تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808214057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابعاد استاندارد میز کنفرانس؛ چطور انتخاب کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::


ابعاد استاندارد میز کنفرانس به عوامل مختلفی مانند تعداد نفرات، نوع میز، شکل میز و فضای اتاق بستگی دارد. به طور کلی، ابعاد استاندارد میز کنفرانس در کنار دیگر عوامل طراحی و استفاده صحیح از این نوع میزها، در ایجاد فضایی کاربردی و راحت برای برگزاری جلسات موثر بوده و کارایی و تأثیرگذاری این جلسات را افزایش می‌دهد. میزهای کنفرانس 4 نفره، 6 نفره، 10 نفره و... برای برگزاری جلسات کوچک و گسترده وجود دارند. در ادامه، برخی از استانداردهای ابعاد میز کنفرانس آورده شده است:

ابعاد میز کنفرانس 4 نفره

میز کنفرانس 4 نفره در شکل‌های مختلفی تولید می‌شود اما در حالت کلی این میز ابعاد بزرگی ندارد. میز کنفرانس 4 نفره اکثرا به شکل‌های مربع، مستطیل و دایره ساخته می‌شوند؛ اما باتوجه به سلیقه مسئولان می‌تواند تغییراتی ایجاد شود. ابعاد میز کنفرانس 4 نفره برای اشکال مختلف عبارتنداز:

  • میز کنفرانس 4 نفره مربع: حداقل 75 در 75 سانتی متر
  • میز کنفرانس 4 نفره مستطیل: حداقل 120 در 70 سانتی متر
  • میز کنفرانس 4 نفره دایره: حداقل شعاع 50 سانتی متر

ابعاد میز کنفرانس 6 نفره

اندازه مناسب برای عرض میز کنفرانس حداقل 70 سانتی متر بوده و بهتر است بیشتر هم باشد. این اندازه برای سهولت گفتگو و تبادل نظر طرفین در نظر گرفته می‌شود. طول استاندارد میز کنفرانس 6 نفره که سه نفر در سمت راست و سه نفر در سمت چپ جای می‌گیرند 220 سانتی متر و عرض آن 70 الی 100 سانتی متر است. لازم به ذکر است که این ابعاد برای میزهای متصل به میز مدیریت هستند و در دو انتهایشان کسی نمی‌نشیند. ابعاد استاندارد برای میزهای کنفرانس 6 نفره‌ای که دو نفر در هر انتها و 4 نفر در سمت راست و چپ می‌نشینند 150 در 90 سانتی متر است.

ابعاد میز کنفرانس 8 نفره

اندازه استاندارد برای میز کنفرانس 8 نفره به شکل میز بستگی دارد. این میزها به شکل‌های مستطیل، U شکل و دایره‌ای وجود دارند و به صورت‌های مختلف می‌توان دور آن‌ها جای گرفت. نمونه‌هایی از ابعاد استاندارد این میزها و نحوه جای‌گیری افراد عبارتنداز:

  • میز کنفرانس 8 نفره مستطیلی با دو کاربر در دو انتها: 180 در 100 سانتی متر
  • میز کنفرانس 8 نفره مستطیلی بدون کاربر در انتها: 250 در 90 سانتی متر
  • میز کنفرانس 8 نفره یو شکل: 350 در 180 سانتی متر
  • میز کنفرانس 8 نفره دایره ای: حداقل شعاع 140 سانتی متر (در هر ربع دایره) دو نفر جای می‌گیرند.


ابعاد میز کنفرانس 10 نفره

ابعاد استانداردی که برای میز کنفرانس مستطیلی (به میز مدیریت متصل نباشد) در نظر گرفته می‌شود، طول حداقل 210 و حداکثر 380 سانتی متر است. عرض 110 سانتی متر برای طول 210 و 130 سانتی متر برای طول 300 سانتی متر مناسب‌تر است. همچنین میزهای یو شکل هم وجود دارد که فضایی حدود 350 در 210 سانتی متر را اشغال می‌کنند. البته این اندازه بدون محاسبه اندازه صندلی‌هاست. با درنظر گرفتن صندلی‌ها و فضایی کافی برای عبور و مرور به فضایی به طول 550 سانتی متر و عرض 410 سانتی متر نیاز است.



اهمیت استفاده از میز کنفرانس استاندارد

ابعاد استاندارد میز کنفرانس اهمیت بسیاری در طراحی و استفاده صحیح این نوع میز دارد. میز کنفرانس استاندارد به گونه‌ای طراحی می‌شود که افرادی که در جلسه حضور دارند، به راحتی در کنار یکدیگر نشسته و فضای کافی برای حرکت دست و پا داشته باشند. این ویژگی به خصوص برای جلسات طولانی مهم است تا افراد به خستگی و ناراحتی ناشی از فضای بیش از حد تنگ میز دچار نشوند. همچنین میز کنفرانس استاندارد به گونه‌ای است که جعبه‌های نمونه، صفحات کاغذ و دیگر وسایل کنفرانس به راحتی بر روی میز قرار بگیرند و فضای لازم برای استفاده از کتب و مدارک وجود داشته باشد.

همچنین ابعاد میز کنفرانس با توجه به تعداد متعارف شرکت کنندگان در جلسات و قابلیت نشستن دور میز تعیین می‌شود. این ویژگی به استفاده بهینه از فضا و جلوگیری از شلوغی و آزادی حرکت کافی در جلسات کمک می‌کند. از دیدگاه بصری، ابعاد میز کنفرانس باید طبق استانداردهای طراحی صحیح به گونه‌‎ای طراحی می‌شود که افراد بتوانند به راحتی با همدیگر صحبت‌ کرده و به مطالب ارائه شده توسط سخنران یا مدیر جلسه گوش نمایند.

خرید میز کنفرانس استاندارد از آفن

آفن، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مبلمان اداری در ایران، انواع میز کنفرانس استاندارد را در طرح‌ها و مدل‌های متنوع با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند. برای خرید میز کنفرانس استاندارد از آفن، کافی است به وب‌سایت این شرکت به آدرس https://afn-co.com/ مراجعه کرده و از میان محصولات موجود، میز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آفن، با سابقه چندین ساله در زمینه تولید و عرضه مبلمان اداری، همواره بر کیفیت محصولات خود تاکید داشته است. تمامی میزهای کنفرانس آفن، با استفاده از بهترین مواد اولیه و با رعایت استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند.

شرکت آفن، قیمت میز کنفرانس استاندارد را با توجه به عواملی مانند ابعاد، جنس، طرح و مدل میز تعیین می‌کند. برای دریافت قیمت دقیق میز کنفرانس مورد نظر خود، می‌توانید با کارشناسان آفن با شماره 021-8399 تماس بگیرید.

سخن پایانی

استاندارد بودن ابعاد میز کنفرانس نقش قابل توجهی در راحتی کاربران و موثر بودن جلسات کنفرانس دارد. این میزها به گونه‎ای طراحی می‌شوند تا افراد بتوانند با یکدیگر به راحتی تبادل نظر کنند و هم به اندازه‎ای از هم فاصله داشته باشند که به مدارک روی میز به راحتی دسترسی داشته باشند. میزهای 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و.... برای انواع جلسات کنفرانس طراحی شده که هرکدام ابعاد متفاوت و اشکال مختلفی دارند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 614]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن