تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808203981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاه محمدی می‌گوید که هر وقت یحیی بازیکن به تیم می‌پیوندد، مدیریت همیشه به این عذر می‌پردازد که پول کافی نداریم.


واضح آرشیو وب فارسی::


پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد نبیل باهویی می‌گوید که او ارتباط خاصی با تیم ندارد و به پرسپولیس کمکی نمی‌کند. او معتقد است که این تیم به یک بازیکن قوی و توانمند نیاز دارد که بتواند بازی را به خوبی تمام کند. همچنین، او می‌افزاید که هیچ بازیکنی به صورت رایگان برای پرسپولیس بازی نمی‌کند.



درباره بازی پرسپولیس و سپاهان، جمشید شاه محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، آن را یکی از بهترین بازی‌های لیگ توصیف می‌کند و تأکید می‌کند که هر دو تیم به خوبی بازی کردند. او اعتقاد دارد اگرچه پرسپولیس نتیجه را از دست داد، اما ارزش‌های این تیم تحت هیچ شرایطی کاهش نمی‌یابد.


در دیداری که سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، در ریاض داشتند، پیشکسوت تیم پرسپولیس نقطه ضعف تیم را در خط حمله عنوان کرد. او بیان کرد که پرسپولیس به یک بازیکن تمام‌کننده در خط حمله نیاز دارد. با وجود تعدادی بازیکن خوب در تیم، بازیکنانی که روی نیمکت نشسته‌اند، جوان و ضعیف هستند و تعویضات مؤثری ندارند. در مقابل، سپاهان هم در داخل زمین و هم روی نیمکت از بازیکنان برتر خود استفاده می‌کند. اما پرسپولیس در این بازی علی‌رغم نبود بازیکن خوب در خط حمله، عملکرد خوبی داشت و مقابل تیم پرمهره سپاهان قرارداد.

او افزود که پرسپولیس همواره پرسپولیس می‌ماند و برد سپاهان تنها یک مقطع است. او تأکید می‌کند که اگر پرسپولیس از حواشی دور شود، قادر خواهد بود امتیازات از دست رفته خود را جبران کند.

پیشکسوت پرسپولیس به مدیریت نادرست تیم انتقاد کرده و اظهار می‌کند که ساختار باشگاه مشکل دارد. او معتقد است که در هیات مدیره باشگاه فوتبالی حضور ندارد و هنوز هم وابسته به دولت است. او تأکید می‌کند که پرسپولیس می‌تواند از طریق تبلیغات و اسپانسرها درآمدزایی کند و به جای وابستگی به دولت، خودش درآمدزایی کند.

با توجه به سؤالی درباره عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات، او موافق است و می‌گوید که بازیکنان حرفه‌ای به ایران نمی‌آیند. او اظهار می‌کند که از بازیکنان خارجی با کیفیت پایینی استفاده می‌شود که به تازگی با فوتبال ایران آشنا شده‌اند. او از نقل و انتقالات ناموفق تیم پرسپولیس ناراضی است و مدیریت را مقصر می‌داند که هرگاه صحبت از جذب بازیکنان خوب و حرفه‌ای می‌شود، به علت کمبود منابع مالی پاسخ می‌دهد.


پرسپولیس به سختی‌هایی برخورد کرده است و سنگ سختی را در مسیر خود دیده است. اما حتی پس از این شکست، تلاش می‌کند نشان دهد که بازی‌های خوبی را اجرا کند و دوباره به موقعیت قبلی خود در رقابت قهرمانی بازگردد. اما شرط این است که مدیریت توانایی مدیریت پول بازیکنان را ارائه کند.

درباره نبیل باهویی، شاه محمدی می‌گوید که او ظاهراً به درد پرسپولیس نمی‌خورد و توانایی‌های لازم را برای تیم ندارد. به نظر می‌رسد که پرسپولیس نیاز به یک مهاجم قوی و تمام‌کننده است و هیچ بازیکنی برای پرسپولیس به صورت رایگان بازی نخواهد کرد.

 


 


 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1380]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن