تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799586496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی تفریحات ارزان دبی


واضح آرشیو وب فارسی::

دبی یکی از شهرهای مدرن و توریستی است که مورد توجه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا قرار گرفته است. دلیل این توجه نیز جاذبه‌های بسیار زیادی است که در این شهر وجود دارد. البته تفریحات بسیاری در دبی نیز وجود دارد که باعث می‌شود گردشگران بتوانند برای گذراندن تعطیلاتشان تور دبی را انتخاب کنند.

از آنجایی که در این شهر تفریحات مختلفی وجود دارد، هر کدام از این تفریحات از لحاظ هزینه‌ای نیز بسیار متغیر هستند. برخی از آنها دارای هزینه‌های بسیار سنگین و قابل توجهی هستند که اگر به دنبال یه سفر مقرون به صرفه هستید، تجربه آنها را خیلی به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. اما در بین آنها، تفریحات ارزان یا حتی رایگانی نیز وجود دارد که اگر از آنها اطلاع داشته باشید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی بسیاری خواهید کرد و لذت بیشتری از سفرتان را نصیب خود می‌کنید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا این تفریحات ارزان دبی را به شما معرفی کنیم. 

برج خلیفه

این برج بلندترین ساختمان جهان و گل سرسبد جاذبه‌های دبی است. ساخت این برج حدود 6 سال به طول انجامید و در سال 2010 افتتاح شده است. این برج به عنوان شاهکاری از معماری شناخته می‌شود و به دلیل عظمتی که دارد، آن را به یک شهر عمودی توصیف کرده‌اند. به طور کلی بازدید از این برج یکی از تفریحات ارزانی است که در دبی می‌توانید تجربه کنید. البته برخی از مراکز خرید و رستوران‌های اطراف آن بسیار گران هستند که اگر به این موضوع توجه نکنید، ممکن است هزینه زیادی را صرف کنید.

بازدید از دهکده جهانی دبی

دبی یک دهکده جهانی بسیار دیدنی دارد که بازدید از آن را می‌توانیم در دسته تفریحات ارزان این شهر قرار دهیم. این دهکده یک پارک بزرگ و چند فرهنگی است که دارای 26 غرفه از 80 فرهنگ مختلف است که شامل سالن نمایش و کنسرت، غذاخوری، مراکز خرید و... می‌باشد. در این دهکده بخشی به نام کارناوال نیز وجود دارد که شما می‌توانید در اینجا از بازی‌های هیجان‌انگیز و دیجیتالی لذت ببرید.



ریورلند، یکی دیگر از تفریحات ارزان دبی

ریورلند مجموعه‌ای متشکل از رستوران‌ها و تئاترهای خیابانی بسیاری است که در مرکز دبی پارکزاَند ریوترز واقع شده است. با گشت و گذار در این پارک به 4 عصر بزرگ تاریخی سفر خواهید کرد. 

یکی از بخش‌های این مجموعه بوردواک است که در کنار ساحل قرار گرفته است و کف آن از چوب ساخته شده است. این بخش شما را به خیابان‌های شلوغ دهه 1950 آمریکا می‌برد. بخش دیگری به نام دهکده فرانسوی در ریورلند وجود دارد که شما با دیدن آن به اواخر سال 1600 فرانسه سفر خواهید کرد. دروازه هند بخش دیگری در این مجموعه تفریحی است که در اینجا به بازدید هند می‌روید و از غذاها و نوشیدنی‌های هندی لذت می‌برید..

تماشای فواره‌های معروف دبی

حتی اگر تا کنون به دبی هم سفر نکرده باشید، اما محال ممکن است که از زبان دیگران توصیف این فواره‌های زیبا را نشنیده باشید. فواره‌هایی که با آهنگ‌های مختلف هماهنگ هستند و تصاویری دیدنی از رقص خود پدید می‌آورند. بازدید از این آب‌نما که طول آن به بیش از 900 فوت می‌رسد یکی از تفریحات رایگانی است که در دبی می‌توانید انجام دهید. البته اخیرا قایق‌های پدالی به این مجموعه اضافه شده است که اگر تمایل به استفاده از آنها را داشته باشید، باید مبلغی را بابت آن بپردازید.

گشت و گذار در مراکز خرید و بازارهای معروف دبی

در دبی یکی از گران‌ترین و لاکچری‌ترین برندهای سراسر دنیا را می‌توانید پیدا کنید. حتی اگر به دنبال خرید این اجناس نباشید هم دیدن آنها می‌تواند لذت‌بخش باشد. دبی مال یا مرکز خرید دبی یکی از بزرگ‌ترین بازارهای این شهر است که تعدادی جاذبه رایگان و ارزان برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است. همچنین وافی مال یکی دیگر از مراکز خرید دبی است که با سبک معماری دوران مصر قدیم ساخته شده است و شما می‌توانید با بازدید و گشت و گذار رایگان در این بنا با معماری مصر باستان نیز آشنا شوید.

گشتن در منطقه بستکیه (Bastakiya)

بستکیه یکی از معروف‌ترین مراکز تاریخی در شهر دبی است. بازدید از این محله تاریخی در شهر مدرن دبی، می‌تواند یک تفریح لذت‌بخش باشد. تاریخ بستکیه به اواخر قرن 18 میلادی برمی‌گردد. که در آن زمان تجار ایرانی برای تجارت صدف و مروارید از شهر بستاک ایران به دبی نقل مکان کردند. و این محله توسط ایرانیان در این شهر ساخته شد. که با بازدید از آن بدون شک یاد هنر و معماری اصیل ایرانیان خواهید افتاد. در این محله تفریحات زیادی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که باید برای تجربه آنها، هزینه بپردازید. اما به طور کلی گشت و گذار در منطقه تاریخی بستکیه کاملا رایگان می‌باشد.

کویرگردی در دبی

کشور امارات یکی از خشک‌ترین کشورهاست و دارای مناطق کویری بسیاری است. بازدید از این کویرها در تور دبی خود و کمپ زدن در آنها یکی از تفریحات رایگان و لذت‌بخشی است که در دبی می‌توانید تجربه کنید.

جزیره بلوواترز

گشت و گذار در این جزیره زیبا و دیدن بزرگ‌ترین چرخ و فلک دنیا در قلب آن، یکی دیگر از تفریحات ارزان دبی است. بهترین رستوران‌ها و کافه‌های دبی در جزیره بلوواترز قرار گرفته‌اند که در صورت تمایل می‌توانید یکی از آنها را برای خود انتخاب کنید و در فضای زیبای جزیره از غذای خود لذت ببرید. به طور کلی برای استفاده از تفریحات درون جزیره باید بلیط تهیه کنید اما بازدید از خود جزیره رایگان است.

بازدید از موزه‌های رایگان دبی

در دبی برای آشنایی بیشتر گردشگران با فرهنگ و آداب و رسوم این شهر، تعدادی موزه رایگان ساخته شده است. شما اگر با تور دبی به این شهر دیدنی سفر کردید حتما از یکی از این موزه‌های رایگان نیز بازدید کنید. این موزه‌ها عبارتند از:

موزه عتیقه

این موزه شامل وسایل تزئینی، انواع صنایع دستی، سوغاتی‌های لاکچری و خاص، انواع مجسمه و... می‌باشد. همینطور در این موزه شما شاهد سوغاتی‌هایی از دیگر کشورها همچون نپال، اندونزی، مراکش، مصر و کشورهای آفریقایی خواهید بود.

موزه نایف

این موزه در یک قلعه قدیمی مربوط به سال 1939 که مقر پلیس و زندان بوده است بنا نهاده شده است. این موزه جنبه‌ای از هنر تعاملی انسان با پیشینه‌اش را به نمایش می‌گذارد و دارای ماکت‌هایی به اندازه واقعی بدن انسان است.

موزه قهوه



این موزه که در روز جهانی قهوه افتتاح شده است، یکی دیگر از موزه‌های رایگان دبی است که در آن می‌توانید با آموزش دم کردن قهوه، تاریخچه کاشت قهوه و نحوه استفاده از آن در سایر کشورها آشنا شوید. همینطور در قسمت دیگری از این موزه، کتابخانه بزرگی در مورد قهوه وجود دارد. در اینجا نیز این امکان برای بازدیدکنندگان فراهم شده است که با نشستن در آنجا و نوشیدن یک قهوه به مطالعه کتاب بپردازند

سخن پایانی

در این متن تفریحات ارزان و رایگان دبی را به شما معرفی کردیم تا در زمان سفر به این شهر علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها بتوانید از لحظات خود بهترین استفاده را ببرید. سفر به این شهر مدرن و تجربه انجام تمامی این تفریحات نیازمند یک برنامه‌ریزی اصولی و حرفه‌ای است. به همین منظور  برای سفر به این شهر تور دبی را به شما معرفی کنیم. اما یک تور دبی کامل و مقرون به صرفه چیزی است که باید از متخصصان صنعت گردشگری انتظار داشته باشید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن