تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808207596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز تعمیرات اتوماسیون صنعتی


واضح آرشیو وب فارسی::

آیا برای شما هم این مسئله پیش آمده است که پس از خرید تجهیزات اتوماسیون صنعتی در بحث تعمیرات اتوماسیون صنعتی به دلیل عدم پشتیبانی کمپانی سازنده با مشکل مواجه گردید؟ اگر پاسخ شما به این سوال بله است؛ بایستی بگوییم که در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با یک مرجع فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی آشنا نماییم که به کمک آن می‌توانید پس از خرید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره‌مند گردید. مطالعه مقاله تعمیرات اتوماسیون صنعتی را به تمامی شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید با خرید از مکانی معتبر از کلی خدمات بهره‌مند گردید.



تعریف اتوماسیون صنعتی

قبل از پرداختن به موضوع اصلی مقاله در گام اول و ابتدا لازم دانستیم تا به تعریفی از اتوماسیون صنعتی بپردازیم. 

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا در حوزه تولید انواع تجهیزات کارخانه‌ای؛ ماشین‌ها تا حد زیادی جایگزین نیرو انسانی گردند که یکی از این تجهیزات عظیم و پر‌کاربرد پی ال سی می‌باشد که برند زیمنس به عنوان یک برند معتبر بین‌المللی دست به تولید آن زده است. شما می‌توانید به جهت  خرید و فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی و هم‌چنین تعمیرات اتوماسیون صنعتی به سایت پی ال سی ۷ سرزده و از این خدمات متناسب با نیاز خود بهره‌مند گردید.

سایت پی ال سی ۷ سایتی در حوزه ایجاد تحول در صنعت تجهیزات صنعتی

اغلب شرکت‌های عرضه‌کننده تجهیزات صنعتی فقط در بحث فروش با شما همکاری دارند و قادر به ارائه هیچ گونه خدمات پس از فروشی به شما نخواهند بود. در سایت پی ال سی ۷ ما در زمینه فروش و هم‌چنین تعمیرات اتوماسیون صنعتی فعالیت داریم که از جمله قطعات صنعتی موجود در فروشگاه می‌توانیم به معرفی موارد زیر بپردازیم:

اچ ام آی: یکی از ضروری‌ترین تجهیزات برای کارکرد صحیح پی ال سی می‌باشد که دارای مانیتور و صفحه کلید است تا کاربران بتوانند اطلاعات خود را به دستگاه بسپارند و برای تعمیرات اتوماسیون صنعتی این قطعه می‌توان به سایت پی ال سی ۷ مراجعه نمود.

سروو موتور: برای پک یا بسته‌بندی نمودن انواع محصولات مانند خوراکی‌ها حرکت صحیح و به موقع دستگاه برای بستن درب محصول  بسیار اهمیت دارد که برای انجام این کار در سایت فروشگاه اتوماسیون صنعتی پی ال سی ۷ انواع سرو موتور در دو مدل AC و DC به فروش می‌رسند.

و بسیاری از قطعات مختلف دیگر مانند اینورتر، ماژول و غیره که فروش تجهیزات صنعتی نیز علاوه بر حوزه تعمیرات اتوماسیون صنعتی دارای جایگاهی عالی در وب‌سایت ما است.

مهم‌ترین خطری که تجهیزات اتوماسیون صنعتی را تهدید می‌کند، چیست؟

تجهیزات اتوماسیون صنعتی یک قطعه متشکل از قسمت‌های مختلف هستند که هیچ کدام از طول عمر مادام‌العمر برخوردار نیست و به دلیل استفاده از آن‌ها بیش از توان لازم  و یا هرگونه آسیب دیگری ممکن است، آسیب ببینند و خراب شوند. بنابراین؛ مهم‌ترین خطری که یک دستگاه صنعتی را تهدید می‌کند؛ خرابی یک یا چند عدد از قطعات آن و یا کل سیستم است که در این زمان بایستی نسبت به تعمیرات اتوماسیون صنعتی اقدام نمود. اغلب شرکت‌های تولید کننده تجهیزات از ارائه هرگونه خدماتی پرهیز می‌کنند؛ چرا که این کار یعنی تعویض قطعات از رده خارج شده و یا تعمیر و بازدید مکرر از آن‌ها برای‌شان بسیار هزینه بر بوده و اصلا توجیه اقتصادی ندارد.



عدم رفع خرابی چه مشکلاتی را در پی دارد؟

ما به جرات جز بزرگ‌ترین وارد‌کنندگان در حوزه فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی در ایران هستیم که علاوه بر بحث شیرین فروش در بحث انجام تعمیرات اتوماسیون صنعتی نیز خدمات بسیار ارزنده‌ای را به شما مشتریان عزیزان عرضه می‌داریم.

جالب است بدانید که بسیاری از فروشگاه اتوماسیون صنعتی موجود در کشور در حوزه فروش و تعمیر فعالیت دارند هیچگونه خدمات پس از فروشی را به متقاضیان ارائه نمی‌دهند و در نتیجه مشتریان به هنگام آسیب قطعه با مشکلات متعددی روبه رو می‌گردند که در سایت پی ال سی ۷ ما به شما مشتریان ارجمند انواع خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌دهیم تا در صورت نیاز بتوانید از آن‌ها در بحث تعمیرات اتوماسیون صنعتی  کمک بگیرید.

بهترین اقدام در هنگام آسیب قطعه چیست؟

در هنگام آسیب بایستی از یک مجموعه متخصص درخواست نمایید تا نسبت به بازدید، عیب‌یابی و تشخیص قسمت آسیب دیده اقدام نماید. عدم انجام این کار و یا سپردن آن به دست افراد با مهارت پایین آسیب بسیار جدی به شما وارد می‌کند. از طریق سایت پی ال سی ۷ شما عزیزان می‌توانید نسبت به تعمیرات اتوماسیون صنعتی اقدام نموده و فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی خود را از این فروشگاه منتخب انجام دهید. پیشنهاد ما به تمامی شما عزیزان این است که تنها به فکر تعمیر نباشید و قبل از تعمیر برنامه‌ای جامع برای بازدید از تجهیزات اتوماسیون خود بچینید تا به کمک انجام این کار به موقع بتوانید قبل از هرگونه مشکل جدی به رفع آن بپردازید.

معرفی فروشگاه اتوماسیون صنعتی پی ال سی ۷

آغاز به کار فعالیت موفق مجموعه پی ال سی ۷ از سال ۱۳۶۹ شکل گرفت و امروزه به مدد داشتن مشتریان ارجمندی همچون شما عزیزان ما در لاین‌ها و خطوط مختلفی نظیر فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی و هم‌چنین تعمیرات اتوماسیون صنعتی فعالیت داریم. سایت پی ال سی ۷ بزرگترین مرجع برند بین‌المللی زیمنس در ایران است که برخلاف سایر نمایندگی‌ها بر روی تمامی محصولات خود گارانتی معتبر را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا بتوانند از خدمات نهایت استفاده را ببرند.

 



خدماتی که توسط وب‌سایت پی ال سی ۷ انجام می‌گیرد؛ کدامند؟

همان‌طور که گفتیم خدمات فروشگاه اتوماسیون صنعتی پی ال سی در دو گروه خدمات فروش و پس از فروش تقسیم می‌گردند که اگر به طور دقیق‌تری بخواهیم شرح دهیم؛ بایستی به ذکر موارد زیر بپردازیم:

  • فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی برند زیمنس 
  • فروش و تعمیرات اتوماسیون صنعتی انواع تجهیزات از قبیل اینورتر، کنترلر، سرو موتور، سرو‌درایور و غیره

برای بهره‌مندی از خدمات یاد‌شده می‌توانید همین حالا به سایت پی ال سی ۷ مراجعه نموده و از این امکانات بهره‌مند گردید.

چرا بایستی پی ال سی ۷ را انتخاب نماییم؟

بسیاری از تعمیرکاران موجود در حوزه تعمیرات اتوماسیون‌ صنعتی  به دلیل گرانی قطعات اورجینال از قطعات دسته دوم یا با کیفیت پایین‌تر کمک می‌گیرند که در نتیجه با گذشت نهایت چند ماه بعد دستگاه‌های شما مجدد دچار خرابی بیش از حد قبل می‌گردند. به جهت حفظ احترام به شما مشتریان عزیز و افزایش اعتماد ما در مجموعه پی ال سی ۷ در هنگام نیاز به تعمیرات اتوماسیون صنعتی و یا تعویض از نوع اورجینال قطعات کمک می‌گیریم و به این ترتیب طول عمر محصول شما افزایش پیدا می‌کند. از دیگر موارد انتخاب فروشگاه اتوماسیون صنعتی ما می‌توان به قیمت منصفانه برای انجام کار‌ها، سرعت بالا پرسنل تخصصی در تشخیص و عیب‌یابی اشاره نمود.

پس از فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی و یا تعمیر اتوماسیون صنعتی به محصول شما گارانتی تعلق می‌گیرد که در صورت نیاز می‌توانید از خدمات پس از فروش بر‌طبق قوانین استفاده نمایید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 618]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن