تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799010189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پازل‌های مورایس در تیم سپاهان در حال کامل شدن است.


واضح آرشیو وب فارسی::

یک کارشناس فوتبال اظهار داشته است که زوج محمدی و دانشگر، دو بازیکن خط دفاع تیم سپاهان، توانسته‌اند خط دفاع این تیم را بهبود بخشند و آن را مستحکم‌تر کنند.



در پنجمین بازی سپاهان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا، آنها توانستند با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم نیروی هوایی برنده شوند و ۱۰ امتیاز کسب کنند. با این نتیجه، سپاهان با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به تیم الاتحاد در رده دوم گروه خود قرار گرفت. برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان باید در بازی آخر خود امتیاز کسب کند و بسته به شرایط تیم‌های دوم گروه‌های دیگر، به مرحله بعد صعود کند. در این بازی، سپاهان در برابر یک تیم عربستانی قرار خواهد گرفت.

بازیکنان محمد دانشگر و هادی محمدی، که به عنوان زوج ایده‌آل خط دفاع تیم سپاهان شناخته می‌شوند، نقش مهمی در پیروزی تیم در مقابل الاتحاد داشتند. در یک گفت‌وگو با ایسنا، ابراهیم لوونیان، کارشناس فوتبال، درباره این پیروزی صحبت کرده است.

لوونیان اظهار کرد که بازی سپاهان در برابر الاتحاد خوب پیش می‌رفت ولی اخراج یکی از بازیکنان تیم، حسین نژاد، کار را برای سپاهان سخت کرد. با این حال، سپاهان به خاطر ساختار تیمی که دارد و بازیکنانی که در کنار هم قرار می‌گیرند، توانست با ۹ نفر در مقابل سد نیروی هوایی قرار گرفته، پیروز شود. هادی محمدی و محمد دانشگر نیز با هماهنگی بیشتری بازی کردند و نشان دادند که چقدر خوب عمل کرده‌اند.

وی اضافه کرد که در گذشته تغییرات زیادی در خط میانی تیم وجود داشته است، اما در حال حاضر هادی محمدی به شرایط خوب خود رسیده است و این موضوع به خط دفاع تیم کمک می‌کند. برای اینکه سپاهان در رقابت‌های آسیا موفق باشد، باید توانایی شکست دادن تیم الاتحاد را نشان دهد. در این دیدار، سپاهان به اهداف خود دست یافت و اگرچه در نیمه دوم بازی عملکرد خوبی نداشت، اما با توجه به شرایط خاص موجود، این شکل بازی کاملاً طبیعی بود.

بازیکنان تیم سپاهان با انگیزه بالا و از جانشان برای هم مایه می‌گذارند. این تیم به کار تیمی خود اهمیت زیادی می‌دهد و تمام اعضا و بازیکنان به منظور کسب نتیجه مطلوب، در حال تلاش هستند. آن‌ها در کنار هم بازی می‌کنند و این امر به خوبی نشان داده شده است که توانستند به نتیجه مورد انتظار برسند. سپاهان روز به روز در حال بهبود است و با بازگشت نورافکن و شکاری، شرایط تیم بهبود خواهد یافت.

درباره تقابل سپاهان با الاتحاد، این پیشکسوت فوتبال بیان کرد که هر چه حریف سپاهان قدرتمندتر باشد، تمایل بیشتری به پیروزی خواهد داشت. ممکن است سپاهان در مرحله حذفی با تیم النصر مقابله کند. او دیدار النصر و پرسپولیس را نیز مشاهده کرده و معتقد است که تیم عربستانی از نظر کیفیت با سپاهان تفاوت زیادی ندارد.

در مورد ترافیک خط حمله سپاهان و نیمکت نشینی مغانلو و آل کثیر، لوونیان توضیح داد که سپاهان در مسیر قهرمانی قرار دارد و سرمربی، مورایس، مجبور است ترکیب تیم را تغییر دهد و در بازی‌های مختلف از بازیکنان مختلف استفاده کند. او برای روان شدن بهترین ترکیب را انتخاب می‌کند. شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر نیز در سبک بازیشان تفاوت دارند. آل کثیر بازیکنی سریع است و همواره به گل رسیدن علاقه دارد، اما مغانلو در نگه داشتن توپ ماهرتر است. هر دو بازیکن از نظر فنی حرفه‌ای هستند، اما مورایس باید تصمیم بگیرد از کدام یک استفاده کند. بهتر است بازیکنی از تیم جدا نشود و استفاده از همین ترکیب ادامه یابد تا بتوانند در رقابت‌های مختلف به نتایج لازم دست یابند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 910]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن