خریداران، می‌تواند یک تصمیم هوشمندانه و انتخابی مناسب و ارزشمند باشد

از سوی  دیگر نیز اقامت در املاک ویلایی واقع در این منطقه زیبا و خوش آب و هوا می‌تواند بهترین فرصت برای دور شدن از فضای شلوغ و پر تلاطم مراکز شهرها باشد همچنیین برای روحیه گرفتن و تفریح  تهراندشت آب و هوایی بسیار عالی دارد که اوقات استراحت و تفریح شما را رویایی‌تر خواهد ساخت.

 

مناظر زیبای واقع در تهراندشت یکی از ویژگی‌های مهمی است که در هنگام خرید باید مورد نظر قرار گیرد؛ به نحوی که با اقامت در تهراندشت، روحیه‌ای شاداب‌تر خواهید داشت و قادر خواهید بود برای مدتی از آرامش و زیبایی این منطقه لذت ببرید

معاملات مطمئن خرید و فروش ویلا در تهراندشت با املاک ویلا مهدوی:

 از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید املاک ویلایی که واقع در منطقه‌ی تهراندشت هستند این است که بیشتر این املاک دارای سند پایان کار و مجوز ساخت می‌باشند. به همین‌خاطر در زمان انجام معاملات خرید و فروش ملک در این منطقه، هیچ نگرانی نخواهید داشت و قادر خواهید بود تا با اطمینان کامل جهت انتخاب این منطقه برای خرید ویلا تصمیم بگیرید، همچنین املاک ویلایی ساخته شده در این منطقه‌ی زیبا از کامل‌ترین امکانات تفریحی برخوردار است و دارای انشعابات ساختمانی کاملی می‌باشند..

 

قیمت مناسب املاک تهراندشت:

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید ملک تهراندشت، قیمت بسیار مناسب و ارزان این املاک ویلایی می‌باشد. توجه داشته باشید که به این که تهراندشت یکی از شهرهایی است که به تازگی مورد توجه ویلاسازان و خریداران ویلا قرار گرفته است و ساخت و ساز ویلا در این منطقه به تازگی رونق پیدا کرده، قیمت خرید و فروش ویلا در آن به نسبت سایر مناطق ویلایی مشهور مناسب‌تر بوده و شما قادر خواهید بود تا با پرداخت هزینه‌ای مناسب صاحب یک ویلای بسیار زیبا در تهراندشت شوید.

بهترین ویلاها در تهراندشت

مرکز مشاوره‌ی ویلا مهدوی با داشتن سابقه‌ی طولانی مدت در زمینه‌ی ارائه‌ی مشاوره برای انجام معاملات و خرید و فروش املاک ویلایی در مناطق ویلایی نام آشنا همچون تهراندشت، چهارباغ، کردان و… تمامی اطلاعات در رابطه با املاک ویلایی مختلف و ویژگی‌های هر یک از این املاک را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا خرید و سرمایه‌گذاری مناسبی داشته باشید.

به طور کلی املاک ویلایی با تکیه بر ویژگی‌های مختلف در گروه‌های گوناگونی قرار خواهند گرفت؛ به طور مثال انواع ویلاها بر اساس سبک معماری و ساختاری که دارند، در گروه ویلاهای مدرن و کلاسیک قرار خواهند گرفت. همچنین با توجه به نوع زمین ویلا، می‌توان انواع ویلاها را دسته‌ی ویلاهای شهرکی و مستقل قرار می‌گیرند.

 

 

مسیر رفت و آمد به سرخاب



 

مسیر یابی در گوگل

 

اگر اهل تهران هستید و یا از راه های تهران به روستای سرخاب می روید، باید از سمت میدان آزادی به سمت کردان و هشگرد بروید. دسترسی سریع و راحت سرخاک از مناطق اطراف، به عنوان یکی از ویژگی های مثبت این منطقه می باشد و تعداد زیادی از اشخاص که حوصله مسافرت های طولانی و یا رانندگی در جاده پر ترافیک چالوس را نداشته، به کردان یا سرخ آباد می آیند.

خرید ملک تهراندشت و  موقعیت جغرافیایی این منطقه

از شمال به کردان، کوهسار و فشند

از جنوب به  سرخاب، عباس آباد بزرگ و آران

از شرق به شهرک افشاریه، سنقر آباد و قوهه

از غرب به هیو، تنکمان و نجم آباد

همسایه می باشد و برای رفتن به روستاها  و شهرک های اطراف دسترسی جاده ای مناسبی خواهد داشت. آسفالت بودن جاده ها نزدیکی به روستاها و شهرک های اطراف ، دسترسی و فاصله کم مسافتی تا تهران و کرج ، فاصله مسافتی کوتاه تا اولین پمپ بنزین  ، در دسترس بودن رستوران ها و غذا خوری ها از جمله امکاناتی هستند که  این منطقه ی در حال رشد دارا می باشد

سرمایه گذاری ملک در تهراندشت و خرید ملک تهراندشت

طی چند سال گذشته منطقه تهراندشت به عنوان یکی از نزدیک ترین مناطق ییلاقی و ویلایی اطراف تهران ، رشد بسیار زیادی از نظر قیمت داشته اند.

همین چند سال گذشته این منطقه قیمت چندانی نداشت اما توجه شهرهای بزرگ اطراف نظیر تهران و کرج به این منطقه جهت خرید زمین و ساخت ویلا ، باعث گشت تا قیمت این منطقه روند صعودی فوق العاده ای را تجربه نمائید. بهتر است بدانید که تمامی مناطق تهراندشت این سیر صعودی قیمتی را طی نخواهند کرد و این رشد مختص مناطقی خاص است به طور حتم با توجه به محدود بودن زمین در این منطقه، قیمت زمین رشد بسیار بالایی را تجربه می نمایند.

بطور کل در نظر داشته باشید این زمین ها گزینه های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری می باشند. اگر دیوارکشی زمین انجام گردد و در آن ویلا ساخته شود و محوطه سازی انجام گردد ، ارزش افزوده بسیار مناسبی را عاید شما می نماید. کافی است کمی صبر و حوصله داشته باشید..

حتی، اگر در زمین کاری نکنید و بخواهید همینطور خام بفروش رسانید، باز هم در گذر زمان سود مناسبی عاید شما عزیزان خواهد گشت. اگر به دنبال انجام یک سرمایه گذاری مطمئن و پرسود می باشید، قادر خواهید بود تا در این منطقه زمین بخرید، ویلا بخرید، باغچه بخرید و یا اقدام به ساخت و ساز ویلا کنید.

ر همه ی این شرایط، با پتانسیل بسیار خوبی که در این منطقه وجود خواهد داشت، شما هم می توانید تبدیل به یکی از سرمایه گذاران منطقه تهراندشت باشید.یادتان باشد سرمایه گذاری در این منطقه با بودجه های مختلف امکان پذیر می باشید. برای این منظور، کافی است با مشاورین املاک ویلا مهدوی تماس حاصل نمائید. در حال حاضر چنین فایل هایی محدود می باشند و از این رو اگر فرصتی این چنینی می یابید ، باید فرصت را غنیمت شمارید. ( خرید ویلا در تهراندشت )

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 544]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن